vragen/problemen Lg Gw620

Reputatie 2
Gister de LG GW620 gekregen. Veel over gelezen en lang getwijfeld tussen de HERO en andere soortgelijke. Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Een goede telefoon met voldoende mogelijkheden, zeker het fysieke toetsenbord is goed. Het touchscreen werkt goed, geen problemen mee. Camera met flits ruim voldoende. Dit is gewoon een goede telefoon om wegwijs te worden in de smartphones. Internet werkt goed en snel. Geluid met een goede koptelefoon is goed. De FM radio heeft echt een goede ontvangst en ik heb 6 zenders kraakhelder. Het toestel heeft het juiste formaat, zeker niet te lomp, en door het fysieke toetsenbord ben je een gedeelte van je scherm niet kwijt aan een touchscreen toetsenbord. Nee ik werk niet bij LG.

This topic has been closed for comments

37 reacties

Reputatie 2
Hoi
Ik heb nu een nieuwe lg GW620. Ik heb thuis draadloos internet, maar kom nu thuis erachter dat mijn kosten voor overige kosten vrij hoog worden. Nu heb ik de laatste dagen al geen internet gebruikt en toch is het weer met 2 euro omhoog gegaan.
Ik heb alle spelletjes er al af gehaald om zo geen gebruik er meer mee te maken. Hoe kan ik instellen dat ik geen internet meer gebruik van t mobile? zodat hij blokkeert als ik toch via t mobile ga internetten?

Groetjes Suzanne
Reputatie 2
download apndroid
bij mijn GT500 kan ik onder 4.netwerkmodus instellen dat alleen GSM (ipv automatisch)gebruilkt mag worden, zover ik het begrijp bij (gratis) wifi, wordt er dan geen gebruik gemaakt van internet(betaalde) banden

3.netwerkinstellingen
2.verbindingentelefoon
1.instellingen
Reputatie 2
haai ik heb wel 1 probleempje...
mijn bluetooth werkt niet. Ik snap er echt helemaal niks van?
ik kan maar 2 minuten zichtbaar zijn, als ik aan iemand gekoppeld ben dan zegt ie: gekoppeld maar niet verbonden. Ook als ik hem op zichtbaar heb staan dan vinden nog een aantal mensen mij niet. En ik kan niks verzenden of krijgen. Kan iemand mij helpen, want ik baal er wel van.
dank je wel
Reputatie 2
Hoi Sherilyn
Ik heb dit na gevraagd en blijkt door de android dat het alleen mogelijk is om contact te maken met bluetooth met een headset, verder is het niet mogelijk met bluetooth contact te maken.
Met een programma voor je software via je pc is het wel mogelijk contact te maken met je pc. Nu gebruik ik de memory stickje voor de foto's eraf te halen, zelfs met de kabel is dit helaas, bij mij dan, niet mogelijk.

Succes
Reputatie 2
Ik heb een LG GW620 met Android 1.5 en zou graag toegang willen krijgen tot een WPA2 wireless netwerk bij mij op de universiteit. Na wat google-werk kwam ik erachter dat ik root-access moet krijgen om dat in te kunnen stellen. (Handmatig in een .conf-file). Om deze root-access te krijgen moet ik eerst de LG USB modem drivers installeren terwijl mijn telefoon in "foutopsoringsmodus voor USB" staat. Dat lukt dus niet. De windows XP wizard geeft aan dat de juiste drivers niet beschikbaar zijn. Als de "foutopsporingsmodus voor USB" uit staat werkt het wel, maar kan ik geen terminal toegang krijgen tot de telefoon...

Ik weet dat het allemaal nogal nerdy/geeky overkomt, maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? Zijn er andere manieren om root-access te krijgen of andere manieren om die drivers alsnog aan de gang te krijgen?
Reputatie 5
Heb je deze instructies gevolgd?
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=5097605&postcount=60
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb een LG GW620 alleen mijn touch screen is echt
Reputatie 2
Bij mij werkt de bluetooth ook niet heb daarover een email gestuurd naar tmobile
kreeg dit als reactie
Bericht van TMobile: U geeft aan dat u wel met bluetooth kunt koppelen, maar dat als u met elkaar wilt zenden dat mislukt. Wij begrijpen dat u dat als vervelend ervaart. Helaas kunnen wij u hierop geen antwoord geven, dit is een toestel gerelateerd probleem. Wij adviseren u contact op te nemen met LG.

Nou contact met lg dit zou de oplossing zijn :
Bericht van LG : Hierbij dan de tool voor de bleutooth in orde te maken.
Website :
http://www.medieval.it/content/view/61/66/
Heb het geprobeerd maar werkt ook niet .
Baal er best van bluetooth is een functie die ik regelmatig gebruik .
Reputatie 2
[QUOTE=timvanthag;720978]Hallo,

Ik heb een LG GW620 alleen mijn touch screen is echt
Reputatie 2
Hallo,

ik heb een lg gw620. Heb er geen internetabo bij genomen, maar zit thuis wel eens via wifi wat te internetten. sms regelmatig, bel elke dag +/- een half uur. Mijn telefoon is naar mijn mening erg snel leeg, meestal na 2 of 3 dagen. Hebben andere gebruikers hier ook last van, is dit normaal? Hoe zorg ik dat de batterij langer mee gaat? Ben met deze vraag terug naar de winkel geweest, daar gaven ze aan dat het normaal is, aangezien het touchscreen veel verbruikt. Op internet wordt bij deze telefoon aangegeven dat die langer mee gaat voordat de batterij leeg is.
Reputatie 2
2 a 3 dagen is voor een telefoon als deze niet erg kort hoor. Ik stel voor hem gewoon iedere avond aan de lader te leggen en anders gewoon een extra aansluitbatterijtje er aan te koppelen. Deze kan je vrijwel overal krijgen als je even zoekt. Dit soort batterijtjes laad je gewoon op en kan je vervolgens bij nood aan je telefoon koppenelen.

Verder zou ik even kijken of functies aan staan die je toch niet gebruikt zoals bluetooth en als je geen internet gebruikt kan je deze ook even uitzetten. verder kan je nog op veel verschillende manieren batterij besparen. Je hebt bijvoorbeeld een batterijbesparingsmode meestal en met mijn iphone kan ik ook altijd gewoon de backlight/brightness lager zetten.

Kortom, genoeg manieren om je batterylife uit te breiden ;)

Succes ermee.
Gr Alex
Reputatie 2
Hello,

Waarom is er geen upgrade naar 1.6 voor t-mobile gw620?
Reputatie 2
vorige week de LG GW620 binnen gekregen. Super toestel alles werkt perfect echter is bij mij de batterij na 1 dag leeg. Moet hem nu al elke dag aan de lader zetten. Nu heb ik hieronder gezien dat je internet uit kan zetten (bluetooth heb ik nooit aan staan). Hoe kan ik op deze telefoon internet uit zetten? zoals gezegd heb ik hem net pas en kan het niet zo snel vinden hoe je internet uit zet... volgens mij staat het bij mij nl de hele dag aan.
Reputatie 2
Mijn mobiel maakt geen verbinding met het internet terwijl ik wel web'walk vast heb. Wat moet ik doen?

P.S. Ik heb een LG GW620
Reputatie 2
Check de internetinstellingen van je toestel op My T-mobile/www.t-mobile.nl
Lukt dat niet, ga dan even langs een T-shop...
Reputatie 2
Had ik ook. Telefoon uitgezet, simlock opnieuw geopend en internet deed het weer!
Reputatie 2
Sinds gisteren mijn GW620 gekregen. Internet (web 'n walk) is onmogelijk aan de praat te krijgen. T-mobile (ontzettend onoverzichtelijke site overigens) verwijst naar telefooninstellingen maar vervolgens kennen zij het type niet.

Kan iemand mij helpen met de juiste instellingen of tips waar ik deze kan vinden?

gr Bouke
Reputatie 2
vorige week de LG GW620 binnen gekregen. Super toestel alles werkt perfect. Nu heb ik hieronder gezien dat je internet uit kan zetten (bluetooth heb ik nooit aan staan). Hoe kan ik op deze telefoon internet uit zetten? zoals gezegd heb ik hem net pas en kan het niet zo snel vinden hoe je internet uit zet... volgens mij staat het bij mij nl de hele dag aan!!

MVG

Kiki.
Reputatie 4
@Ekuob

Naam toegangspunt: T-Mobile internet
APN: internet
Proxy: geen
Poortnummer: 8080
Username:tmobile
Password:tmobile

@Kieekjj

Kijk op deze website: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398334.
Reputatie 2
Ik heb mijn oog ook laten vallen op deze telefoon, en nu heb ik een vraagje.

Ik hoef niet zo nodig te internetten op mijn telefoon, maar e-mail lijkt me wel handig. Heb ik dan genoeg aan een Relax-abo of heb ik voor het e-mailen daarnaast een web'n'walk-abo nodig?
Reputatie 2
Je kan met deze telefoon via wifi internetten dus thuis via je modem of op hotspots dan kost het je niets. Anders als je geen email abbo of web en walk hebt moet je betalen via overige kosten.
Reputatie 2
Wanneer krijg ik nou nieuw beltegoed laat ik maar zeggen want heb abbo en waneer word die weer up to date ? want heb nog steeds geen nieuw beltegoed gekregen :S

MVG

Kiki
Reputatie 2
Ik heb dit toestel nu ongeveer een maand en zit met een probleem. De batterij doet het opzich goed..ben geen heavy user dus ik kan er normaal gesproken 3-4 dagen mee doen. Maar de laatste tijd is me batterij soms erg snel leeg..na 1 dag al terwijl ik em amper gebruik. Dit gebeurd niet altijd..het is nu 3 keer voorgekomen dat hij zo snel leeg is gegaan.

Herkend iemand dit probleem?
Reputatie 2
ik heb meerdere problemen...
Mijn telefoon loopt vaak vast, toetsenbord doet het soms gewoon helemaal niet en ik heb nu 2 zwarte strepen op mijn beeldscherm!!!
Ik kan natuurlijk naar een T-Mobile winkel, maar hoe zit dat dan met al mijn bestanden, smsjes en contacten etc...???
iemand???

gr.