vragen/problemen Lg Gw620

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

37 reacties

Reputatie 2
[QUOTE=Ploeggie;723054][QUOTE=timvanthag;720978]Hallo,

Ik heb een LG GW620 alleen mijn touch screen is echt
Reputatie 2
Nou ik heb dit toestal al 4 mnd...en ik heb er alleen maar problemen mee.
De accu is binnen 2 uur leeg en ik bel niet eens zoveel. Ik heb het vorige week van de reparatie teruggekregen en dan nog is het probleem niet verholpen.
Ik moet het weer voor de 2e keer opsturen voor reparatie.Ik vind het gewoon vreselijk en dan krijg ik geen leentoestel van T-Mobile,want ik heb me phone niet verzekerd.dus ik ben me phone weer 2weken kwijt.Dus in totaal 4 weken zonder telefoon.Ik vind het gewoon vreselijk.Dit keer moet ik het samen metde oplader meesturen.
foei,foei T-Mobile of LG ik ben diep teleurgesteld.
Reputatie 2
Beste t-mobile,

ik heb sinds een maand of 3 een LG GW620, deze heb ik aangeschaft vanwege het nieuwe android en een fysiek toetsenbord. Nu had ik wat probleempjes met de telefoon en heb ik deze op 7 juli naar de t-mobile shop gebracht voor reparatie.

dit is al meer dan een maand geleden, en er staat nog steeds bij reparatiestatus: toestel is in reparatie... Hoe lang duurt zoiets normaal en waarom duurt het zo lang bij mijn toestel!?
Reputatie 2
Bij mij is hij precies een week weg geweest. Ik heb hem vrijdag op de bus gedaan en de vrijdag erop had ik hem weer terug in de brievenbus.

Veel succes
Suzanne
Reputatie 2
Is er iemand met dezelfde strukturele problemen met de LG inTouch GW620 als ik? Het probleem zit een duidelijk in de combinatie toestel en T-mobile SIM kaart. Geen SIM, Geen netwerk. Soms doet ie het prima, meestal na het resetten stroom uit/aan. Soms de Sim kaart er uit en weer er in, enz. Verder lijkt het mij een prima toestel met alles er op en er aan, maar je moet wel netwerk hebben natuurlijk. WiFi werkt wel. De gebruiksaanwijzing is ook slecht trouwens, het mmeste staat er niet of slecht in en andere zaken die je m.i. nooit zal gebruiken staan er wel in (foto bewerken bijvoorbeeld) Na veel zoeken werkt USB wel trouwens. Erg handig is de datasynchronisatie met Google; maar misschien komen mede daardoor de problemen wel
Reputatie 2
Ik heb ook een Lg Gw620 en vind het een verschikkelijk ding. Niets werkt zoals het zou moeten. Dan heb je ineens verschillende gemiste oproepen of berichten terwijl de ringtone etc. gewoon aanstaat. Dan is je batterij leeg terwijl je amper heb gebeld. Heb altijd LG gehad, maar hier heb ik mij toch op verkeken. Mijn dochter heeft exact dezelfde problemen met dit toestel en nee het ligt niet aan het netwerk (zij heeft een ander abonement niet van T-mobile). Je bent ook op heel veel plaatsen zoals een parkeergarage of gewoon een supermarkt niet eens bereikbaar. Ik heb er spijt van dat ik ooit aan dit toestel ben begonnen.
Reputatie 2
Hoi!
Ik heb zoals jullie ook een LG GW 620. Er zit standaard Android 1.5 op. Vorige week heb ik via een programmaatje van LG de nieuwe versie van Android 2.2 er op gezet, maar nu doet de WI-FI functie ineens niet meer. Heeft iemand ditzelfde probleem? Ik baal er van, want ik heb geen mobiel internet, maar ik gebruik altijd WI-FI. Graag advies!

Gratis advies van mij: koop noooooooooit meer een LG 😉
Reputatie 2
Hoi!

Probleem is inmiddels opgelost. Ik heb LG gebeld, die verwezen me door naar een servicecenter van LG en daar is de software er opnieuw opgezet. Eindelijk doet Wi-Fi het weer. Dat is dan wel weer goeie service van LG.

Mijn advies blijft echter staan: koop noooooit een LG, maar koop een HTC of een Samsung ofzo 😉
Reputatie 5
@Bas90

Fijn om te horen dat LG je probleem heeft kunnen oplossen. :)

Je mening delen en een advies geven mag ook altijd natuurlijk! haha
Reputatie 2
hoi,

als je het 2 tot 3 dagen met je batterij doet vind ik dat nog lang,

als ik een dagje beetje aan het smsen ben (stuk of 10/15) en paar keer bel (korte gesprekken)

red de mijne het 1,5 dag hooguit. meestal gaat hij ergens in de neacht zelfs al uit.
Reputatie 2
hoi,

kan iemand mij vertellen of er een wekker op zit? en waar? kan hem dus niet vinden!

alvast bedankt!
Reputatie 6
@maaike_p
Er zit een wekker op de LG GW620. Staat onder 'Hulpprogramma's'. In de handleiding op pagina 80 vind je hierover meer uitleg.