Vragen/problemen Nokia 5800 Xpress ...

Reputatie 2
ik heb een N96 van t-mobile met versie 11.018
nu is er een nieuwe versie 12.043 geloof ik maar die kan ik er niet op zetten omdat mijn N96 van t-mobile is.
weet iemand wanneer deze versie 12.043 beschikbaar is ?

This topic has been closed for comments

162 reacties

Reputatie 2
Via www.nokia.nl kun je de laatste updates voor je toestel downloaden. Ook kun je terecht bij de diverse Nokia Care Points. Kijk [link=http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3]hier[/link] voor Nokia in je buurt.

Hou er rekening mee dat als gevolg van de upgrade alle additionele applicaties en persoonlijke informatie in de inbox, het adresboek enz. die op het toestel zijn ingesteld, verloren gaan. Het advies is dan ook alle bestanden vooraf naar pc over te zetten.
Via www.nokia.nl kun je de laatste updates voor je toestel downloaden. Ook kun je terecht bij de diverse Nokia Care Points. Kijk [link=http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3]hier[/link] voor Nokia in je buurt.

Hou er rekening mee dat als gevolg van de upgrade alle additionele applicaties en persoonlijke informatie in de inbox, het adresboek enz. die op het toestel zijn ingesteld, verloren gaan. Het advies is dan ook alle bestanden vooraf naar pc over te zetten.
Ook enig idee waar ik tegenwoordig live messenger voor nokia kan downloaden? Op mij N95 staat deze niet meer in de lijst van downloads.
Reputatie 2
dit is wat ik van een nokia medewerker kreeg.
Geachte heer van der Linden

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

Uw Nokia N96 met imei 359320021415921 is een toestel met een T-Mobile software variant waarvan de laatste versie 11.018 is. Helaas heb ik geen zicht op wanneer er voor deze softwarevariant een update beschikbaar zal zijn.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 (aan lokaal tarief)
Reputatie 2
Ik had het zelfde problemen met de firmware. Maar je kan je product code wijzigen en dan update die wel.
Reputatie 2
Msn Messenger is een betaalde services geworden en binnen 30 betalen. Ik heb e-buddy nu gewoon naar www.e-buddy.com gaan met je mobiel en dan kun je hem downloaden en installere
Reputatie 2
de update is inmiddels gelukt zonder dat ik wat hoefde aan te passen.
alleen nu heb ik wel een nieuwe versie maar hij geeft aan dat het apparaat niet is bijgewerkt
bij mijn kennis geeft hij wel aan dat hij is aangepast
wat nu te doen ?
Reputatie 2
Je hoeft niets te doen je heb nu de nieuwe versie (heb ik ook) bij mij is alles net even soepeler en het menu werkt sneller ook de camera is sneller gewoon top
Reputatie 2
Ga even met je garantie bewijs naar een Nokia service center en vraag of ze hem none branded willen maken en ga dan naar de Nokia site en download het progje Download!. Hier staat MSN wel in.
Reputatie 2
geldt dat voor de n95 of de n96
Ga even met je garantie bewijs naar een Nokia service center en vraag of ze hem none branded willen maken en ga dan naar de Nokia site en download het progje Download!. Hier staat MSN wel in.Nokia net gebeld, Ze komen over 1,5 week weer met messenger in de download folder.
Tot die tijd kun je fring gebruiken. Zal ik vanavond eens testen (gebruik mn nokia eigenlijk alleen in het weekend voor foto's tijdens feestjes), handig als ik dan ook msn kan gebruiken 🙂
Reputatie 2
oke dat is mooi
weet je of het weer een versie van 30 dagen is en dat je dan moet betalen of is deze gratis voor zolang je wilt?
Reputatie 2
Hoi,
Weet nog iemand of een update komt voor Nokia n95. ik werk al jaren met versie 14.0.01 en op de site van T-mobile wordt duur gestuurd naar Nokia website. Het heeft geen zin want mijn nokia is T-mobile branded.

Misschien iemand die een oplossing heeft??
Reputatie 2
misschien gewoon via de nokia site updaten
anders ff googlen
Reputatie 2
Dat heb ik gedaan maar heeft geen zin. als ik me code op nokia update site invoer dan geeft ie aan dat de laatste versie is 14.0.01.
Reputatie 2
Dan is dat de laatste versie die is goedgekeurd door t-mobile.

Als je zeker weet dat er een nieuwere firmware beschikbaar is zou je je telefoon kunnen debranden. Dit kan je of bij een nokia service center doen OF zelf thuis. Voor het zelf thuis doen: Op internet staan meerdere handleidingen om het via software te voltooien.
Denk er alleen wel om dat je zeer waarschijnlijk geen goedkeuring of ondersteuning van t-mobile kan verwachten PLUS dat als je iets fout doet je telefoon mogelijk niet meer start.
Reputatie 2
ja kan als je gaat zoeken op google een programma downloaden en je productcode wijzigen en dan updaten
het heet NSS geloof ik
is wel ff zoeken
Reputatie 2
als je mij je email geeft dan stuur ik hem naar je op ik heb hem nog op mijn computer staan
Reputatie 2
Msn Messenger is een betaalde services geworden en binnen 30 betalen. Ik heb e-buddy nu gewoon naar www.e-buddy.com gaan met je mobiel en dan kun je hem downloaden en installere

Echt niet heb hem er nu 5 manden op staan en werkt perfect.
Reputatie 2
Nofear dank je wel. Ik heb nokia customer center gebeld en die kunnen er niks aandoen om mij te helpen. Ze zeggen ik moet wachten op de officiele update van T-mobile 😞 anders verlies me garantie op het toestel. Ik zal morgen T-mobile bellen en vragen of ze binnenkort een nieuwe update zullen uitbrengen.
Reputatie 2
Ik heb het zelfde probleem met mijn Nokia N95 8 GB ik kan hem ook niet updaten. Ik vind dit eigenlijk zeer ongebruikelijk van T-mobile. Je telefoon gaat er op voor uit met een firmware update.
Reputatie 2
t-mobile doet er wel vaker langer over om een firmware versie goed te keuren.

Vergeet niet dat zij in princiepe de stabiliteit van het netwerk en de diensten moeten garanderen.
Een verkeerde firmware kan ervoor zorgen dat bepaalde diensten als mobileTV voor die telefoon niet meer doen. Of misschien zelfs nog erger.
Ik kan me goed inbeelden dat bijv. met een slechte firmware zelfs de sms-centrales problemen kunnen krijgen.
Reputatie 2
en als t-mobile de nieuwe firmware heeft goed gekeurd hoe weet je dan wanneer je je tel kan updaten?moet ik dan elke keer de update uitvoeren om dat te zien ?heb nu de n96 een week in gebruik en vind dat hij slechte foto's maak maar daar is dus van nokia die update voor die ik er dus niet opkrijg nu door t-mobile!!!
Reputatie 2
mijn versie is 12.043 , er is een nieuwere versie , 20.050 namelijk het is grootse update, maar kan hem niet instaleren want hij kan geen update vinden in nokia software updater , of via de trucje *#0000# op me telefoon het haalt nix uit. iemand oplossing voor mij?
Reputatie 2
dat zou ik ook wel eens willen weten wanneer die 20.050 versie beschikbaar is
Reputatie 2
en als t-mobile de nieuwe firmware heeft goed gekeurd hoe weet je dan wanneer je je tel kan updaten?moet ik dan elke keer de update uitvoeren om dat te zien ?
via mynokia heb je de optie om een sms/email te krijgen wanneer er een nieuwe firmware is. Ik weet niet in hoeverre deze ook rekening houdt met de goedkeuring door T-mobile.
Daarnaast lijkt me dat wat je melde zo ongeveer de enigste optie. Gelukkig hoef je maar