Vragen/problemen Nokia 5800 Xpress ...

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

162 reacties

Reputatie 2
Ga naar een Nokia Care Point, Zoals in eindhoven PHC Mobile (Officieel).

Google even naar NCP nokia 🙂!
Daar kun je 'm laten maken, dit heeft met je gps.
Ga even bij een ncp langs.

Goodluck
Reputatie 2
Hoi hoi. Heb dat toestel zelf niet, maar 1 van mijn medewerkers wel. Het gebruik van de GPS functie van jouw toestel heeft NIETS te maken met internet. Het al dan niet draadloos zijn van jouw internet verbinding is appels met peren vergelijken. Dat toestel moet, geheel zelfstandig, de GPS functies kunnen uitvoeren (Google maar eens naar Nokia 5300 GPS). Daar kun je de specs + manual lezen. De bron van jouw probleem ligt in het feit dat het toestel jouw locatie niet kent. Zelfs de ANWB routeplanner dan jouw route naar Amsterdam niet plannen wanneer je geen start locatie ingeeft. De oorzaak voor dit probleem kan maar op 2 plaatsen zitten. 1. jouw toestel ontvangt geen GPS signaal waardoor jouw locatie niet gevonden kan worden (toestel defect) of 2. De GPS software is niet goed (downloaden vanaf de Nokia site). Succes, Ing. Brunsie
Reputatie 6
Brunsie, GPS heeft inderdaad niets met de internetverbinding te maken. De Nokia 5800 XpressMusic heeft echter A-GPS, dat is weer net iets anders. Hiermee wordt wel data verzonden over het mobiele netwerk of een WiFi verbinding.
Reputatie 2
Ik zou je adviseren even in de gebruisaanwijzing te kijken.A-gps gaat via mobiel internet en kun je in of uitschakelen. Zorgt bij een slechte gps-verbinding voor ondersteuning via internet. GPS werkt bij mij wel goed en snel ook binnen in huis, kijk even naar je instellingen.
Reputatie 2
Gebruik A-gps (let op: zijn wel netwerkkosten aan verbonden.) Heb regelmatig gebruik gemaakt van GPS. (I.c.m. Sygic en Nokia Maps) In de omgeving centrum Den Haag had ik dan wel eens last van het wegvallen van het signaal. (Vermoedelijk dichte bebouwing) Sinds kort heb ik Web 'n walk (
Reputatie 2
Ik heb een Nokia 5800 en heb gisteravond firmware opgehaald. Ooit heb ik een keer mijn emailadres in mijn toestel opgevoerd maar verder nooit meer iets mee gedaan. Nu krijg ik na de firmware een toonsignaal binnen, wat een emailbericht blijkt te zijn. Als ik email opstart kan ik het bericht zien staan en lezen. Vragen: 1. ben ik hierdoor meteen aangesloten op internet? 2. kost het mij geld als ik de mails ga lezen en beantwoorden? 3. kan ik het signaal uitzetten?
Reputatie 2
Mails ophalen doe je als je niet in een draadloos netwerk zit via internet en dus niet graties. Ik heb ook een tijd " last" gehad van dat toontje, bleek van Nokia mail te zijn, de app. Als je gewoon een mailbox instelt heb je dat niet.
Reputatie 2
Onlangs ben ik mijn laatste aanwijstokje voor mijn 5800 Xpress Music touchscreen kwijtgeraakt. Ook raakt mijn accu de laatste tijd snel leeg doordat ik veel gebruik maak van mobiel internet. Ik wil graag een reserve accu en stokje bestellen, maar kan tot mijn spijt niet vinden waar ik dat kan doen.

Kan ik deze twee artikelen via t-Mobile kopen/bestellen of moet ik contact opnemen met Nokia? Alvast bedankt.
Reputatie 2
Hoi Sisi,

Ik heb een accu en stylus pen gevonden voor de 5800 en nog meer accesoires.
Klik op http://www.mobilesupplies.nl/5800-xpressmusic-c-3436_3455_10819.html voor meer info.
Succes.
Reputatie 2
N5800 schreef:

Hoi Sisi,

Ik heb een accu en stylus pen gevonden voor de 5800 en nog meer accesoires.
Klik op http://www.mobilesupplies.nl/5800-xpressmusic-c-3436_3455_10819.html voor meer info.
Succes.

SUPER!!!

Dank je wel voor de link
Reputatie 2
Op Ebay zoeken naar 5800 stylus werkt ook prima. 3 pennetjes voor € 2,50 is mogelijk (http://cgi.ebay.nl/4x-STYLUS-SCREEN-PROTECTOR-FOR-NOKIA-5800-XPRESSMUSIC-/250630379113?cmd=ViewItem&pt=UK_Mobiles_Accessories_RL&hash=item3a5abc1669).

Batterijen heb ik geen ervaring mee, maar voor mijn fotocamera is dat ook gelukt voor heel weinig via ebay.
Reputatie 2
Ik heb een Nokia 5800 en sinds kort Internet en email. Bij een ontvangen email zit wel eens een bijlage. Een Word of Excel bestand. Als ik op de bijlage (paperclip) klik gebeurt er niets. Wie weet hoe ik een bijlage kan openen en waar het wordt opgeslagen op mijn toestel? Heb ook al OfficeSuite5 gekocht via Ovi store van Nokia.