Vraag

Vragen/problemen Nokia C3-00

Reputatie 2
Ik heb vandaag de nokia c3 opgehaald, er zit geen usb kabeltje bij.
Weet iemand of ik die los moet kopen of dat ik die er wel bij hoor te krijgen?

Groetjes Sarah

57 reacties

Reputatie 2
Nokia.nl en dan naar alle toestellen en dan accessoires.
Reputatie 5
@Sarahlinn

Ik zie dat je gebeld hebt met T-Mobile Klantenservice.
Je verzoek is in behandeling.
Reputatie 2
Wie kan mij uitleggen hoe ik via wlan op internet kan komen?
heb het via menu en vervolgens internet gedaan maar krijg dan de foutmelding bo3 java.io.iOException: 53-error in http operation
Als ik via Tzone probeer gaat het wel maar is het dan via wifi of via de extra betaal weg??
wie weet hier meer over
Reputatie 2
Hoi,

http://www.youtube.com/watch?v=FYV7JzTL_mU hier staat een kort filmpje met uitleg hoe je je nokia verbind met een wlan.

Succes!
Reputatie 2
Hallo,
Dank voor de link, maar dit deel heb ik allemaal goed ingesteld.
nu wil ik internet openen via welk symbool in menu kan ik dit doen?
Gaat dat via menu en dan internet(wereldbol) of kan dat via menu en dan internet(t-zone symbool)
Via menu en dan internet(wereldbol) opent web en walk waarna ik de foutmelding krijg zoals in het eerste bericht weergegeven.
Hier zou ik graag een oplossing voor hebben.
Reputatie 2
Nogmaals hoi,

Een klein vraagje, als je je gprs/hsdpa verbinding uitzet en je verbinding met je WLAN actief laat heb je dit probleem dan nog steeds? (Wellicht heeft je telefoon 'problemen' met het selecteren van de juiste verbinding een klein testje zeg maar....)

Groet
Reputatie 2
Hallo hallo,
Oke, deze test heb ik geprobeerd uit te voeren dmv alle packetgegevens naar wlan te verwijzen ipv t-mobile en vervolgens wlan aan houden.
Leg anders even uit hoe ik gprs uitzet.
Dan krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding,
Ben bang dat het aan het toestel ligt instellings of fabrieksfout.
Heb de telefoon nog maar een paar dagen.
groeten geert
Reputatie 2
Hallo,

Kan je niet exact zeggen hoe je het uit kan zetten heb geen nokia c3 hier in de buurt... zal bij Menu
Reputatie 2
Die had ik er ook niet bij zitten. Bij mijn oude nokia zat er wel 1 dus gebruik ik die gewoon. Je hoeft niet persee een nokia te kopen want de usb van mijn WD passport (externe hardeschijf) is dezelfde.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb een vraag. ik heb de telefoon Nokia c3. Hier zit wlan op, kan ik hiermee internetten op het draadloos netwerk dat ik thuis heb? Ik heb al een aantal keren geprobeerd verbinding te maken maar dan krijg ik de foutmelding:
"Failed to connect to the Internet.
b03
java.io.IOException: 53-erro in HTTP operation"

weet iemand wat ik hiermee moet?
Alvast bedankt!
Reputatie 4
Hey Roosj18

Het heeft geen nut om meerdere topics hier voor aan te maken.
Denk ook niet dat het je bedoeling is geweest.
In je andere [thread=116164]topic[/thread] is al een antwoord geplaatst.
Reputatie 6
@SarahLinn

Volgens Nokia wordt dit niet standaard meegeleverd. Je kunt een USB-kabel gebruiken die je al hebt of er een aanschaffen.
Reputatie 2
Sinds paar weken een Nokia prepaid C3-00. Ga naar Internet, mail en google via
Wifi-verbindingen, werkt prima.
Maar ik merkt dat elke ochtend er 0,20cent van mijn beltegoed wordt afgeschreven.
Zonder gebeld, mms of sms te hebben. Geen idee welke andere C3-service beltegoed
afsnoept.
Iemand zelfde ervaring en oplossing?
Reputatie 4
Is dat elke dag zo?
Ken het toestel verder niet, maar heb je misschien ook apps op staan?
Als het elke dag hetzelfde bedrag is dan denk ik dat toch 1 van je applicaties elke dag even het internet op gaat om te kijken voor een update.
Reputatie 2
@jvdg
Staat er misschien een automatische e-mail controle aan?
Reputatie 2
Met gedane suggesties ga ik verder aan de slag.
Bedankt
Reputatie 2
Ik heb hem sinds gister,maar snap even niks van de wifi-verbindingen,hoe kan je die activeren?
want als ik op internet ga,dan gaat mijn prepaid tegoed eraf..
Reputatie 2
Hallo,
Kom nog ff terug op hier gedane suggesties. Beide gaan ervan uit dat van het centjes-lekken via het T-mobile netwerk moet gaan. Om dit tegen tegaan heb ik het MAC-adres van de packet-gegevenstoegangspunt (T-mobile internet) gewijzigd in het MAC-adres van mijn Wlan (Wifi) thuis.
Ik ging er vanuit dat eventuele sneaky applicaties en/of C3-functies die via intenet iets willen dat nu via mijn kosteloze Wlan zullen doen.
Nee dus nog steeds lekt er dagelijks 0,20 cent.
Weet iemand of er andere manieren zijn om de toegang tot het T-mobile internet volledig te blokkeren.Heb nog niet bij Klantenservice gevraagd maar kunnen die en trace of log zetten?
Reputatie 4
trace of log niet volgens mij.
Met het mac adres zorg je alleen voor een verbinding met je router thuis.
Het toestel heeft nog steeds ook de t-mobile verbinding.

Maar je zou een blokkade voor mobiel internet kunnen laten plaatsen als je alleen via de Wi-fi functie wil internetten.
Je zou in het toestel ook de instellingen van de internetverbinding t-mobile aan kunnen passen.
Alles wat je kan aanpassen zet je bijv je voornaam.
Toestel kan dan geen geldige verbinding maken 😉
Reputatie 2
Ik heb trouwens nu hetzelfde probleem met die 20 centjes..
ik ga denk even een keer terug naar de winkel voor een duidelijke uitleg.
Reputatie 2
Volledig afsluiten van T-mobile internet is binnen het toestel niet mogelijk.
De volgende parameter laat dit niet toe.
"Packetgegevens verbinding"
Deze kan alleen de waarde "wanneer nodig" of "altijd online" hebben maar niet
"Geen".
Kan T-mobile klantenservice deze verbinding blokkeren?
Reputatie 2
Wel verbinding met internet, maar applicatie start niet op. Begint met installeren van toepassing maar loopt dat vast en geeft foutmelding (javascript....)

Toestelfout of is er een andere oplossing?
Reputatie 5
@swimking

Heb je al geprobeerd de applicatie op te starten via een stabiele wi-fi verbinding? Hiermee kun je meteen uitsluiten of het aan de internetverbinding ligt.
Reputatie 5
@jvdg

Het is mogelijk om vanuit T-Mobile een blokkade te plaatsten op het internetgebruik. Je zult dan helemaal geen verbinding meer kunnen maken met het internet via het T-Mobile netwerk.
Reputatie 2
Sinds de T-mobile internet blokkade geen onverwachtse afschrijvingen van beltegoed
meer. Bedankt voor info en suggesties
gr.

Reageer