Vraag

Vragen/problemen Nokia C3-00

Toon eerste reactie

57 reacties

Reputatie 6
@KaleDop
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb de blokkade voor je aangevraagd. Nadat je je toestel uit/aan hebt gezet, is de blokkade geactiveerd.
Dit is nog eens een welkoms cadeau. Heel erg bedankt!
Reputatie 2
Hallo,

Vanmiddag werd me in de t-mobile winkel verteld dat ik een APP kon downloaden om het betaalde internet uit te zetten. Deze app kan ik helaas nergens vinden. Ik zag net wel iets staan over de APNdroid maar die kan ik niet vinden in de Ovi-store. Kan iemand mij vertellen welke app ik hiervoor kan gebruiken?
Ik baal er namelijk van dat er steeds geld van me tegoed af wordt geschreven omdat er telkens verbinding wordt gemaakt met het internet terwijl ik de wifi gebruik en dat hij dan automatisch overspringt op het betaalde internet.

Groetjes Demi.
ik heb de APN uitgezet maar er lijft beltegoed afgaan.
zou mijn internet a.u.b geblokeerd kunnen worden?

Ik heb vandaag de nokia c3 opgehaald, er zit geen usb kabeltje bij.
Weet iemand of ik die los moet kopen of dat ik die er wel bij hoor te krijgen?

Groetjes Sarah

er hoort geen kabeltje bij te zitten, die moet je los kopen
Zou een moderator ook mijn internet uitkunnen zetten? Ik heb van 6€ btg gister nog maar 0.44ct over door GPRS internet.. Ik gebruik alleen wifi.. Help me alsjeblieft!
Beste Aeon

Mijn telefoon had altijd internet via t-mobile
maar in de winkel hebben ze hem "perongeluk"
via het systeem uitgezet. zou u hem weer voor
mij kunnen aanzetten? want ik heb net een
prepaid internet bundel gekocht

M.V.G Maarten
Ik heb graag ook een blokkade op mijn gprs internet. Was net bij de T Mobile Store in Hoorn maar die konden mij niet helpen. Rade mij aan Nokia te mailen. Maar als ik hier lees kan het dus wel.

Dus svp op mijn nummer een gprs internet blokkade. De bedoeling is wel dat ik via wifi op interent kan om bijv. te whats appen thuis

Reageer