Vraag

Vragen/problemen Nokia C6-00

Reputatie 2
Komt de Nokia C6 ook in het assortiment van T-mobile en zo ja wanneer? KPN is er al mee begonnen (per juli).

This topic has been closed for comments

27 reacties

Reputatie 5
We gaan de Nokia C6 aanbieden. Naar verwachting zal het toestel vanaf juli te bestellen zijn.
Reputatie 2
Je krijgt bij Nokia C6 gratis navigatie?! Ik kan dit nergens op de telefoon vinden. Hoe kan ik het gebruiken?
Reputatie 2
hoi
registreer je op www.ovi.com en maak een nokia account aan
daar kan je gratis de ovi kaarten downloaden.
Reputatie 2
bij mij zitten de Ovi kaarten al op mn C6
Reputatie 4
Staat bij mij ook al standaard op het toestel.
Het is idd een kwestie van een OVI account aanmaken en dan kan je de routeplanner gebruiken.
Weet iemand of er toevallig ook een nederlandse taal te downloaden is bij looproutes?
Hoor die nu in het Engels.. en lig steeds in de slappe lach van de uitspraken van de straatnamen 😃
Reputatie 2
Ik heb nu sinds 1 week de nokis C6-00.
Als een vriendin van mij belt, dan zie ik alleen haar nummer in de display i.p.v haar naam. En dat is bij iedereen die mij belt.
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
Ben al naar een telefoonwinkel geweest, daar zeiden ze dat ik de software moest vernieuwen, maar ook dat heb ik gedaan.

Groetjes Ilse
Reputatie 4
'Je zou kunnen proberen het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen...

Dat doe je met de code: *#7370#

LET OP:
Je bent dan wel alles kwijt!
Wel eerst een back up maken van je contacten
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb al op verschillende fora gelezen en ook contact gehad met Nokia zelf over een firmware update die uit is voor de nokia C6-00. Bij nokia verwijzen ze me direct door naar T-mobile als zijnde mijn provider omdat deze de software moeten aanpassen naar hun wensen oid.

Nu is deze firmware al enige tijd gereleased maar heb ik hem nog niet gezien terwijl ik hem wel graag zou willen gebruiken! De Bug-fixes en toevoegingen zijn gewoon precies wat ik tekort kwam.

Ik hoop het spoedig te horen.
Reputatie 2
Beste allen,

Ik had begrepen, dat hyves evenals facebook embeded is op de C6, maar de enige manier hoe ik bij hyves kan komen is weer via internet. Weet iemand wat ik moet doen om toch hyves op het startscherm te krijgen?

alvast dank.
Reputatie 5
@Tukster
Zover ik weet is alleen Facebook embedded op de Nokia C6 en vind ik Hyves niet terug op mijn T-Mobile C6.
Je zou kunnen kijken in de OVI Store bij sociale netwerken. Ik kom er een paar tegen die ook Hyves ondersteunen. (Pixelpipe, Nimbuzz, eBuddy mobile Messenger)
Ik heb je tevens een prive bericht gestuurd.
Reputatie 2
Ik heb sinds anderhalve week een Nokia C6. Mooi toestel, echter valt hij telkens uit (gisteren geteld. 8x op een dag). De enige manier om hem dan weer aan de praat te krijgen is batterij eruit en dan erop nieuw in.

Ik kreeg het advies om een harde reste te doen, maar het probleem blijft.

Volgens mij is het probleem bij nokia bekend, maar is er nog steeds geen oplossing. Of heb ik het mis en is er toch een oplossing?
Reputatie 5
@Tukster,
Welke reset heb je gebruikt?
Ook al *#7370# gebruikt?
Toestel gaat dan wel helemaal terug naar fabrieks instellingen en alles wat je er zelf opgezet hebt ben je dan wel kwijt.
Mocht je deze hard reset al gedaan hebben en het probleem blijft neem dan contact op met de klantenservice op 06 24001200 of meld het via My T-Mobile en kies je voor Reparatie aanmelden die je terug kan vinden onder de optie Toestel & Sim.
Reputatie 2
@pimmo
Op dit moment is er helaas nog niets bekend over een T-Mobile softwareupdate van de Nokia C6.
Reputatie 2
ik heb hetzelfde met de nokia c5-00
Reputatie 2
Check of het nummer exact zo in je telefoonboek staat als dat het binnenkomt.
Dus bijvoorbeeld staat er in je scherm als je gebeld wordt +31612345678 moet deze contact persoon ook zo in je telefoon staan anders legt het toestel de link niet.
Dit is een typische Nokia afwijking die bij sommige modellen voorkomt.
Reputatie 2
Ook ik heb dit toestel ongeveer een maand in gebruik. Het is inderdaad een fraai toestel, maar zeer onbetrouwbaar. Hij valt inderdaad regelmatig uit of loopt helemaal vast en reageert nergens meer op. De enige manier om hem weer aan de gang te krijgen is de batterij verwijderen en weer plaatsen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling!!!!
Op diverse fora heb ik gelezen dat veel gebruikers van dit toestel hier last van hebben.
Tot op heden heb ik nog geen oplossing voor het probleem, zelfs alles terug zetten naar de fabrieksinstellingen helpt niet.
Reputatie 2
@Fredmobiel1947
Ook voor jouw het advies: Mocht je deze hard reset al gedaan hebben en het probleem blijft neem dan contact op met de klantenservice op 06 24001200 of meld het via My T-Mobile en kies je voor Reparatie aanmelden die je terug kan vinden onder de optie Toestel & Sim.
Reputatie 2
ook met hetzelfde nummer in mijn telefoonboek geeft hij niet de naam van de beller
Reputatie 6
@iedereen
Dit heeft te maken met de dienst Nummerweergave. Nummerweergave werkt naar 2 kanten.
1. Op het beeldscherm van je mobiele telefoon kun je zien door wie je gebeld wordt.
2. Als je zelf naar iemand anders belt, dan zal bij die persoon je telefoonnummer (of naam) zichtbaar zijn.
Ik zie dat deze dienst bij jullie actief staat. Is het mogelijk om te controleren hoe deze instelling in jullie toestel staat? Je kunt hiervoor gaan naar Instellingen > Instellingen en Telefoon > Oproep > Identificatie verzenden. Als je de keuze hebt voor Ingesteld door Netwerk, dan wil ik jullie adviseren om deze optie te selecteren. Anders kies je voor de optie aan. Nadat dit in het toestel is aangepast, dient het toestel een keer uit- en aangezet te worden. Willen jullie het laten weten of het hierna wel weer werkt?
Reputatie 2
Lampje op de Nokia C-6 ?? Hoe en waar te activeren ??
Andere vraag gaat over de Voicemail !
Kan je deze langer uit stellen dan 30 seconde ?
Reputatie 6
@Mammavan4Kids
In de gebruikershandleiding van de Nokia C-6 kun je op pagina 124 informatie vinden over 'verlichting' en op pagina 127 over de 'waarschuwingslampjes'. Ik hoor graag van je of het probleem hierna is opgelost.

De doorschakeltijd naar T-Mobile Voicemail is maximaal 30 seconden en kan niet langer uitgesteld worden. Eventueel kun je ervoor kiezen om T-Mobile Voicemail uit te schakelen. Indien je dit wilt, dan wil ik je vragen om hiervoor een priv
Reputatie 2
als een nummer 2x voorkomt in je telefoon, geeft nokia ook alleen het nummer weer.
dus als hij onder Annie G en annie groot staat, weet nokia niet hoe hij dat moet handelen en geeft hij dus alleen het nummer door
Reputatie 2
Hallo Raymond het staat bij mij al precies zoals je zegt ingesteld ook de instellingen die ik vorige week van nokia kreeg helpt niets
Reputatie 6
@frenki
Heb je de nieuwste softwareupdate op je telefoon staan? Je kunt eventueel ook je toestel resetten naar de fabrieksinstellingen. let op: door het toestel te resetten naar de fabrieksinstellingen gaan alle opgeslagen data en instellingen op het toestel verloren. Maak zonodig een backup op je computer.
Reputatie 2
@Frenki en ilse87
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik had al mijn contacten op mijn sim en mijn telefoon staan en had ik had bij de optie 'contacten weergeven' telefoon en simgeheugen geselecteerd en daardoor kreeg ik ook alleen een nummer te zien als ik gebeld werd en geen naam.
Nu heb ik alleen telefoongeheugen geselecteerd staan en zie ik gewoon weer de naam van de persoon die mij belt.
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
Groetjes Tamara