vragen/problemen Nokia E71

Reputatie 2
Bij binnenkomende telefoongesprekken zie ik het telnr ipv de naam van de beller.
Iemand een oplossing

This topic has been closed for comments

24 reacties

Reputatie 2
Alle nummers kopieren naar tel geheugen en bij contacten ->instellingen -> gebruik gehegen -> tel geheugen als standaard gebruiken. Dus niet tel geheugen en sim geheugen. Mss dat hij ze dan wel herkend.

Succes.
Reputatie 2
Ik zal het gaan proberen, thanks
Reputatie 2
Als er nog steeds sprake is van je probleem probeer dan een update van de firmware. Op de nokia site staat een programma voor het updaten van de toestelsoftware.
Reputatie 2
Ik heb een SE X1 die ik de deur uit doe (rot ding) maar nu wil ik mn email op mij oude nokia E51 instellen. nu gebruik ik een hotmail account maar krijg het niet werkend. ook niet via de tmobile-telefoon-instellen-help-pagina..
want daarmee komt de melding dat ie de mailboxserver niet kan bereiken/vinden..

die se was 1 grote teleurstelling maar mailsynchroniseren kon ie wel....
Reputatie 2
Heb je Nokia Email applicatie al geprobeerd?

Ander moet je je nokia even software updaten. Succes
Reputatie 2
Het kan ook voorkomen wanneer je beide geheugens actief hebt en er in beide geheugens een identieke entry is. vb: jan met nummer 12345 staat in beide geheugens. dan zul je alleen maar 12345 zien. Ook verschillende entry's met zelfde nummer, hebben zelfde resultaat... alleen nummer en niet de bijbehorende naam
Reputatie 2
Dit probleem had ik ook, toen kwam ik erachter dat ik idd nummers en/of namen er dubbel inhad staan.
Het is een keer op een regenachtige zondag een klus, maar je zou alles netjes moeten inrichten.
Dus 1 naam, met daarbij alle gegevens. Succes
Reputatie 2
Hallo

ik heb een vraagje ik had een nokia e 71 maar die heb ik helaas verloren
ik had er wel toetsblokkering op staan met een andere code (dus geen 12345)

wat mijn vraag is kan je die blokkering omzeilen of iets dergelijks want er staat namelijk gevoelige informatie op

alvast bedankt voor de reactie`s

Ashwin
Reputatie 2
Hoi Ashwin,

Als je een eigen code erop hebt gezet, kun je niet meer in je telefoon zonder code.
Hij moet dan opgestuurd worden om gereset te worden, en dan zijn allen gegevens verloren.

Pascal
Reputatie 2
@ pascal

hoi pascal dan word hij uiteraard naar Nokia zelf opgestuurd
weet jij meschien of ik bij nokia zelf nog moet opgeven dat me telefoon kwijt is

dat als hun mijn telefoon binnenkrijgen dat ze weten dat het mijn telefoon is ?

alvast bedank

ashwin
Reputatie 2
halloww allemaal,

ik heb nieuwe toestel gekregen Nokia E71, maar als ik op internet ga, dan is die internet traag aan het laden.
ik heb met een andere simkaart probeer van abonoment, maar het ging tog nog steeds traag. wie kan mij helpen met dit probleem?

2e vraag:
mijn navigatie doet het niet. ik heb alles geprobeert maar als ik BV: nederland zoekt, dan zoekt ie niet, zegt ie geen zoekplaats gevonden ofso..
wie kan mij hierbij helpen? aub? (zelfde toestel)

Mvg,
Randhier
Reputatie 2
lol, op het forum is blijkbaar niemand zo actief.

grzz,
Randhier
Reputatie 2
Met je vraag over de snelheid van je internet kan eigenlijk niemand je helpen omdat je niet genoeg informatie geeft. Wat voor een internet heb je W&W of W&W+? Heb je 3G bereik of juist niet?

Wat betreft je navigatie moet je zoeken op ADRES, niet op PLAATSEN.

succes.

Groetjes Jaimie
Reputatie 2
@ Ashwin90

Ik snap je vraag niet helemaal, je bent het toestel verloren en toch wil je je blokkeringscode kraken? Of ben je juist bang dat dat de vinder hem kraakt en jouw gevoelige informatie leest?

Zover ik weet kunnen die "simlock unlock winkeltjes" ook blokkeringscodes verwijderen.
Voor de huis tuin en keuken hobbist is het wat moeilijker, bij een hard reset waar je de telefoon terugbrengt naar fabrieksinstellingen gaat de code terug naar 12345 en is ook al jouw informatie weg.
Reputatie 2
bestaat er een app voor de Nokia E71 om direct het bel/sms saldo te kunnen bekijken?

dank alvast
Reputatie 2
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn hotmail instel op mn Nokia e71? Ik heb Web 'n walk van T-mobile, maar het lukt allemaal echt niet.

Alvast bedankt!
Reputatie 2
http://email.nokia.com/account/home.action
Reputatie 5
Koop een echte telefoon
Reputatie 2
het is mij wel gelukt met mijn n97 mini je moet gewoon via nokia messaging doen
Reputatie 2
Bloep schreef:

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn hotmail instel op mn Nokia e71? Ik heb Web 'n walk van T-mobile, maar het lukt allemaal echt niet.

Alvast bedankt!

Ik weet niet of je nog hulp nodig hebt maar hier is de juiste info:

Inkomende mail:
Gebruikersnaam: (spreekt voor zichzelf)
Wachtwoord: (spreekt voor zichzelf)
Server inkomende mail: pop3.live.com
Toegangspunt in gebruik: (dat zou "T-Mobile Internet" moeten zijn)
Mailboxnaam: (mag je zelf kiezen)
Mailboxtype: POP3
Beveiliging (poorten): SSL/TLS
Poort: Standaard
APOP Beveiligd inloggen: Uit

Succes!
Reputatie 2
Sinds gisteravond kan ik op mn telefoon niet naar beneden 'scrollen', alleen omhoog.

Als ik smsen wil: geeft de s-toets ineens adgj weer en de w-toets qetu, de l-toets brengt me naar mn agenda, de x-toets zcbm, de o-toets brengt me naar n heel ander menu.. Ik heb geen idee wat hier aan de hand is en hoe het komt.

Heb mn telefoon al gereset maar dat maakte niets uit..
Weet iemand wat er in hemelsnaam aan de hand is met mn telefoon?
Reputatie 5
@Sanna20

Het probleem dat jij beschrijft heb ik nog niet eerder gehoord. Ik zou dus ook niet per direct weten wat je hier het beste mee zou kunnen doen. Heb je een instelling gewijzigd waardoor dit probleem is ontstaan?
Reputatie 2
Heb op nokia.europe.com veel mensen met hetzelfde probleem gevonden! Echt exact!! Het schijnt een probleem te zijn onder E71 bij de toetsenborden. K ga nu naar de t-mobile winkel voor 'n oplossing! Maar bedankt voor je reactie! K zal nog wel even melden wat t precies was en hoe t opgelost is!!
Reputatie 2
Mn telefoon is nu opgestuurd en zal hem sowieso 2 a 3 weken kwijt zijn. Ben erg benieuwd!!

Wel triest dat ze geen leentoestellen meer hadden.. Had zo 1, 2, 3 geen oud-toestel meer met al die inzamelacties.. Tja, en hoe moeten ze je anders bellen? 😉