Vragen/problemen Nokia N79

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

42 reacties

Reputatie 2
Hee,

Heb sinds 2 maanden een Nokia N79. Perfect toestel alleen de zilvere rand van de front cover laat los. Deze word bruin omdat de lak loslaat.

Er zitten nu ook paar onverklaarbare krassen in die er niet ingekomen zijn door vallen etc. Ben er erg zuinig op want het display folie zit er ook nog steeds op!

Kan ik terug na T-Mobile of een Nokia point en dit probleem voorleggen?
Sturen ze dan de telefoon op of krijg ik een nieuwe front cover?

Alvast bedankt!
Reputatie 2
@Robert4K

Ik ben van mening dat het ligt aan wat je zelf doet en verwacht van je toestel. Ik zelf had in het begin problemen met vastlopen, maar dit is echt stukken minder omdat ik steeds het toestel update. Mijn vriendin heeft hetzelfde toestel als ik, nergens last van. Waarom ik wel? Ik installeer elk leuk programma op het net wat ik tegenkom op mijn telefoon, resultaat is gelijk aan een windows xp pc met veel rotzooi: erg langzaam en kan vastlopen. Wie een telefoon wil die niet vastloopt moet eens een telefoon voor 10 euro op de kop tikken 😛 daar kun je mee bellen, sms'en en niks meer, zo loopt ie ook niet vast omdat ie zo geavanceerd is 😉
Reputatie 2
@Jaimie
Deze reactie vind ik te makkleijk. Je mag van een meer geavanceerd, duurder, toestel ook meer verwachten dan van een 10 euro toestel. Vergelijking met een XP PC gaat mank. Al was het alleen maar omdat Nokia (gelukkig) niet op Windows Mobile draait. Ik heb altijd de laatste Nokia software updates. Maar meer dan 1 programma open op de Nokia leidt to de genoemde vastloop problemen.
Terzijde: sinds ik mijn reactie op dit forum geplaatst heb, heb ik geen vastlopers meer gehad. Mystirious!!! Ga dus voorlopig geen 10 euro toestel aanschaffen. 😉
Reputatie 2
Nou ik snap dat dan echt niet want mijne gaat pas moeilijk doen bij meer dan 3 programma's open. Ik haal dan ook het uiterste uit mijn mobiel. Probleem programma's zijn wel over het algemeen de navigatieprogramma's en bluetooth.

En het register van de Nokia kan net zo'n doolhof worden als die van een xp machine, bij mij weten is het simpelweg verwijderen van een programma niet voldoende en helpt af en toe een hard reset toch wel heel goed.

Je nokia is vast bang geworden door je reactie op het forum en wil niet aan de kant voor een 10 euro toestel 😛
Reputatie 2
echt mijn telefoon doet heel raar soms geeft hij een zwart scherm en draait hij het beeld ondersteboven soms wel 6 keer achter elkaar weet iemand misschien meer?
ik heb trouwens wel de software update van 11.049 maar die zat er al op toen ik hem kreeg.
Reputatie 2
Arjan200 schreef:

echt mijn telefoon doet heel raar soms geeft hij een zwart scherm en draait hij het beeld ondersteboven soms wel 6 keer achter elkaar weet iemand misschien meer?
ik heb trouwens wel de software update van 11.049 maar die zat er al op toen ik hem kreeg.

Ik zou de software eerst updaten tot 30.019, desnoods via een Nokia Centre. Heel veel problemen zijn er uit gehaald met de 20 versie, de 30 versie schijnt sneller te zijn, alleen heb ik hiervan nog niet veel gemerkt.
Reputatie 2
Wie heeft er ervaring met de Nokia N79??
Ik wil overstappen naar dit toestel maar zou graag de ervaringen willen weten van de gebruikers!!!
Alvast bedankt.
Reputatie 2
ik heb geen ervaring .maar ik heb beetje onderzoek gedaan.jij kan alles. wifi,gps,cardslot maximum 8 gb.5 megapixel kamera.ik vind wifi en gps belangrijk .ik heb self nokia N96 en n95 8 gb.ik vind nokia beter dan andere toestelen.ik heb tomtom x en sygic MOBILE geinstalieerd.twee navigatie werkten goed.games zijn zat op internet.
java of symbian games maakt het niet uit.jij kan beide gebruiken met nokia.
maar jij moet opletten aan oplader .ik heb gehoord.oplader zijn slecht ,duurt lang tot accu voll wordt
mvg
adnan
Reputatie 2
Hoi,
Zag je oproepje en dacht even reageren.
Heb zelf sinds enkele dagen de nokia N79 (black versie).
Is oged en snel toestelletje.
Tevens lekker handzaam.
Scheelt in afmetingen 1 a'2 millimeter met N82.
Die ik trouwens ook heb in black versie.
Voor de rest qua specs hetzelfde als N82.
Uitgezonderd de dual led op N79 en xenon op N82.
Het voordeel van de dual led is weer dat je bij video opnamen met weinig licht behoorlijk wat extra licht in de duisternis kunt brengen.
Ik ben zelf in ieder geval zeer te spreken over de N79.
Mvg. Rodriquez
Reputatie 2
Het is maar net wat je van een toestel verwacht. Ik heb de N79 nu al een aantal maanden en ben er erg blij mee. Mijn eisen zijn echter niet zo heel hoog. Wilde een niet al te groot toestel, wilde ermee kunnen internetten en foto's maken, het moest een agenda hebben en er een beetje leuk uitzien 😉. Wat dat betreft heb ik in de N79 alles wat ik nodig heb. Internettoegang is erg simpel, toestel maakt super foto's en filmpjes, heeft leuke gadgets zoals de verwisselbare batterijcover (standaardkleur van je scherm verandert mee), weergave van je scherm draait mee als je je toestel draait.

De opmerking over de lader die eerder werd gemaakt, heb ik geen last van. Toestel laadt snel op en geeft een toon als de batterij weer vol is.
Reputatie 2
Ik heb een Nokia N79 en nu vraag ik me nog steeds af hoe ik tijdens het maken van tekst backspace kan gebruiken. Als ik op de "C" knop druk kom ik gelijk terug in het hoofdscherm.
Reputatie 2
Ik geloof dat je gewoon de rechterknop bovenin moet indrukken...
Reputatie 2
Wat voor toestel had je hiervoor?
Heb nu zelf een n73 maar ga ook over op de n79, lijken zeer veel op elkaar..
Reputatie 2
hoi je moet op de c drukken, maar dan wel tussen het zwarte en rode knopje in. Dus gewoon echt op het witte gedeelte waar de c staat.
succes
Reputatie 2
Hartlijk dank!!

Ik heb het gevonden. Ik drukte elke keer op de rode knop. Bedankt!!
Reputatie 2
Wie helpt mij op weg. Ik kom er niet achter hoe de navigatie via mijn Nokia N79 werkt.
Na veel gepuzzel kom ik een heel eind, maar begrijp niet hoe ik - als ik de plek heb ingesteld waar ik naar toe wil - hoe ik de navigatie er naar toe in werking kan stellen. Zou erg geholpen zijn met een stapsgewijze uitleg van iemand die hem gebruikt!
Hartelijk dank!
Reputatie 2
Uit je bericht kan ik niet opmaken welk navigatiepakket je gebruikt. Er zijn zoveel verschillende op de markt, zolang niemand weet welke je gebruikt is het onmogelijk je te helpen.