Vraag

Vragen/problemen Nokia N8

• 19 oktober 2010
  • 42 reacties
  • 3043 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

42 reacties

Reputatie 2
wat is een beter toestel..de N8 of de C7?? Kweet nie welk toestel ik moet pakken..ben nog een hoop aan het checken..maar het blijft moeilijk
@kevinwalter

Het assortiment op de T-Mobile website kan verschillen met het assortiment in de T-Mobile winkels en bij de T-Mobile Klantenservice. Op de T-Mobile website wordt er continue een selectie gemaakt van de toestellen die op dat moment online aangeboden kunnen worden. Dit hangt dus van diverse factoren af.
Reputatie 2
Ik ben er in ieder geval erg blij mee, de n8 maakt zijn beloftes wat mij betreft waar.
Mijn n8 heb ik niet zomaar gekregen van T-mobile, ik heb namelijk mijn contract voor 2 jaar vernieuwd en nog wat euro's voor het toestel gelapt.
Daarnaast denk ik niet dat ik de enige ben die beschikking heeft over dit nieuwe toestel.
Reputatie 2
Ik heb sinds een paar dagen een Nokia N8. Bij de camera-opties is er wel de mogelijkheid een ander geluid te kiezen voor de 'shutter', maar je kan hem niet uitzetten (ook niet door waarschuwingstonen uit te schakelen of het profiel op stil te zetten).
Op wat fora heb ik gevonden dat het in sommige landen tegen de wet is om een geluidloze camera te hebben, maar dat is hier in Nederland toch niet zo? Ik heb nog nooit een mobiel gehad waarbij ik niet het geluid van de camera kon uitzetten.
Het is in een restaurant bijvoorbeeld al erg genoeg dat je een flits moet gebruiken, maar om dan ook nog een *KLIK* te hebben gaat wel erg ver. .

Komt er nog een update o.i.d. die dit aanpast?
Reputatie 2
bij de belcompany kan je de nokia n8 ook bestellen, maar wordt pas uitgeleverd eind november, en ook met t mobile als provider. moet je inderdaad ook je abo verlengen met twee jaar en wat bij leggen.
Reputatie 2
wat zijn de ervaringen met de n8
Reputatie 5
@reggie

Hiervoor zou je misschien het beste wat reviews kunnen bekijken via het internet.
Reputatie 2
heb een nieuwe nokia n8 gekocht, maar kan er niet mee bellen.
krijg de foutmelding "verbindingsfout" maar mensen kunnen mij wel bellen.

HELP !
Reputatie 5
@tiemenj
Ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met T-Mobile Klantenservice.
Reputatie 2
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb Nokia N8 pas aangeschaft. Ik heb een abonnement zonder internet. Nou zit er volgens Nokia gratis navigatie op de N8. Is de navigatie ook gratis als je geen internet hebt? Of is het gratis via internetverbinding? Ik heb zelf een andere Nokia tel met gratis navigatie. Voor die telefoon heb ik geen internetverbinding nodig.
Alvast bedankt,
Mvg
Reputatie 5
@SaraMarjam

De navigatiesoftware op de Nokia N8 draait op het internet. Hiervoor heb je dus wel een actieve internetverbinding nodig.
Reputatie 2
@SaraMirjam

Ik heb ook een Nokia N8 en bij ovi kaarten kan ik ook de internetverbinding op offline zetten...
Reputatie 2
@SaraMarjam

De navigatiesoftware op de Nokia N8 draait op het internet. Hiervoor heb je dus wel een actieve internetverbinding nodig.

Dit heb je helemaal fout Aeon.

http://www.youtube.com/watch?v=VXCUYObmELQ

🙂
Reputatie 5
@kevinwalter

Je hebt gelijk. Het klopt dat je geen internetverbinding nodig hebt als je de kaarten van tevoren opslaat.
Mijn excuses voor het foute antwoord. Meer informatie over Ovi Maps is hier terug te vinden.
Reputatie 2
En als ik me ook niet vergis kan je ook garmin installeren op de N8 😛 Maar dat weet ik niet helemaal zeker. (moet je wel kopen)
Reputatie 2
ik kan niet video bellen met mensen met een iphone 4 ook niet met mensen met een n8
Reputatie 5
@dontroos

Zou je iets duidelijker kunnen zijn in je informatie?
- Welke melding krijg je zodra je een videogesprek probeert op te zetten?
- Hebben zowel jij als je gesprekspartner 3G dekking wanneer je een videogesprek probeert op te zetten?

Het is overigens niet mogelijk om een videogesprek op te zetten met een iPhone 4. Met een iPhone 4 is alleen het gebruik van Facetime mogelijk met andere iPhone gebruikers.