Vragen/problemen Nokia N95

• 30 november 2007
  • 72 reacties
  • 7928 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

72 reacties

Reputatie 2
Hoeveel smsjes heb je dan en welke firmware heb je? Ik had met de originele nokia firmware geen enkel probleem met ongeveer 700 smsjes.
Reputatie 2
Ik heb sinds eind vorige jaar een Nokia N95 8GB, verder ben ik heel tevreden over deze telefoon maar ik heb een vraag over de buitenkant.
Namelijk op de achterkant zit zeg maar een soort laagje matzwart, bij mij gaat dat laagje er in de hoekjes er een beetje af en dan ziet het er allemaal meteen minder mooi uit. Heeft iemand anders dit ook en wat zou je er aan kunnen doen (het hele laagje er misschien afhalen?)?
Reputatie 2
Hmm raar ik heb er zelf ook 1 maar de mijne is al een jaar oud, maar zo een probleem heb ik niet gehad, de mijne ziet er nog perfect uit, ik doe hem altijd zonder hoesje in mijn zak waar dan niets anders in zit, of het ligt aan je gebruik of het is misschien een fabrieksfout of iets dergelijks, mijn vader had dat met een andere toestel en deze heeft hij naar T-mobile shop gebracht, werd ter reparatie weggestuurd, je bent hem dan wel aantal weken kwijt.
Reputatie 2
Heb precies hetzelfde al twee aantal maanden nu denk ik. Best irritant aangezien je nooit weet wanneer je weer smsjes moet weggooien. En daarbij is het ook best raar omdat de telefoon er sowieso maar een vast aantal 'onthoud'. Dat kan je instellen bij die opties van de berichten applicatie, zo heb ik er 999 ingesteld. Hoe kan de telefoon dan vol raken?

Langzamerhand verdwijnen er ook steeds meer beeldlijnen uit mijn toestel, komt er meer en meer stof en zand in mijn speaker, de slider was in een half jaar al ver****en, knopjes bladdert de verf af, langzaam sinds begin... leek een topproduct, is het duidelijk niet 🙂
Reputatie 2
Heb er ook last van maar volgens mij is het een rubber coating laag ter bescherming van het toestel zelf. En collega heeft er een die bijna kaal is. Maar de mijne is net zo oud en heeft alleen bij de jackplug (hoofdtelefoonaansluiting) een klein plekje.
Dus het enige wat je kan doen om verdere slijtage te voorkomen is een hoesje te gebruiken.

Suc6
Reputatie 2
Die van mij is bijna een jaar oud en is als nieuw
Ik heb gelijk nadat ik hem aangeschaft had een leren hoes gekocht
Originele opberghoes Nokia CP-191 geschikt voor Nokia N95 20.95EUR
Reputatie 2
Hallo, is er iemand die mij kan helpen aan de instellingen om met de N95 via web en walk plus tv te kunnen kijken. Volgens T-Mobile kan dit maar ze kunnen mij bij de winkel niet de instellingen geven. Bij voorbaat dank.

M. vr. gr. Pedrito
Reputatie 2
Kijk in dit forum voor meer info http://www.n95forum.nl/

Veel succes
Reputatie 2
Badge
Hallo.
de tv kanalen kun je vinden op :
http://t-mobile.nob.nl

De instellingen die je in je realplayer moet doen is het toegangspunt op T-mobile te zetten. (open realplayer- opties - instellingen - streaming - netwerk)
vervolgens surf je naar bovenstaande pagina (via je t-mobile toegangspunt) en als het goed is zou het nu gewoon moeten werken.
Reputatie 2
Ik heb een Nokia N95 8gb. Sinds een paar weken valt mijn display soms uit tijdens het smsen. En in de standby modus valt mijn display soms helemaal uit. Of draait ondersteboven wat normaal niet kan. Hij is nu een jaar oud. Kan ik hiermee terug naar de T-mobile Shop? Heb ik kans op reperatie of nieuw toestel.
Reputatie 2
@chrispater
Het lijkt erop of een toestel een software update nodig heeft. Als het toestel een T-Mobile logo heeft dan kun je ermee naar een T-Mobile Shop gaan voor een eventuele reparatie of update.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb nu een jaar de N95 8GB. Mijn telefoon is op een gegeven moment uitgevallen en gaat dus niet meer aan. Batterij was overigens nog vol. Bij mijn vrouw is precies hetzelfde gebeurd met de N95. We zitten nu dus allebei met een kapotte mobiel. Zijn er meer mensen die dit ook hebben meegemaakt.
Reputatie 2
Weet iemand hoe je de melding "systeemfout" in je telefoon kan verhelpen als je de telefoon aansluit op je computer om foto's van je telefoon naar de pc wilt overbrengen.
Op het moment dat ik wil gaan overbrengen, krijg ik op mijn telefoon de melding : "systeemfout". Wie kan me helpen?
Reputatie 2
Hoe maak je verbinding met jouw pc, via PC Suite van Nokia?
Hoeveel vrije schijfruimte heb je nog op jouw C-schijf?
Hoe staat met de telefoonsoftware versie van jouw N95? Huidige versie : 31.0.017 heeft bij mij veel problemen opgelost.
Wanneer heb jij deze voor het laatst geupdate via nokia software updater?
Reputatie 2
precies hetzelfde probleem deed zich vanochtend bij mij voor!
Reputatie 2
Hoi hoi, ik had eerst ook een nokia n95 en daarvan was de slider, althans draadje wat slider (scherm) met toetsendeel verbond kapot. Ben naar Nokia store gegaan en is gewoon onder garantie vervangen...misschien dat dat het probleem is?

Groet!
Reputatie 2
Sinds een jaar nu heb ik een Nokia N95 heeft het altijd perfect gedaan. Sinds een week geleden heb ik mijn telefoon niet meer gebruikt dus hij stond al die tijd uit.
Zet ik me telefoon gister weer aan.. Opent hij het menu berichten springt hij over naar de foto's contacten.. Terwijl ik me telefoon gewoon in me hand houd.
Een stuk of 10 keer uitgezet helpt niet een paar keer me batterij eruit getrokken helpt niet?
Ik vraag me nu af wat wel helpt?

M.v.g CvE
Reputatie 2
Hey

Mijn nokia n95 deed ook heel vaag, hij liep vast of viel uit en ging vanzelf weer aan.
Ik heb nieuwe software gedownload en tot nu toe is er nog niks geks gebeurd, misschien helpt dat bij jullie ook! Ik heb het via de nokia site gedownload.

Succes!
Reputatie 2
Al bijna 1 1/2 jaar in gebruik zonder problemen tot zondag.

De linker toets onder het beeldscherm werkt niet meer!
Toets word vaak gebruikt als opties (dat staat dan linksonderin het beeldscherm).
Ik heb al wat dingetjes geprobeerd,
aan/uit
fabrieksinstellingen
schoon geblazen, maar niks werkt!
Iemand nog een idee?
@jantjuh, het lijkt op een defect in je toestel. Je hebt twee jaar garantie op je Nokia n95. Je kunt een reparatie aanmelden via My T-Mobile. Of je kunt langsaan bij
Mijn N95 gaf ztermiddag de melding "Zelftest mislukt neem contact op met wederverkoper".

Dit is al de 2e keer dat ik deze melding krijg. De vorige keer is dit onder garantie door T-mobile hersteld. Echter nu valt mijn telefoon niet meer onder de garantie. Enig idee hoe dit probleem te verhelpen is? Zijn er meer mensen die dit bericht hebben gekregen op hun telefoon?
Reputatie 1
Je kunt het beste langs een Nokia Service Punt lopen om er nieuwe software op te laten zetten.
Reputatie 2
Of ga langs een nokia point. Meeste shops hebben het onderdeel op voorraad liggen om deze "klaar terwijl u wacht" te maken.
Reputatie 2
Mocht je er niet mee uitkomen met de software, kan het inderdaad zo zijn dat de bandkabel tussen de 2 delen kapot is. Als er garantie opzit (2 jaar) en geen schade kan dit kostenloos bij een nokia punt gemaakt worden.
Reputatie 2
Wat er waarschijnlijk aan de hand is, is dat de kabel die tussen de 2 delen kapot is. deze is te reparen. U kunt daarvoor naar een nokia service punt te gaan.