Vragen/problemen Nokia N95



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

72 reacties

Reputatie 4
@CvE

Ik adviseer je om eerst het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Mocht dit niet baten, dan kun je het advies van Chronix opvolgen.
Reputatie 2
Hoi,
Ik ben al ff bij de club denk zo'n 10 jaar weer nu.
Ben chauffeur buitenland en wil mijn mail van kpn ook kunnen ontvangen op mijn gsm
heb nu web en walk op de gsm.
ben a technisch met dit spul want er zit geen stuur op haha.
(of terwijl ik snap er geen bal van )
wie kan mij helpen om deze klus te klaren in gewoon hollands.
alvast bedankt , Ruud
Reputatie 6
Badge +8
surf naar kpnvandaag.nl daar kan je inloggen voor je webmail
Reputatie 2
oke, bedankt.
Reputatie 1
Niet elke internetserviceprovider staat gebruik van GPRS toe om e-mail op te halen. T-Mobile heeft hierop geen invloed. Verifieer indien nodig bij de internetserviceprovider van je e-mail adres of deze dit toestaat.

Hier vind je de instructies voor het configureren van e-mail op de Nokia N95.

Ga in het hoofdmenu naar Berichten
Kies Opties en kies vervolgens voor Instellingen
Selecteer E-mail
Selecteer Mailboxen
Indien u gevraagd word of u een mailbox wilt defini
Reputatie 2
Sinds een maand of 2 werkt mijn WnW niet meer, als ik het wil opstarten gaat alles even van het scherm en ga ik weer terug naar het begin scherm.
Ik heb al mijn telefoon terug gebracht naar de fabrieksinstellingen, maar dat heeft niet geholpen. De instellingen opnieuw laten opsturen ook niet.

Iemand enig idee wat ik kan doen? Betaal nu voor iets wat ik niet kan gebruiken.
Reputatie 4
@Teigetje78

Ik adviseer je om bij een lokale T-Mobile shop je simkaart te laten testen in een ander toestel en vice versa. Het toestel kan daar eventueel worden ingeleverd voor reparatie.
Reputatie 2
weet iemand of de nolia 6760 ook bij t-mobile komt? en evt wanneer

groet ijvert
Reputatie 2
Advies: ga direct naar een Nokia CARE servicepunt (Bijvoorbeeld Alkmaar Beverkoog), NIET NAAR T-Mobile sturen....je hebt 2 jaar garantie en je hebt de bon meestal niet nodig, alleen als hij al bijna 2 jaar oud is. IMEI nummer is genoeg en de naam van je service provider (T-mobile dus). IMEI nummer staat op de sticker in je telefoon, onder de batterij.

Wordt in de garantietijd kosteloos gerepareerd en voorzien van de nieuwste software, vaak de betere orginele NOKIA software dan de aangepaste T-mobile software. Deze is ook makkelijker daarna zelf up-te daten.
Reputatie 2
Teigetje78 schreef:

Sinds een maand of 2 werkt mijn WnW niet meer, als ik het wil opstarten gaat alles even van het scherm en ga ik weer terug naar het begin scherm.
Ik heb al mijn telefoon terug gebracht naar de fabrieksinstellingen, maar dat heeft niet geholpen. De instellingen opnieuw laten opsturen ook niet.

Iemand enig idee wat ik kan doen? Betaal nu voor iets wat ik niet kan gebruiken.

Bekend probleem dat overigens niet aan Tmobile WnW ligt, maar aan je nokia. Dit is een teken dat het gebruikersgeheugen vol is. Er staan dus veel programma's open en dan is er geen geheugen meer vrij om het internet programma op te starten. Ik weet niet welke nokia je hebt, maar in veel gevallen helpt een herstart.
Reputatie 2
ik heb het spel monopoly gedownload hij is geinstalleerd op mn nokia n 95 maar er staat een sleutel bij ik kan het spel dus niet spelen heb er wel voor betaald wat nu? en hoe krijg ik hem werkend????
Reputatie 2
je hebt waarschijnlijk geen web en walk maar een internetverbinding waar je per mb betaald want dat ging zo met ouwe abonnementen.
Reputatie 2
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op de site evenals de problemen welke zich nu voordoen op mijn N95.
Wanneer ik een oproep binnen krijg hoor ik niets maar de ander wel.
Wanneer ik terug bel zijn er geen problemen, hoogstens dat mijn rekening oploopt.
Schijnbaar voor T-moblie geen probleem, maar voor mij portomonee wel.
Iemand advies?
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb een nokia n95 8G en sinds een tijd hoor ik tijdens het bellen of gebeld worden een piepje op de achtergrond het is een zacht piepje en word om de 4a5 sec herhaald.
Dit is niet omdat er op dat moment iemand anders naar mijn belt dat weet ik nu zeker maar wat is het wel. En hoe kan ik het uit /weg krijgen.
Groetjes, herfstbokje
Reputatie 2
Bij een telefoon die ik een hele tijd terug had was dat ook zo, als je nog een ongelezen SMS of e-mail in je inbox had. Ik vond het erg irritant, maar helaas kon je het niet uitzetten.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb een nokia n95 8G en sinds een tijd hoor ik tijdens het bellen of gebeld worden een piepje op de achtergrond het is een zacht piepje en word om de 4a5 sec herhaald.
Dit is niet omdat er op dat moment iemand anders naar mijn belt dat weet ik nu zeker maar wat is het wel. En hoe kan ik het uit /weg krijgen.
Groetjes, herfstbokje
Reputatie 2
dat piepje wat je hoort hoor je ook als je een gesprek wat je aan het voeren bent op neemt , dus misschien ligt het daar aan ,
Reputatie 2
Maar ik ben het gesprek niet aan het opnemen, tenminste niet dat ik weet, ik druk gewoon op hoorn opnemen als ik gebeld word, of ik bel iemand. Na dat het gesprek klaar is word er ook niks gevraagt om gesprek op te slaan of af te spelen dus denk niet dat het dat is.
n95 8gb: kan hier tom tom op? er zit navigatie op gsm maar dit is alleen kaarten toch? en gps signaal werkt slecht klopt dat?
IK heb de gsm nu anderhalf jaar, oer half jaar abonnement afgelopen amar nu ik meer met auto reis zou ik de mobiel ok vaker als tom tom gebruiken. kortom...is dit mogelijk en of heeft iemand hier ervaring mee. Ik wilde kosten zo laag mogelijk houden dus niet cotinu met internet aan rijden..
Reputatie 2
heb een nieuw n97 maar wil mijn oude n95 unlocken heb er een prepaid kaartje in zitten maar nu zegt een mevrouw dat mijn lijn om administratieve redenen buiten gebruik gesteld is wie weet hier raad op
Reputatie 2
Ik heb een Nokia N95, deze is gekocht met een T Mobile sim lock.
Het teostel is ruim een jaar oud, bijna antiek 😉 nu wil ik deze unlocken maar de website van T mobile geeft aan dat het toestel nog geen 3 maanden oud is.
Wie heeft hier een oplossing voor
Reputatie 2
Bel maar klanten service. Ik had hetzelfde probleem. Succes