Vragen/problemen Nokia N96

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

104 reacties

Reputatie 2
Beste Meradus,

Bedankt voor je reactie. Dit verklaar namelijk waarom het mij wel lukt. Op mijn telefoon zit geen T-Mobile software. Dit omdat ik mijn abbonement heb overgezet een maand voordat deze afliep van telfort naar T-Mobile. Mijn telefoon komt ook uit de phonehouse en niet uit de t-mobile shop!!

Greetz Deniz
Reputatie 2
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze uberhaubt T-Mobile software zetten op een Nokia Telefoon. Moet daar niet gewoon Nokia software op zitten.

Lekker dan voor iedereen die zijn tellie bij de t-mobile shop heeft gehaald. :s
Reputatie 2
Ehmm.. even een update.

Mijn telefoon komt niet uit de t-mobile shop maar uit de phonehouse.
ik heb dus geen T-Mobile software op mijn mobiel! waardoor het mij wel lukt om via *#0000# firmware te updaten. 🙂
Reputatie 2
als ik bij mij *#0000# intoets en dan opties -> instellingen kan ik kiezen of ik t-moblie firmware wil updaten of nokia firmware.

Misschien helpt dat iets?
Reputatie 2
als ik bij mij *#0000# intoets en dan opties -> instellingen kan ik kiezen of ik t-moblie firmware wil updaten of nokia firmware.

Misschien helpt dat iets?
Reputatie 2
dankjewel allemaal, het is gelukt. ik heb die update geript van een andere n96 en op de mijne gezet en geinstalleerd. succesvol verlopen dankjeeee
gr akram
Reputatie 2
heo bedoel je met gript?
en hoe doe je dat?
Reputatie 2
Via: MENU>INSTRUMNTN>INSTEL>ALGEMEEN>NAVIGATIEWIELTJE>BREATHING>AAN/UIT.,

Thanks voor het opzoeken. Heb hem ook meteen uitgezet. Het lijkt wel alsof na de update van T-Mobile (ik kreeg een error" Zelfsynchronisatie mislukt neem contact op met weder verkoper) nadat ik mijn nieuwe N96 slechts 2 weken in bezit had steeds de batterij binnen een dag leeg is. Voorheen was dat niet zo.
Reputatie 2
ik heb de product code verandert naar die van mijn andere n96 en toen geupdate , en weer terug verandert.. simpeller kan niet 🙂, en je garantie blijft zeker 🙂. want product code is nog gewoon hetzelfde dus ^^.
groeten akram
Reputatie 2
ok en hoe heb je die veranderd?
via een speciaal programma?
Reputatie 2
uhm ja een speciaal programma, erg makkelijk te gebruiken..

mvg akram
Reputatie 2
hoe heet dat programma en waar kan ik het vinden
gr franocis
Reputatie 2
akram
jij heb je productcode varandert
ik heb het programma gevonden maar dan moet ik dan een code van een t-mobile toestel hebben of maakt dat niet uit?
Reputatie 2
Hoe blokkeer ik mijn Nokia N96 zodat er geen 0900 nummers mee gebeld kunnen worden?

En hoe blokkeer ik dat er niet mee naar het buitenland gebeld kan worden?

Bedankt alvast.
Reputatie 2
voor je tweede vraag kan je even hier kijken:
menu > Instrumenten > Instellingen > Telefoon > Oproepen blokk..

waarschijnlijk staat hier een optie om bepaalde oproepen te blokkeren
Reputatie 2
merci,

Ik zal eens even loeren.
Reputatie 2
Ook bij de 'veelgestelde vragen' vind je meer informatie over het blokkeren van gesprekken.
Reputatie 2
hmm vandaag even contact gehad met de klantenservice omdat ik die 4 cijferige code wel wilde om bepaalde oproepen te blokkeren. Die vriendelijke man wist me te vertellen dat de code 0000 was. Maar met die code krijg ik helaas geen enkele blokkering aan de gang, ook het wijzigen van de code lukt niet. Iemand een andere code ontvangen?
Reputatie 2
Met de oude software is de nokia N96 een app. die je het liefst heel hard tegen de muur aan gooit!!! simpelweg omdat alles blijft hangen.

Zodra je de nokia update uitvoert (Nokia Firmware update, dus NIET de T-mobile Firmware update) zijn alle problemen opgelost.
Reputatie 2
nou ik vind hem zelf ook heelleuk foontje maar je heb maar een bepering voor t.v te kijken,zoals ned 1,2,3 rtl4 en sbs6 maar bv net5 kan ik niet krijgen of die staat er niet bij

ik had hem ook speciaal genomen om t.v te kunnen kijken en wat er al eerder werd gezegt hij happert erg of staat ineens stil kwa beeld vind ik ook wel minder hoor

en voor het internet is leuk en aardig maar ze hadden er wel beter zon toetsenbordje bij kunnen doen om makelijk te kunnen typen of als je wil chatten nu moet je de smalle kant gebruiken inplaats dat je de breede kant kan gebruiken die gebruik je dan voor t.v te kijken,en ook wat eerder is gezegt hij is snel leeg als je nie belt of niet de andere opties gebruikt dan hoef je hem een week niet op te laden maar zodra je iets ga doen bv filmen dan is die na ander half uur leeg) das eigenlijk de tijd dat je een film kan zien via t.v kijken maar dan moet je geen reclame er tussen hebben
vraagme af welke zenders je nu gewoon kan zien
Reputatie 2
Nokia Maps maakt behalve van de GPS ook gebruik van een internetverbinding, wat de kosten in het buitenland flink kan doen laten oplopen. Navigatiesoftware van Sygic en Garmin gebruikt alleen de kaarten die in de telefoon zijn geladen in combinatie met de GPS ontvanger. Dat was voor mij een belangrijke reden om geen gebruik te maken van Nokia Maps.

Over de software: ik heb zelf met Nokia Updater het besturingssysteem naar versie 20.050 geprobeerd te updaten, wat hopeloos is mislukt, want de telefoon dood. Een bezoekje aan de T-Mobile-shop en een doorverwijzing naar een Nokia Servicepunt later kreeg ik de telefoon terug m
Reputatie 2
ik heb sinds gisteren een abbonement bij t-mobile maar als ikvia internet naar tv kijken ga geeft hij aan te weinig bandwijdte controleer netwerkinstellingen maar hoe kom ik daar
Reputatie 2
internet kijken op je mobiel kan alleen als je een web en walk plus abbo. hebt.

Ik weet niet of je 9,95 voor internet betaald of 14,95?
Reputatie 2
Ha Jorntje,
Ja helaas doet ie het met allerlei andere bluetooth applicaties wel, maar niet met de Bluetrek.
Dank voor je reactie.
JJ
Reputatie 2
Joost, wil je die mooie verkoop praatjes diep in je *** steken.

Alsof ik als t-mobile klant 3g verbinding heb. LAM***. Je moet dingen niet mooier maken dan ze zijn want een 3g verbinding met t-mobile is ook ver te zoeken.. ZELFS IN DE RANDSTAD!!!!