Vragen/problemen Nokia X6

Reputatie 2
Vraag aan T mobile: wanneer komen deze gsm's bij jullie beschikbaar ? Ik dacht begrepen te hebben van de Tmobile shop dat de X6 vorige week uit zou komen, maar kan nog niets vinden op de site. En als tie komt, is er dan enige prijsindicatie ? Mijn contract loopt volgende week af.

En als ik de gsm ergens anders aanschaf, wat kost het me dan om de simlock er af te laten halen bij jullie, zodat ik hem met contractverlenging kan gebruiken ?

This topic has been closed for comments

20 reacties

Reputatie 5
@Mio1967, het is niet bekend of T-Mobile de Nokia C5 aan gaat bieden. We verwachten de Nokia X6 vanaf eind volgende week te gaan leveren.
Reputatie 2
Okay dank je, ik wacht af voor de X6.
Wat kost het evt om simlock vrij te laten maken als ik mijn gsm (een andere dan op jullie site staat) ergens anders koop ?
Reputatie 5
@Mio1967, als je het toestel niet via T-Mobile koopt dan kun je het beste kiezen voor een simlockvrij toestel. Je kunt dan je T-Mobile simkaart gewoon in het toestel gebruiken.
Reputatie 2
zit er echt geen trilfunctie op de nokia x6 ????
Reputatie 5
@dieenegast, je kunt deze informatie terugvinden in de handleiding van de Nokia X6.
Reputatie 2
Gisteren heeft mijn broertje het gepresteerd om zijn splinternieuwe nokia x6 kwijt te raken. Misschien is het wel gestolen. Ik zou graag willen weten of dit toestel gevonden kan worden. Ik heb zelf een htc hd2 en die heeft een service waarbij je je verloren toestel terug kunt vinden. Heeft de Nokia x6 dat ook en hoe werkt dat? Een link naar de juiste aanwijzingen/site is al voldoende.

Thanks!
Reputatie 4
@vraagje

Aangezien er nog geen enkele reactie is gekomen, adviseer ik je contact op te nemen met de helpdesk van Nokia (0900-2026055).
Reputatie 2
de nokia X6 heb ik al via t-mobile dus hij is er al.
Reputatie 2
Hallo, wten jullie wanneer de Nokia C5 bij Tmobile komt?
Reputatie 2
Ik heb afgelopen vrijdag mijn Nokia X6 gekregen nu merk ik dat mijn accuklepje niet goed sluit zijn er meer mensen die er last van hebben en wat kan ik hier aan doe. Hij is net nieuw.
Reputatie 5
@tipje, het lijkt om een fabricagefout te gaan. In dat geval valt het defect binnen de garantie. Je kunt met je toestel (en de pakbon/garantiebewijs) langs een T-Mobile Shop gaan of bellen met T-Mobile Klantenservice: 06 - 2400 1200.
Reputatie 2
Hiiiii,

Is er iemand die weet of de Nokia X6 geschikt is om daar smilys op te krijgen en ook te zien zijn, niet alleen de tekentjes ?
Heb me rot gezocht om eventueel iets te downloaden, maar ik kom zo 123 niets tegen waar ik iets aan heb.
Graag hulp.

Thanx
Reputatie 1
@Wies01

In de Nokia X6 gebruikershandleiding kun je terugvinden hoe je een smiley (Emoticon) kunt invoegen.
Ook als je via Google "Nokia X6 smileys" intypt krijg je vervolgens vele websites die de mogelijkheid aanbieden tot het (betaald) downloaden van een smiley-pakket.
Reputatie 2
waar vind ik de trilfuncie van de nokia x6 als hij op stil staat trilt hij niet heel vervelend
Reputatie 5
@majoleke47
Als je het profiel stil hebt ingeschakeld dan staat de trilfunctie ook uit.
Heb je al gekeken bij: Menu > Instellingen en Persoonlijk > Profielen?
De profielen kan je aanpassen door op opties te klikken.

Meer hulp bij je Nokix X6 nodig? Neem dan eens een kijkje bij Toestelhulp.
Reputatie 2
Het Antwoord Die U Gaf Op Mijn Vraag Over De Tril Funtie Op Stil Stand Van De Nokia X6 Heb Ik Allemaal Geprobeerd.
Ik Heb Van Af Mijn Eerste Handy Alleen Maar Nokia Toestellen Gehad Dit Is De Eerste Die Niet Trilt In De Stil Stand Terwijl Het Trillen Toch Juist Daar Voor Bedoeld Is Dacht Ik Zo
Reputatie 5
@majoleke
Als je bij profielen op het stil profiel staat en vervolgens opties kies dan zou je ook aanpassen moeten zien.
Die moet je selecteren en dan kan je de tril functie aanzetten.
Reputatie 2
Helaas Is Mijn Vraag Hier Niet Mee Beantwoord Als De Nokia X6 Op Stil Staat Geeft Hij Opties Aan Waar Mee Ik De Tril Functie Kan Inschakelen Zelfs In De T-mobile Shop Kunnen Ze Het Niet Vinden En Vinden Ze Het Vreemd
Reputatie 2
Ik ben ook in het bezit van de Nokia X6.
Als jet het profiel stil selecteert en gaat aanpassen dan kun je kiezen voor de optie trilsignaal aan of uit.

Martijn
Reputatie 2
Hallo,
sinds 3 maanden ben ik in het bezit van een Nokia X6 16gb toestel. Nu ziten er in dit toestel 2 geheugens; een C en een E schijf. Nu is de E schijf ineens verdwenen waardoor ik mijn mp3's en foto's niet meer kan vinden. Als ik deze schijven wil oproepen met de bijgeleverde USB kabel via de pc zie ik ook alleen maar de C schijf.

Wie heeft er een idee in zijn trukendoos om dit geheugen weer terug te vinden? Ik heb het toestel al gereset maar helaas zonder resultaat.