Vragen/problemen overige Nokia toestellen

• 15 augustus 2008
  • 298 reacties
  • 17907 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

298 reacties

Reputatie 2
Badge
misschien kun je hier iets mee? Dit werkt namelijk wel op een hoop andere Nokia's.:

*#7370# of *#res0#
Reputatie 2
Hallo,

Voor de verlenging van mijn abonnement wilt ik misschien de Nokia E66 aanschaffen.
Zijn er mensen hiermee ervaren?

Ik wil ook graag gebruik maken van de navigatie, alleen zonder dat het over de internet gaat. Zodat ik nergens voor hoef te betalen.

Wat kan ik hiervoor het beste doen?
Reputatie 2
Kan iemand mijn nog helpen aub...
Reputatie 2
Het lukt niet :S
Reputatie 2
Hallo Mes,
Ik heb vandaag contact gehad met T-mobile en gevraagd of ze de nokia E75 leveren.
Helaas zit deze niet in het assortiment van hun ,er werd gevraagd of k deze vraag in de t-mobileshop ook wil melden want bij veel interesse gaan ze dan overwegen om dit model in hun assortiment op te nemen. Als ik hem echt wil hebben was het verstandig om hem via gsmweb te bestellen volgens de klantenservice. Groet Michel
Reputatie 2
Hallo,

Het is gewoon onbegrijpelijk dat ze de e75 niet (willen) voeren. Deze is overal uitverkocht geweest en vind sowieso dat je de beschikking moet hebben over de meest relevante toestellen. Natuurlijk kun je hem via GSMweb aanschaffen, maar T-mobile heeft natuurlijk de mogelijkheid om 4 maanden voor je contract beeindiging te verlengen daar dat bij GSMweb 3maanden is.
dus als ze klanten willen behouden, zou ik het toestelaanbod maar bijstellen.
Reputatie 2
Klopt helemaal Ray en dit is dan ook zo`n moment dat je dan je abonnement onder de loep neemt en denkt dan ga ik maar naar een andere provider want daar wordt hij wel online geleverd.En dat soort momenten moet je voorkomen je moet er als provider direct op inspringen zodat een klant niet gaat twijfelen.Ik snap het daarom ook niet als ik bij die andere GSM online winkels ga kijken ga ik vergelijken en die kans moet je je klanten gewoon niet geven en dat bedoel ik dan niet negatief.Je moet ze vast houden maar volgens mij gebeurd dit overal .Kan me er erg over opwinden,maar is het niet waard.
Reputatie 2
De E66 bevalt mij erg goed. Heb hiervoor een HTC Diamond gehad.
Maar zo'n toch screen bleek toch lastig. Vooral als je even snel een telefoontje wil plegen. Het enige min-puntje van de E66 vind ik de camera. Die is niet zo best.
Voor de rest is het een super toestel.
Voor navigatie gebruik ik McGuider.
Die is te koop voor slechts
Reputatie 2
Kom op t-mobile wakker worden inmiddels ligt de E75 bij andere aanbieders al in de etalage.
Reputatie 2
Het aantal telefoons wat Tmobile nu ook aanbied is ook zeer weinig tot niks 'aan'.
Reputatie 2
Bij mij zijn ze telaat ik ben net over gestapt.
Reputatie 2
Snap niet waarom ze geen Nokia E75 aanbieden.
Reputatie 2
je kan ook naar bepaalde sites gaan en themas downloaden... maar je kan ook naar een t-mobile winkel gaan, maar ik zou voor internet gaan
Reputatie 2
voor nokia mobiele teleoons met S60 3rd Edition FP1 en S60 3rd Edition FP2 ( n96 en express music doen het alleen niet..)

Hallo,
wil jij ook zo graag weten hoeveel graden het nu is ?, wat voor activiteiten er om je heen spelen?, nou dat kan nu met het mobile programma , here and now. geen instellingen, hij maakt gebruik van je gms verbinding om te kijken waar je bent!

simpele stappen :

1: ga naar http://betalabs.nokia.com/betas/view/here-and-now en kijk of in een van die twee downloads je mobiel staat ( fp1 en fp2 van de symbian 3rd editions).

2: download de juiste download en kopieer hem naar een map op je mobiel.

3: ga met je mobiel naar bestandsbeheer, ga naar de plek waar je hem gedownload heb, en druk op hem om hem te instaleren.

4: als je klaar bent ga je naar de aplication map en start je de programma op.

5: verder dan dit kan mijn mobiel niet, aangezien ik n96 heb. toch wou ik jullie dit even bij brengen. zou iemand die wel verder kan verdere uitleg geven?

groeten akram.
waarderingen zijn welkom. en als je nog vragen heb , die zijn ook welkom 😉
Reputatie 2
standaard calqulator
Scientific calqulator
lening calqulator

dit is wat je allemaal bij deze heb, plus het makkelijker gemaakt om te gebruiken!
telefoons die werken: E50, E51, E61, E61i, E62, E65, E66, E71, N71, N73, N75, N76, N77, N78, N81, N81 8GB, N82, N92, N93, N93i, N95, N95 8GB, N96, 5320 XpressMusic, 5700 XpressMusic, 6110 Navigator, 6120 classic, 6121 classic, 6124 classic, 6210 Navigator, 6220 classic, 6290, 6650

1: ga naar http://betalabs.nokia.com/betas/view/enhanced-calculator-s60, ga naar download &installation, en download de jar bestand.

2: kopieer hem naar je telefoon ( maak niet uit welk map, als je hem maar terug kan vinden.)

3: ga naar bestands beheer op je nokia, en zoek de bestand op.

4: installeer de calqulator!

5: je vindt hem bij aplicatie's , veel reken plezier nog!

houd er wel rekening mee dat hij in het engels kan zijn..

als er vragen zijn, twijfel dan niet die te stellen!, waarderingen zijn welkom!

groeten akram!
Reputatie 2
De camera van de nokia n96 is goed :)
Die van de pixon weet ik niet. maar waarschuw je wel voor die touch screen tellies.
Is heel erg wennen!

Gr. Deniz
Reputatie 2
De Nokia E52 komt waarschijnlijk in week 29 uit. Deze zou ik erg graag willen aanschaffen, nu is het de vraag of ik dit via T-Mobile kan doen met een abonnement of dat ik hem sim-lock vrij aanschaf...
Reputatie 2
@masticore
Helaas weten wij niet of wij het toestel gaan aanbieden. U kunt hiervoor ons aanbod op de online shop op www.t-mobile.nl in de gaten houden.
Reputatie 2
Nokia E66 IS GOED
Reputatie 2
Badge
Nokia heeft volgens mij nog geen 8 mp camera. Zelf heb ik een N82, welke de enige van Nokia is die een xenon flitser heeft, gps en wifi. (de 6220c heeft ook gps en xenon, maar geen wifi) dus stel jezelf dan de vraag of je alleen een goede camera wilt, of misschien dat xenon flits ook een voorwaarde is. Voor mij in ieder geval wel, daarom valt de nieuwe nokia N97 voor mij al af. Gemiste kans van Nokia.
Reputatie 3
Nokia heeft volgens mij nog geen 8 mp camera. Zelf heb ik een N82, welke de enige van Nokia is die een xenon flitser heeft, gps en wifi. (de 6220c heeft ook gps en xenon, maar geen wifi) dus stel jezelf dan de vraag of je alleen een goede camera wilt, of misschien dat xenon flits ook een voorwaarde is. Voor mij in ieder geval wel, daarom valt de nieuwe nokia N97 voor mij al af. Gemiste kans van Nokia.

De Nokia N86 heeft een 8 mp camera, check nokia.nl.
Reputatie 2
I k heb zelf ook een 6300 heb ook problemen gehad op een gegeven moment starte die niet meer op ben naar oud beyerland gereden bij de firma Nemesys Telecom is meer als twee maanden weg geweest er is een nieuwe printplaat opgekomen hoorfde daarvoor niks te betalen was gerantie..
Reputatie 2
wie heeft ervaring met een nokia 6600 slide of die goed is
Reputatie 2
wat wil je weten?
Reputatie 2
ik heb een n73 en wil de nokia 6600 slide pakken is dat een goed toestel met bellen en fotos maken