Vragen/problemen overige Nokia toestellen

• 15 augustus 2008
  • 298 reacties
  • 17907 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

298 reacties

Reputatie 2
Woepadeflapflop , JA ZEKER wat je ook vergelijkt met de N73 alles is beter en zeker de nokia die je wil hebben als ik het goed heb heeft het een camera van 3.2 megapixsel en een nachtmode stel wel de foto's in op HOOG en op 1600x1200 dat doe je door de camera te actieveren endan op OPTIES danga je naar INSTELLINGEN en leef je uit , toch SUKKESES
Reputatie 2
pappatje bedankt voor het bericht over nokia 6600 slide fran
Reputatie 2
wie ken mij vertellen of er bij de nokia 6600 slide een nederlandse beschrijving bij is fran
Reputatie 2
Badge

De Nokia N86 heeft een 8 mp camera, check nokia.nl.

Je hebt helemaal gelijk, helaas gemiste kans van Nokia...8mp en dan een led flash....
Reputatie 2
Wie weet hoe ik de standaard geinstalleerde mp3 muziekfiles op m'n Nokia 5130 Xpress Music kan verwijderen.Als ik het op de telefoon zelf probeer geeft hij aan dat ze niet verwijderd kunnen worden.
Ook via Nokia PC suite is mij het niet gelukt.

Is er misschien een speciaal trucje voor ?
Reputatie 2
Je kunt altijd een Nederlandse handleiding opvragen via de website van Nokia. Zoek op het type toestel en kijk onderaan de pagina bij ondersteuning (Guides). Je kunt daarna de taal Dutch selecteren. Het is een pdf-bestand en je kunt dus eenvoudig zoeken (Ctrl+F) op trefwoord.

Overigens hoort er altijd een handleiding bij je toestel te zitten. Soms is dit een verkorte handleiding, soms een uitgebreide en soms beide.
Reputatie 2
Hoi,

Sinds gistermiddag doet mijn 6230i het niet meer. Hij geeft de melding 'SIM-kaart plaatsen' terwijl de simkaart er gewoon in zit. De sim kaart doet het wel in een ander toestel.

Heb het toestel van binnen schoongemaakt, geprobeerd het sim-klepje wat aan te drukken met een stukje papier, maar helpt allemaal niet.

Iemand enig idee wat er mis is? Volgens mij heb ik geprobeerd het toestel de eerste keer van de toetsenblokkeing te halen met de 'hoofdknop' + *. Neem aan dat dit niet een of andere lock-code is waardoor ie geen sim-kaarten meer leest, maar ik opper de theorie maar even.

Suggesties zijn erg welkom!

Groet,
egschaafsma
Reputatie 2
Heey,

Ehhm voor zo ver ik denk is gewoon het simkaarthoudertje kapot als je nog garantie op het toestel heb gewoon even terug gaan naar de tel zaak waar je 't vandaan heb ....
gr
Reputatie 2
wanneer gaat T-mobile de nokia 6700 aanbieden?
Reputatie 2
Ja, ik zit ook al te wachten. Belcompany gaat deze binnenkort ook aanbieden.. misschien zou je het daar eens moeten kijken.

Je kunt het vinden onder: Verwachte toestellen.
Reputatie 2
Ik zit ook al heel lang op dit toestel te wachten, nokia heeft de toestel in januari aangekondigt. Volgens Telfort is die in week 31 leverbaar.
Dan maar hopen dat T-mobile het opneemt in eigen assortiment.
Reputatie 2
Ik zie net dat Belcompany deze toestel al aanbied. Check hun website!! Via hun kun je ook wel een T-mobile abo nemen bij de nokia 6700
Reputatie 2
Klopt, het staat op de site van belcompany. Je kunt het bestellen maarrrrrrr ze zijn pas in week 31 leverbaar...
Reputatie 2
Ik heb hem vandaag opgehaald in Den Haag. Super mooi toestel.
Reputatie 2
Waar heb je het gehaald? Denk toch via internet aangezien gisteren zondag was....
Reputatie 2
Den Haag, elke zondag koopzondag. Gewoon in een winkel.
Reputatie 2
Ik zit ook te wachten op dit toestel, heb nu de 6300. Bevalt me prima, lekker simpel ding zonder te veel poespas. Ik mag einde augustus een nieuwe uitzoeken, ga er vanuit dat hij dan ook via deze site te bestellen is:)
Reputatie 2
ik luister wel eens radio op mijn nokia 5130 maar als ik radio luister maak ik dan verbinding met het internet of niet? wand dat is niet de bedoeling Hoe gaat dit in zijn werk?

Ik hoop dat iemand mij hier duidelijkheid in kan geven
Reputatie 2
maak je gebruik van de fm radio? Dan heb je geen verbinding met internet. Je kan wel je zenders via internet downloaden, heb je dat gedaan? Dan maakt de nokia wel een verbinding met internet, maar alleen om eenmalig de zenders te downloaden.

Had een N95, vandaar dat ik dit weet.
Reputatie 2
dus als ik het goed begrijp zit ik bij het luisteren van de voorgeprogrammeerde zender(zenders die er al op zaten bij de aanschaf van het mobietje) niet op internet Allen als ik een andere zender wil , die nog niet op mij tel. staat dan wel
Reputatie 2
Alleen bij een toestel waarbij een FM/AM radio functie is ingebouwd, maak je geen internetverbinding voor het luisteren naar de radio. Vaak sluit je de hoofdtelefoon aan als antenne. Op deze manier maak je geen gebruik van internet.

Als je radio streamt, maak je verbinding met het internet. Dit blijft altijd zo, je kunt geen programma downloaden waarmee je een FM/AM functie met bijbehorende antenne op je toestel installeert.

Het is dus niet zo dat als je alleen voorgeprogrammeerde zenders luistert, je geen verbinding maakt met het internet. Het hangt ervan af hoe je radio luistert, via radiogolven (antenne) of via streaming (internet).
Reputatie 2
Goedemiddag,

Vorige week heb ik mijn nieuwe Nokia 6500 Classic opgehaald. WAUW, ben helemaal blij.
Alleen 1 ding lukt niet; ik wil graag een foto toevoegen aan een contact. De handleiding biedt geen uitsluitsel (geloof ik).
Ik doe: Namen -->opties --> info toevoegen --> (optie) afbeelding. Reactie van het toestel: 'Contactdetail niet ondersteund door SIM kaart.' Einde oefening.

Ik heb een Flex 25 abonnement, zou het daar aan liggen? Graag hoor ik een antwoord, waarvoor hartelijk dank.

Vriendelijke groet,
Petra.
Reputatie 2
geen vrees, zolang je inderdaad geen internet radio luistert, maar gewoon de fm radio functie van je telefoon gebruikt zit je niet op het internet en kan je de radio zenders gewoon beluisteren en automatisch laten zoeken,, het werkt hetzelfde als een gewone draagbare radio via de ether zoals in de auto zonder internet !! veel luister plezier
Reputatie 3
Maakt het uit of je contacten op de simkaart staan of in het geheugen van de telefoon zelf?

Aan je abonnement kan het sowieso niet liggen. Dat is uiteindelijk alleen een afspraak over hoe de kosten voor het gebruik van het netwerk worden berekend.
Reputatie 2
Dank voor je snelle reactie Marco. Dacht al dat het niet aan 't abonnement zou liggen. Je tip (contacten op SIM- of telefoongeheugen), zou kunnen. Ik heb m'n contacten allen op SIM staan, wil ik trouwens ook zo houden 🙂.

Misschien heeft een gebruiker vergelijkbare ervaring en/of de gouden tip?

Vriendelijke groet,
Petra.