Vragen/problemen overige Nokia toestellen

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

298 reacties

Reputatie 2
bedankt voor de uitleg
Reputatie 2
Hij is er! Alleen de zilverkleurige helaas, wil wel graag de zwarte.
Reputatie 2
heb w&w standaard om me nokia n86.. internet werkt goed!
alleen als ik naar me navigatie ga dan zegt ie: verbinding met postitiebepalingsserver vereist. telefoon bevindt zicht buiten THUISNETWERK. kosten kunnen worden berekend door de netwerkprovider. toch doorgaan? ja/nee SERVERINSTELLINGEN

als ik dan toch doorga dan zegt ie: GEEN VERBINDING MET INTERNET

bij me server instellingen staat als toegangspunt: T-MobileInternet
en als server adres: supl.nokia.com

snap er niks van.. :S

als ik dan in me navigatie zit zonder verbinding.. heb ik een kaar die een paar km rond me huis zit en meer niet! ook kan ik geen route plannen want dan zegt ie dat ie offline niks kan vinden.

heb het toestel los gekocht en er zit 10 dagen navigatie op.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Reputatie 2
nokia n86 8mp 8gb
panorama foto's maken is een erg leuke optie
verder een leuke telefoon incl. navigatie
Reputatie 2
Jammer.... geen reacties. Ik ben blijkbaar de enige met 'het probleem'.

Vriendelijke groet,
Petra.
Reputatie 2
Hoi Petra55

Contacten opslaan op de sim is iets dat mobieltjes 'vroeger' standaard deden, je kon daar alleen je contact informatie opslaan met een nummer, zelfs het aantal tekens van de contact naam was beperkt. Tegenwoordig slaan (de meeste) het op het toestel zelf op met als voordeel een hoop extra opties, zoals foto toevoegen, email adres, woonadres, extra telefoonnummers etc. Het antwoord als je puur je simkaart wilt blijven gebruiken is : nee het gaat helaas niet.

Wat je wel zou kunnen doen (ik neem aan dat het met jouw toestel ook kan): Je kopieert al je simcontacten naar je telefoongeheugen (kopieren, niet verplaatsen!). Zo heb je nog een back-up op je sim, vervolgens zet je je actief telefoonboek op telefoongeheugen, hij laat dan de sim contacten niet zien (geef je beide weer heb je dubbele contacten). Als je je sim nu in een andere telefoon stopt heb je nog gewoon je contacten, mits je regelmatig back-upjes maakt zodat ze gelijk blijven op sim en toestel.

en op je vraag of niemand het zelfde probleem heeft, waarschijnlijk niet omdat de meeste mensen gewoon het telefoongeheugen gebruiken en niet stilstaan bij het simgeheugen.
Reputatie 2
in menu van kaarten; instrumenten --> internet -->online gaan bij opstart-JA-->netwerkbestemming-internet-->roamingwaarschuwing-AAN
Reputatie 2
Of Zoek Ff In Je Menu Install Wizard,probeer Die Eens Uit.
Reputatie 2
Ik maak niet vaak gebruik van mmsjes, maar de laatste tijd als ik er eentje binnen krijg, ontvang ik de melding: kan multimediabericht niet ontvangen.
Ik heb geen idee hoe dit kan, want eerder ging dit wel allemaal gewoon zonder problemen en weet ook niet hoe ik dit kan verhelpen.
Heeft iemand een mogelijke oplossing?
Alvast bedankt!
Reputatie 2
@JaWiK
Waarschijnlijk staan de instellingen voor mms niet meer correct in je toestel. Je kunt een sms-bericht met "MMS+6300" sturen naar 1300. Je ontvangt dan de instellingen per sms-bericht deze kun je dan op je toestel opslaan. Je dient eerst een mms-bericht te versturen voordat je een mms-bericht kunt ontvangen.
Reputatie 2
Weet iemand wanneer de nokia 3720 uitkomt ? wil wel ff kijken of het
wat is .
Reputatie 4
http://www.nokia.nl/ontdek-alle-toestellen/alle-toestellen/nokia-3720-classic

Staat een telefoonnummer bij, misschien kan je het via hun vragen.
Reputatie 4
De Nokia 3720 is uit!
Wanneer T-Mobile hem gaat leveren?
Even bij de KS navragen denk ik!
Ken iemand die hem al heeft!
Geweldig toestel als je niet alle toeters en bellen van nu wilt/nodig hebt!
Reputatie 2
Even bij the phonehouse binnen lopen denk ik
Reputatie 4
Kan met goed 14 dagen mijn contract vernieuwen,wil daar graag de Nokia 3720 bij geleverd zien!
Rest me alleen 1 vraagje,wat is slim contract via de site verlengen of via een dealer?
Heb namelijk een gruwelijke hekel aan een gsm met provider software erop,of is dat bij de Nokia 3720 niet?

Graag een spoedig antwoord hierop!

MvG
MaximRider
Reputatie 2
Je kunt altijd beter naar een (onafhankelijke) retailer gaan. Zij geven het beste advies, hebben het meeste voorraad en op een kleine uitzondering na alleen unbranded toestellen.
Reputatie 4
Dan moet ik dus nog een maandje langer wachten!
Reputatie 4
Een van de moderators hier misschien een goed antwoord op mijn vraag?
Reputatie 2
Futuca heeft eigenlijk al het antwoord gegeven. Als je een unbranded toestel wilt, kun je het beste terecht bij een van onze onafhankelijke verkooppunten. Twijfel je over het te kiezen tariefplan, dan kun je weer beter contact opnemen met T-Mobile Klantenservice, omdat wij mogelijkheden hebben om de facturen van de afgelopen maanden te bekijken.

Via T-Mobile zelf (telefonisch, winkel of online) mag je vier maanden voor de einddatum van je huidige contract vernieuwen en via een onafhankelijk verkooppunt een maand later.
Reputatie 2
Mijn nokia N 73 loopt af en toe gewoon vast. Ik moet hem dan openmaken de batterij er even uithalen. Weer aanzetten tijd en datum opnieuw instellen en dan doet hij het weer. Op het moment dat hij vastgelopen is, is na het opstarten de batterij minimaal voor de helft leeg. Kent iemand dit probleem?
Reputatie 2
Als je op je nokia n73 veel muziek ofsow, veel bestanden heb zitten, dan is hij veel trager dan normaal, want bij sommige nummers kan er virus op zitten dan is je telefoon heel traag of haakt hiij veel of dan moet je hem vaak uit zetten en dan opnieuw, die probleem herken ik wel bij me zelf, ik heb bijna alle N-series gebruikt, ik heb op dit moment Nokia N96.. het is een hele goede telefoon, maar af en toe haakt hij wel, dan moet je hem uitzetten. de N-series van Nokia hebben allemaal dat probleem. Over de batterij kan ik niks zeggen, wacht totdat het helemaal leeg is, en laad hem dan op, misschien is dat beter.
Reputatie 2
Wie weet waarik dit programma kan vinden.
heb de hele avond lopen zoeken.
Maar heb niks kunnen vinden.
geef je 6700 in krijg je allerlei nder foons te zien.

wie weet welk programma ik daar voormoet hebben ?

vrg Henk
Reputatie 2
Op de Nokia 6700 zou een attachment viewer moeten zitten. In principe is het dus niet nodig om een apart programma te installeren. Je kunt natuurlijk ook altijd navraag doen via www.nokia.nl of bij een Nokia Service Point in je eigen omgeving.
Reputatie 2
wat ook handig is via deze nokia n73 site te gaan klik op de link hier hier omder http://www.nokia.nl/ontvang-support-and-software/productsupport/nokia-n73
kopieer de link ....wat ik ook denk je filmware gaan updaten misschien doet dat ook wonderen. succes verder.
Reputatie 2
Ik moet mijn abo verlengen (of niet natuurlijk) voor 30 nov.

Ik heb nog 344 euro aan "tegoed" open staan op mijn flex abo wat wil zeggen: ik bel nooit met mijn telefoon. Ik gebruik hem louter en alleen als modem bij mijn laptop gedurende de dag dat ik bij klanten zit. Er gaat vrij veel data over de lijn omdat ik sync met de bedrijfs notes databases over vpn.

Het huidige toestel voldoet goed (de mda vario iii) maar op zich is een nieuw toestel ook altijd weer leuk.

Mijn eerste keuze zou een iPhone zijn maar ik heb gehoord dat je die niet als modem mag gebruiken. Die valt dus af.

Dan zit ik nu te denken aan de Nokia N900/Maemo. Ik zie dat ik deze al her en der op het Internet kan voorbestellen.

Ik heb de volgende vragen.

a) iemand een idee of je die makkelijk als modem kan gebruiken?
b) bij welke telco je die MAG als modem gebruiken en onder welk abo
c) of T-Mobile mij de aanbieding kan doen om mij de N900/Maemo te leveren met een abo waarbij ik de telefoon als modem mag gebruiken. Ik heb een vrij grote dataload dus een web n walk plus is waarschijnlijk zinloos omdat ik vrij snel over de datalimites heen ben. Bijbetalen voor de Maemo is natuurlijk geen probleem. Dw.z. dus als verlenging van mijn contract dat 30 nov. afloopt.

Een andere vraag is hoe ik in godsnaam 344 euro kan verbellen haha.