Vragen/problemen overige Nokia toestellen

• 15 augustus 2008
  • 298 reacties
  • 17905 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

298 reacties

Reputatie 2
Je kunt natuurlijk je gespaarde tegoed gebruiken om zonder web'n'walk Standard of Plus verbinding te maken met internet. Je maakt dan gebruik van T-Mobile Internet, specifiek met Breedband Internet, zie de prijslijst Flex. Je maximale snelheid is dan 2Mbps/384kbps. Je betaalt 1 euro per MB. Het gebruik van internet in Nederland wordt per dag vastgesteld en naar boven afgerond op 10 KB of een veelvoud daarvan. Je betaalt maximaal 7,50 euro per dag. Je kunt dus minimaal 45 werkdagen vooruit.

Je kunt ook overstappen van Breedband Internet naar Internet, maar dan is de snelheid lager: 384kbps/64kbps. Omdat je maximaal 2,50 euro per dag betaalt, kun je dan 137 werkdagen vooruit met je huidige tegoed.

Met uitzondering van een iPhone-tariefplan, dat je alleen bij een iPhone kunt kiezen, mag je met alle andere tariefplannen je toestel als modem gebruiken. Of dat met het door jou gewenste toestel makkelijk kan, weet ik helaas niet.
Reputatie 2
Ik heb sinds gisteren een nokia 6500, nu geeft deze mobiel aan camera standbij? En maakt geen foto's, Wie weet hoe ik dit eruit moet krijgen?
Reputatie 2
Hallo,

Gisteren merkte ik dat mijn toestel langer dan 1 jaar oud is, dus probeerde ik een simlock code aan te vragen, wat gelukt is.

De unlock code die ik heb ingevoerd blijkt fout te zijn (:S), en ik dacht dat ik de instructies niet goed heb gevolgd, maar mijn Nokia bleef de unlock code weigeren. Ik heb de code 4 keer geprobeerd, en op T-mobile pagina stond vetgedrukt: Bij de 5e keer, wordt je toestel geblokkeerd.

Werd een beetje bang, iemand die me kan helpen? (:D)

Mvg
Reputatie 2
Weet iemand hoe ik achter de beveiligingcode kom om mijn berichtenteller en gespreksduur op nul te zetten.
Reputatie 6
Badge +9
code is 12345 standaard bij nokia
Reputatie 2
Dank je wel voor je reactie maar bij mij pakt hij die code niet. Helaas
@Dathoflo

De beveiligingscode van alle Nokia toestellen is inderdaad standaard 12345. Je hebt het wellicht zelf aangepast. Je kunt het beste contact opnemen met de helpdesk van Nokia (0900-2026055)
Reputatie 2
Hoi Marijke, ik heb nu bijna twee jaar een 6500 en al vele malen dezelfde melding gehad. Zelf kan je er niets aan doen. Bij mij doet ie t af en toe weer, waarom weet ik niet. Ik heb mn telefoon drie keer ter reparatie gestuurd, maar soms al binnen twee weken had ik weer hetzelfde probleem. Vaak als mn camera uitviel deed mn mp3speler het ook niet.
@marijke1, je kunt je toestel eventueel ter reparatie aanbieden. Je kunt de reparatie aanmelden via My T-Mobile of langs een van de T-Mobile Shops gaan. Neem wel je garantiebewijs en/of pakbon mee naar de winkel omdat de medewerkers je anders niet verder kunnen helpen.
Reputatie 2
Beste Moderator,

Ik heb sinds kort een nokia 2730. Wanneer gaan jullie deze telefoon ondersteunen voor T-Zones?

Alvast bedankt voor antwoord.
@Relable, de Nokia 2730 is geen T-Mobile geleverd toestel waardoor deze T-Zones niet ondersteunt.
Wat je kunt proberen is een sms sturen met de tekst: wap naar 1202.
Reputatie 2
Eline, bedankt voor je antwoord maar ik ben toch niet zo tevreden met het antwoord. Ik vind alle toestellen die op de markt komen door T-Mobile ondersteund moeten worden voor T-Zones. Ik ben het niet zo eens dat allleen toestellen die door T-Mobile geleverd worden, wel worden ondersteund . Als iemand een bepaald type toestel gebruikt, vind ik dat je gebruik moet kunnen maken van de diensten van T-Mobile zoals T-Zones.

Ik hoop dat dit toestel wel binnenkort ondersteund wordt voor T-Zones. KPN Hi bv ondersteund het toestel wel.
Reputatie 2
Het is me inmiddels gelukt om t-zones op m'n toestel te krijgen. Probleem opgelost.
@Reliable, goed dat het gelukt is.
Dan kan dit topic op slot.
Reputatie 2
Op mijn Nokia Music Express staat sinds kort bij de profielen en "vluchtprofiel". Deze is niet geactiveerd, maar als ik mijn telefoon aanzet, wordt eerst gevraagd of ik dit vluchtprofiel wil activeren. Hoe kan ik deze optie verwijderen? En het liefst verwijder ik dit profiel. Hoe doe ik dit.

Alvast bedankt!
Aangezien er nog geen antwoord is gegeven, adviseer ik je om contact op te nemen met de Nokia helpdesk (0900-2026055).
Reputatie 2
okay bedankt in ieder geval!!
Hier gaat een slotje op.
Reputatie 2
hallo, ik heb met kerst een nokia 6700 classic gekregen, ik heb zelf een i-150 abonnement, nu krijg ik alleen mijn e-mail niet ingesteld, ik kan ook niet via miy-t-mobile de instellingen niet krijgen omdat de website zegt deze niet te kunnen geven, nu heb ik mijn toestel al veranderd en nu zegt de site nog steeds hetzelfde, nu weet ik niet meer wat ik moet doen, ik heb al 5 X op mijn telefoon mijn e-mail ingesteld en die zegt weer dat ik een foute gebruikersnaam/wachtwoord heb, ik hoop dat een van jullie een antwoord/ een tip voor mij heeft,
Alvast bedankt.

Groeten Wesley
Reputatie 4
ik heb dat met mn mda compact III altijd al, zelfs na nieuwe upgrade van de offici
@WesleyBruiniks

Maak eerst een GPRS/3G/HSDPA Internet verbindingsprofiel (T-Mobile Internet) aan.

Voordat je gaat beginnen met het instellen van je e-mail dien je de volgende gegevens bij de hand te hebben, welke je e-mail provider je kan verschaffen:Gebruikersnaam,Wachtwoord,Inkomende server (pop).

Niet elke provider staat gebruik van GPRS toe om e-mail op te halen. T-Mobile heeft hierop geen invloed. Verifi
Reputatie 2
hallo

kun je uit legen hoe je het gedaan heb
Reputatie 2
heb gewoon de instructies gevolgd die erbij waren (voor de Nokia)

stond in dat k een sim van een ander provider in moest doen, en daarna zegmaar een soort van code intoetse voordat je de simlockcode in kunt voeren (ziet er ong zo uit: *P+(code).....)
Reputatie 2
Sim-unlockprocedure Nokia

1. Plaats een SIM-kaart van een andere provider in je toestel
2. Zet uw toestel aan.
3. Toets de pincode in van de desbetreffende SIM-kaart.
4. Druk op de toets met #.
5. Druk daarna drie keer op de toets met * +.
6. U ziet de letter P op uw beeldscherm verschijnen.
7. Druk vervolgens 4 keer op de toets met * +.
8. U ziet de letter W op uw beeldscherm verschijnen.
9. Druk twee keer op de toets * +.
10. Het + teken verschijnt op uw beeldscherm.
11. Voer nu uw SIM-unlockcode in.
12. Druk twee keer op de toets * +.
13. U ziet opnieuw het + teken op uw beeldscherm verschijnen.
14. Druk op de toets met 1
15. Sluit af door op de toets met # te drukken.

Het deblokkeren van uw toestel is nu gelukt.
Reputatie 2
simkaart van andere provider er in doen