Vragen/problemen overige Nokia toestellen

• 15 augustus 2008
  • 298 reacties
  • 17908 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

298 reacties

@YuBrahim, je kunt het beste telefonisch contact opnemen met T-Mobile Simunlock via nummer 070 - 305 6007. De medewerkers van deze afdeling kunnen nakijken of de code die je hebt ontvangen de juiste is.
Reputatie 2
Hallo forum ik heb een Nokia classic 2700 en wilde een emailbericht ophalen met een muziekbestand van ong. 4.8 Mb
Maar ik krijg de melding dat het bestand te groot is terwijl ik toch meer dan genoeg ruimte heb op het geheugenkaartje en op de telefoon zelf.
Kunnen jullie mij helpen?
Met vriendelijke groet Bert
Reputatie 2
als ik naar de radio luister via de koptelefoon vind ik het volume op de laagste stand nog te hard. Is daar iest aan te doen? Bestaat er wellicht een externe volumeregelaar om erop aan te sluiten?
Reputatie 1
@archipel

Ik adviseer je om hiervoor contact op te nemen met de Nokia Klantenservice via nummer: 0900- 202 6055.
Reputatie 2
Hallo, ik heb net een nokia 5230 gekregen.
Mijjn vraag is of mijn outlook account ook kan gebruiken op mijn mobiel.

vriendelijke groet Michel
Reputatie 2
Goeie dag allemaal,

ik kom even vragen over Nokia E71 & Nokia N97. ik wil namelijk weten welke nieuwste is Nokia E71 of Nokia N97 !?

Afbeelding(en)
http://www.newsphone.org/wp-content/uploads/2009/10/Roger-Offers-Nokia-E71.jpg
&
http://static.which.net/media/images/in-content/nokia-n97-white-keyboard-163584.jpg

Weet iemand het?, graag antwoord hierop (aub).

grzz,
Randhier
Reputatie 2
Had probleem met mijn Nokia 6300: Kon wel telefooncontacten toevoegen en verwijderen, echter niet bewerken: Foutmelding: Handeling mislukt.
ANTWOORD:
Maak een back-up je telefooncontacten op je computer mbv. PC-Suite.
Verwijder je telefooncontacten uit je telefoon.
Plaats vervolgens je back-up weer terug van de PC naar je telefoon en de contacten kunnen weer bewerkt worden. Heb alleen het idee dat hij de afbeeldingen niet meer terugzet, welke gekoppeld aan de contacten zijn. Wees daar alert op!
Reputatie 1
Ik adviseer je contact op te nemen met Nokia Care (0900 202 6055).
Reputatie 2
Badge
Hallo,

Op de site van Nokia kun je gewoon je antwoord vinden: http://www.nokia.nl/ontdek-alle-toestellen/alle-toestellen. en dan sorteer op: LAATSTE VERSIES.

Groetjes Jaimie
Reputatie 2
Dank jullie wel 🙂
Reputatie 2
Hoe kan ik internet op mij mobiel instaleren,mijn toestel nokia 6110 navigator wordt niet herkend.En krijg op internet steeds de melding dat er geen instellingen beschikbaar zijn voor mijn mobiel
zoek naar t-zones;)
@Lobbes, als je de juiste instellingen voor internet automatisch naar je telefoon wil laten sturen sms dan INTERNET + toestel type naar 1300.

Als dit niet werkt zijn dit de handmatige internet instellingen.

Ga in het hoofdmenu naar Instellingen
Kies voor de optie Configuratie
Kies vervolgens de optie Persoonlijke configuratie-instellingen
Kies voor Opties en vervolgens voor Voeg nieuwe toe
Kies voor de optie Web
Kies bij Accountnaam: T-Mobile Internet
Kies bij Homepage: b.v. http://www.google.nl
Kies bij Gebruikersnaam: tmobile
Kies bij Wachtwoord: tmobile
Kies bij Voorkeurstoegangspunt gebruiken: Nee
Selecteer Instellingen toegangspunt
Kies bij Proxy: Uitgeschakeld
Selecteer als Gegevensdrager: Packet-gegevens
Kies voor optie Instellingen drager
Kies bij GPRS-toegangspunt:
Selecteer bij Verificatietype: Normaal
Kies als Gebruikersnaam: tmobile
Kies als Wachtwoord: tmobile
Druk 3 x op terug (u komt dan in het menu Pers. accounts)
Selecteer het account T-Mobile Internet, klik op Opties en vervolgens Activeer
Druk 3 x op terug om terug te keren in het hoofdmenu
Kies in het menu voor Web en klik op Home om verbinding te maken met het internet
Reputatie 2
Op mijn vorige mobiel, de nokia 6300, kreeg ik bij een telefoontje van iemand waarvan ik de foto gekoppeld had aan het kontakt, de foto van die persoon beeldvullend te zien.
Op mijn huidige mobiel, de Nokia 2700 classic, krijg ik indien ik gebeld wordt alleen rechts onderin het scherm een heel klein fotootje. Enig idee of je bij deze mobiel ook een beeldvullende foto te zien kunt krijgen als je gebeld wordt.
@HansUtr, als niemand antwoord weet op je vraag dan kun je telefonisch contact opnemen met de helpdesk van Nokia via nummer: 0900 - 202 6055.
Reputatie 2
Ik heb wel een vraag. Ik kan het niet vinden, maar misschien lees ik tesnel.
Hoe kan je een bericht in je agenda laten verschijnen op je beeldscherm.
Dus ik heb een verjaardag volgende week, en dan wil ik het bericht nu al zien op mijn beeldscherm. Vergeet namelijk nog al veel. Bij mij andere toestel ging dit wel. O ja, ik wil geen alarm aan hebben op deze berichten.

mvg Monique
Reputatie 2
Je kunt in je agenda met je navigatietoets de dagen bij langs gaan en als je bij een dag langs komt waar je iets had in gesteld ( zoals een verjaardag of vergadering ) staat het onder in beeld

Ik hoop dat het nu duidelijk voor je is , veel succes

Jan
Reputatie 2
hallo allemaal sinds kort heb ik een web n walk standard maar nu hbe ik vraag ik heb nokia messaging op mijn toestel kost geld als ik geld binnen krijg?of verzend?

Moderators kunnen jullie me daar over iets vertellen
@bayar, kun je iets duidelijker zijn met je vraag?
Reputatie 2
hallo,

ik heb een nokia 6500 slide en wil graag mijn smsjes bewaren/opslaan op mijn computer, weet iemand hoe dit werkt?
Reputatie 2
Dag,
Ik heb bovenstaand toestel. Ik wil mijn sms berichten overzetten naar mijn computer. Mijn softwers en andere toebehoren van mijn telefoon kwijtgeraakt. Ik heb nog een lader en mijn toestel. Mijn bluetooth doet het goed daarmee kan ik foto
Reputatie 2
je kunt op www.nokia.nl het programmaatje "PC suite" downloaden daarmee kun je via bluetooth verbinding maken met je telefoon en al je berichten naar je pc uploaden en weer terug. Je kunt je contactpersoen beheren e.d. Je kunt ook alvast concepten maken op je pc en opslaan op je telefoon. Succes
Reputatie 1
@ikke1204

Je kunt via de Nokia website de Nokia PC Suite downloaden.
Met de Nokia PC Suite kun je de content van je Nokia toestel via de PC beheren en synchroniseren.
Reputatie 2
Ik heb de NOKIA 2330 Classic en gebruikte daar de beperkte internetmogelijkheid voor bijhouden van aantallen views op mijn youtubekanaal. Had daar altijd net een mooie weergave van, zonder dat ik de videos kon openen, maar dat hoefde ook niet. Sinds vanochtend is er iets veranderd (misschien door mezelf), waardoor ik niet meer bij de oorspronkelijke weergaves van voorheen kom. Wel verdere en vergrootte pagina's zonder aantallen e.d. Ik heb al hulp gehad van -Tmobile klantenservice en winkel, maar men weet het niet. Iemand een idee, wat wellicht met weergaveinstellingen of zo te maken heeft. En bij wie kan ik terecht als T-mobile t op afstand en in de winkel niet weet.Misschien ook NOKIA 2330 Classic gebruikers?
Reputatie 2
Beste Peter en Joey,

Bedankt voor de tips! Ik zal het zeker proberen.

Greetzz,
Zolt