Vragen/problemen overige Nokia toestellen

• 15 augustus 2008
  • 298 reacties
  • 17905 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

298 reacties

Reputatie 2
Als iemand mij belt dan komen zij in mijn Nokia XpressMusic die dan op een of andere manier aanstaat. Zelf merk ik niet dat ik gebeld word. Soms gaat dan even een momentje de ringtone en als ik dan twee keer op opnemen druk dan krijg ik de beller die zegt dat hij alles van mij kon horen. Lijkt nogal bizar. Heeft iemand dat ook meegemaakt en wat is de oorzaak?
Hallo allemaal,

Vrijdag mijn contract bij T-Mobile verleng en een nieuw toestel uitgezocht, niks aan de hand tot gisteren, tot mijn grote schrik zie ik een klein rood puntje ziiten. Nu is mijn vraag moet ik hem ter reparatie aanbieden bij ProAssist of moet ik hem terugbrengen naar de shop?

Heb de Nokia X6

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Reputatie 2
hoi,
ik had ook wat problemen met mijn X6 je kan hem binnen 8 dagenomruilen voor een nieuw toestel. (je moet hiervoor wel naar de shop waar je hem gehaald hebt)
als ik jou was zou ik dus lekker omruilen je wil toch niet meteen al weer je toestel kwijt zijn en een gerepareed toestel hebben terwijl je hem niet eens een week hebt gebruikt;)
@teifa, als je een verzekering hebt via Pro Assist dien je met hen contact op te nemen. Als je geen verzekering hebt kun je met je toestel (en aankoop-/pakbon) langs de T-Mobile Shop gaan.
Reputatie 2
Hoi,
Ik heb een Nokia e75, hoe kan ik de Tmobile pincode hiervan verwijderen?
Reputatie 2
Verwijderen gaat niet wel vervangen of de pincode uitschakelen kijk hiervoor in de handleiding.
Reputatie 1
Via het volgende menu kun je wijzingen aanbrengen in de beveilingsinstellingen voor je toestel en SIM-kaart. Selecteer Menu > Bedieningspan. > Instellingen en Algemeen > Beveiliging> Telefoon en SIM-kaart (bijvoorbeeld >PIN-code vor het wijzigen van je huidige pincode).
Reputatie 2
Ik snap eigenlijk niet wat je met "t-mobile pin code" bedoelt.
Bedoel je sim-unlock code van t-mobile ofzo ?
Reputatie 2
Ik heb ooit de internet en mms instellingen voor mijn nokia 3120 gekregen van T-mobile. Ik gebruikte het nauwelijks, maar heb eens per ongeluk een verbinding geactiveerd in m'n broekzak dat nogal in de papieren liep. Direct de instellingen verwijderd. Maar nu wil ik al een tijdje proberen te MMS-en, maar ik krijg ook via de T-mobile site niet de juiste instellingen. Hij ziet de 3120 classic niet, en op alleen 3120 pakt hij ook niets. Een smsje met INTERNET NOKIA 3120 wordt beantwoord met de mededeling dat de foon niet herkend wordt. Hoe o hoe kan ik toch gaan mms-en??
Reputatie 2
Je stelt een sms je op met daarin:

MMS

dit verstuur je vervolgend naar:

1300

Voor internet geldt:

INTERNET

naar:

1300
Reputatie 2
Hallo, ik heb begrepen dat ik mijn toestel anders moet instellen om weer normaal te kunnen bellen en gebeld te worden,maar wie kan een redelijke telefoon leek uitleggen hoe, waar ik dit kan doen.
ik snap dat het op mijn toestel zelf moet,maar kan bij instellingen niets vinden over netwerken veranderen.
natuurlijk kan ik langs een winkel gaan,maar hier in het dorp en omstreken niet echt dichtbij een winkel.

alvast bedankt.
Reputatie 2
Als je een Nokia 2700 classic hebt, dan heb je volgens mij geen 3G
Reputatie 2
Hallo, mijn Nokia 6500 slide meld heel vaak dat die mijn simkaart niet kan vinden. Mijn vraag is of dit aan mijn simkaart ligt of aan de telefoon?

Alvast bedankt
@KennethM
Simpele manier om hier achter te komen: test je simkaart in een ander mobiele telefoon (lees: kruistest). 😉
Reputatie 2
Goedemiddag allemaal,

sinds gisteren heb ik wat problemen met mijn Nokia 6303 Classic... Gisteravond had ik zo'n 170 smsjes in mijn inbox staan en op een gegeven moment stonden er nog maar 90 in zonder dat ik ook maar iets verwijderd heb. Bij het doorscrollen van de inbox kwam ik op een gegeven moment ook lege regels tegen, erg apart... Maar goed, dat vond ik nog niet het ergste.

Vanmorgen zette ik vervolgens mijn telefoon aan en gebeurde iets wat ik totaal nog nooit heb meegemaat. Bij het aanzetten verscheen net als normaal een wit scherm met meteen het Nokia logo in beeld (echter zonder geluid erbij te maken). Dit bleef zo'n 8 seconden zo staan en vervolgens viel het beeld helemaal weg (zwart beeld), waarbij het licht van de toetsen wel gewoon bleef branden! Ik kon nu helemaal niets meer en het enige wat ik kon doen was de batterij eruit halen om hem helemaal uit te zetten...

Ik heb van alles geprobeerd, zoals sim erin/eruit en alles schoon blazen, maar niets helpt.

Heeft
Reputatie 2
ook ik heb problemen met me nokia n95
is uit mn handen gevallen en het is net of er nu inkt door mn beeldschermpje aan een kant gelopen heeft alles gaat nog wel maar ik kan maar aan een kant van mn scherm zien dus kan ook niet goed in alle menus komen weet iemand of je zon schermpje kan kopen en wat het kost bedankt alvast
Reputatie 2
ik heb een n86 waarbij het telefoongeheugen vol loopt! zodra ik bij toepassingen-zakelijk-systeem beheer kijk zie ik dat ik maar 660 Kb heb!!!! heb in die systeem map c: alles weg gehaald wat ik maar weg kon halen! nog steeds geeft dat kreng aan wis aantal dingen als ik iets op start of mijn toestel aanzet!
zwaar irritant!
hoe moet ik mijn oude geheugen terug krijgen van mijn toestel??
wat kan ik hieraan doen???? wat moet ik doen???
Reputatie 4
misschien helpt n harde reset, ben je wel al je data en instellingen kwijt:

[b][i]Nokia N86 8MP harde reset / factory reset:
- Druk kort op de Power knop (bovenkant) en kies het Offline profiel.
- Toets *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Wacht totdat het toestel klaar is met de procedure
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK
Let op, de micro SD geheugenkaart blijft intact. Wellicht zijn er eerder applicaties op de geheugenkaart ge
Reputatie 2
Hallo,

Bij mijn nokia 6020 doet (blijkbaar) de toetsenblokkering het niet (meer) zo goed waardoor hij tijdens een weekendje weg waarbij mijn telefoon dus in mijn tas zat en niet "veilig" op mijn bureau op 't werk, door de druk in mijn tas (tas dicht tegen me aangedrukt, tas op schoot met m'n armen erop leunend enz.) er steeds op de centrale toets die iets meer uitsteekt werd gedrukt. Als je bij deze nokia achter elkaar op de centrale toets drukt zonder naar boven of onder te gaan, kom je vanzelf in het berichtenmenu en uiteindelijk in "bericht verzenden". Met als gevolg dat ik de hele tijd LEGE berichtjes heb verzonden naar het eerste nummer in mijn contactenlijst, te verstaan: naar 112!!! Leek mij wel handig om die als eerste nummer in mijn contactenlijst te hebben.. Toen ik mijn t-mobile factuur zag, sloeg ik steil achterover van de rekening. Ik heb uiteindelijk meer dan 500 LEGE smsjes gestuurd naar voornamelijk 112!! Telkens 11 cent per bericht. Af en toe werd er toch nog een ander toetsje ook in gedrukt en zijn er smsjes gestuurd naar bijvoorbeeld 1129 of gewoon alleen 9 of nog meer niet bestaande nummers.
Kosten: meer dan 50 euro. Ik zit bij T-Mobile vanwege het goedkope abonnement, ik betaal maar 12,50 per maand en ik hou altijd over, waardoor ik nog een tegoed had van zo'n 30 euro. Nu ben ik dat dus allemaal kwijt! Omdat het in het begin van de maand was, zat het merendeel van de smsjes binnen m'n bundel, maar alles wat ik daarna heb gebeld en gesmst zat dus direct buiten m'n bundel en heb ik dus extra voor moeten betalen!
Uiteraard aanvaardt NOKIA geen enkele aansprakelijkheid voor het slecht functioneren van de toetsenblokkering, die naar mijn mening juist als functie heeft dat er niet per ongeluk wordt gebeld of gesmst.
Dus wend ik mij nu tot T-Mobile. Ik zit al jaren bij T-mobile, ben trouwe klant ONDANKS dat ik nooit bereik heb als ik thuis ben (ook daar is het laatste woord nog niet over gezegd) maar vanwege de prettige tariefvoorwaarden stap ik (nog) niet over. Ik hoop dan ook te kunnen rekenen op een goede service.
Los van dat de toetsenblokkering slecht werkt, is het toch belachelijk dat ik moet betalen voor smsjes die gestuurd worden naar een nummer dat geen smsjes kan ontvangen! Ik dacht, maar waarschijnlijk ben ik nu naief, dat je betaalde per ontvangen (door de bestemming) smsje en niet per verstuurd smsje. Een smsje dat naar 9 wordt verstuurd is natuurlijk niet bestaand en kan dus niet ontvangen worden, en toch moet ik daar voor betalen!!
Plus als je naar mijn factuur kijkt, lijk ik wel een gestoorde die 6 smsjes per minuut naar 112 stuurt!! Ik zou T-mobile graag om opheldering en hulp willen vragen want het is wel duidelijk dat het niet mijn schuld is en niet mijn bedoeling was dat al die smsjes werden verstuurd. Waarom moet ik daar dan voor betalen?? Bij wie kan ik terecht? Los van de kosten van al die smsjes heb ik nu ook extra kosten gehad omdat ik nu een andere telefoon heb moeten kopen, die je openklapt waar dus niet per ongeluk op de toetsjes kan worden gedrukt.
Graag reactie.
Mvg
Saskia
Reputatie 2
Op mijn display verschijnt na verloop van tijd steeds dat ik een verbinding moet selecteren: zoeken naar WLAN, Internet Mail en Java, WAP diensten.
Ik wil helemaal geen verbinding kiezen, maar als de telefoon een aantal minuten niet gebruikt wordt, staat dit steeds in het scherm. Nu moet ik dus steeds eerst het toestel deblokkeren en dat deze melding verwijderen.
Met de instellingen krijg ik het niet weg en ook op de site van Nokia word ik niets wijzer.
Weet iemand van jullie raad?
Reputatie 2
Gaan jullie de Nokia N8 ook aanbieden??? mag eind sept. '10 m'n abo verlengen en vind dit wel een kanshebber...
Reputatie 2
Goede weet er iemand of er ook navigatie op mijn NOKIA E 75 kan bij voorbeeld de ovi maps of iets van TOMTOM of zo ben al aan het kloje geweest maar krijg het niet
voor elkaar wie weet er wat ?afz BICBOY
Reputatie 2
Hallo,

ik draai al een hele tijd sygic op mijn nokia e75.
dat gaat perfect

Roel van Gompel
Reputatie 1
@sbosm

Ik heb je vraag uitgezet bij de betreffende afdeling, zodra ik een reactie heb ontvangen laat ik het je weten.

EDIT: Deze wordt momenteel nog niet opgenomen in het assortiment van T-Mobile. Ik adviseer je om onze website in de gaten houden.
Reputatie 2
Ik gebruik web 'n Walk op mijn Nokia c5. Ik heb last van openen/inloggen extranet van mijn werk. Kan iemand helpen?