Vragen/problemen overige Nokia toestellen

Reputatie 2
Hallo,Ik heb een Nokia n81 2gb,daar heb ik een kaart ingezet van 6gb,hij werkte eerst prima.
Maar nu heb ik het probleem dat hij steeds zegt telefoon geheugen vol😕,ik heb er al van alles afgehaald,muziek filmjes,foto's,ALLES!!!Heb ook al fabrieksinstelling hersteld,geheugenkaart eruit!!Ik kan nu niets meer doen,zelfs als ik mijn ringtoon wil veranderen,zegt hij geheugen vol.
OM GEK VAN TE WORDEN!!!!
Ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen!!!

This topic has been closed for comments

298 reacties

Reputatie 5
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het groot en daardoor erg onoverzichtelijk is geworden. Wanneer je vragen hebt of problemen ervaart met een Nokia toestel kun je hiervoor een nieuw topic starten of je vraag stellen in een reeds bestaand topic in de categorie Nokia.

[/modbreekt]
Reputatie 6
Badge +8
Google eens...........
http://www.simlock.nu/4373/Nokia-6500-Slide-BeveiligingscodeVerwijderen-Blokkeringscode-Deblokkeren/15/
Reputatie 2
hallo

boekjes alles heb ik bij me, maar niets te vinden
het is een code zonder letters, en overal geven ze bepaalde
code
Reputatie 6
als ik het hele verhaal zo lees heb het te maken met nokia omdat hij alleen reageerd in het buiten land heb je geen boekje bij de nokia waarin de code voor buitenland bij een oud toestel van mij had ik ook een code staan in het boekje voor het omschakelen in andere landen
Reputatie 2
hallo

ik heb een probleem met mijn nokia 6500 classic
imei nr 358666018662334

deze is van t-mobile en simlock vrij
in nederland heb ik geen enkel probleem met dit toestel
maar zodra ik mijn telefoon in het buitenland aanzet krijg ik
de volgende melding : telefoon beperkt, als ik op ok klik, dan
krijg ik : beperkingscode opheffen

heb t-mobile al gebeld maar de telefoon is simlock vrij
de code 12345 is het ook niet, en in het verleden heb ik dit
al eerder gehad en via google de beperkingscode gevonden
alleen de code
Reputatie 6
Badge +8
Misschien moet je eerst gaan lezen, misschien komt het ook bij andere Nokia's voor.
Mocht het daar niet bij staan dan kan je gelijk daar posten.

Succes

Forumoverzicht>toestellen>Nokia
Reputatie 2
Heeft er iemand ervaring met de Nokia C5-0? Ik heb problemen met het koppelen aan de PC via USB. Mijn PC geeft steeds de melding "verkeerde modus" ook al staat deze op PC suite.
Reputatie 2
Je bedoelt de E7?

Die komt binnenkort in Nederland.
Nog heeeel even wachten.

http://tweakers.net/nieuws/72476/nokia-e7-in-maart-verkrijgbaar-in-nederland.html
Reputatie 6
@eeri
Bedoel je de bookmarks op je startscherm? Deze kun je verwijderen door op het startscherm te tikken en vast te houden. Vervolgens selecteer je de 'widget' en kies je voor 'Verwijderen' in het pop-upmenu.

Wellicht dat het ook mogelijk is om naar Bookmarks te gaan, dan te kiezen voor 'opties' en 'verwijderen'.
Reputatie 2
Ik heb een nokia C7, ikkrijg het niet voor elkaar om boekmarks te verwijderen?
Kan iemand mij helpen
Reputatie 2
@JvdSchootbrugge
Er is helaas niets bekend over de Nokia N7. Ik weet niet wanneer deze geleverd kan worden.
Reputatie 2
Geachte,

Weet iemand iets over de levering van de nokia N7 in Nederland?
Dit zou de slide versie moeten zijn van de N8.

Groeten,

Jeroen
Reputatie 2
@JaWiK
Aangezien dit probleem niet omschreven wordt, heb ik de volgende oplossingen voor je.

1. Doe een battery pull. Je batterij verwijderen als het toestel aan staat. Daarna toestel weer gebruiksklaar maken.
2. mocht dit niet helpen, je toestel terugzetten naar je de fabrieksinstellingen. Die vind je terug op pagina 154 van de handleiding.
Reputatie 2
Ik heb een Nokia 5230 van Tmobile en ik krijg het icoontje 'Toevoegen' (van contacten toevoegen) niet weg van de achtergrond. Dit is knap irritant omdat zo de achtergrondfoto niet geheel zichtbaar is. Ik kan ook niks hierover in de handleiding vinden, weet iemand of dit
Reputatie 2
@Tien94
Je wilt graag weten of ons bereik slechter is geworden of dat dit te maken heeft met de ouderdom van je mobiel. Om dit uit te zoeken adviseer ik je een kruistest te doen. Je test hierbij jouw simkaart in een ander T-Mobile toestel of een simlockvrij toestel en je test een andere T-Mobile simkaart in je eigen toestel. Als jouw simkaart in een ander toestel wel werkt, vertoont je toestel een defect. Als een andere simkaart in je toestel wel werkt, vertoont jouw eigen simkaart een defect

Omdat je je vraag in twee topics hebt gesteld, waarvan deze is beantwoord, heb ik de andere verwijderd. Het is niet de bedoeling om dezelfde vraag meerdere malen te posten. Zie ook de [thread=100147]huisregels[/thread].
Reputatie 2
heey,

ik heb een vraag, ik heb 2 jaar een mobiel gehad die goed werkte maar de laatste tijd krijgt hij kuren. steeds vaker valt hij uit en heb ik geen bereik (ik heb t-mobile, bonus-sms) ik wil een nieuwe mobiel kopen maar wil heel graag t-mobile blijven bellen. mijn vraag is alleen, ligt het aan het t-mobile prepaid kaartje dat ik geen bereik heb of aan mijn telefoon?

groetjes, Tien94
Reputatie 4
Wie weet wat het is:
Bij bellen krijg ik een soort grafiek teken bovenin..
Hoe kan ik dat weghalen? en heeft het ergens gevolgen voor?

Groetjes Diana

Bij T-Mobile Toestelhulp staat de handleiding.
In de handleiding. staat ook vaak uitgelegd wat de icoontjes betekenen.
Reputatie 6
@hollandali
Vervelend dat je deze problemen ervaart. Ik wil je adviseren om je toestel te resetten. Door het toestel te resetten gaan alle data en instellingen verloren. Maak daarom een back-up op je pc.
Reputatie 2
Heb de Nokia C6 nu ruim 3 maanden en is tot nu toe 2 keer vastgelopen. Het scherm blijft dan aan (normaal gaat ie uit na een paar seconden) en de aan/uit toets werkt niet meer. Ik kan 'm dan dus niet meer aan en uit zetten. Ik moet wachten totdat de batterij leegraakt zodat ie zelf uitgaat om 'm vervolgens weer aan te zetten. Dit is heel vervelend. (Vergrendelen gaat dan overigens ook niet, want dan komt ie niet meer uit de vergrendeling.) Hoe los ik dit probleem op?
Reputatie 2
ja al 2 nieuwe gehad alletwee met software probleem, weigert de simkaart
Reputatie 2
Heeft iemand inmiddels al ervaring met de nieuwe nokia x3-02 (touch and type)?
Reputatie 6
@Sylvia
Wanneer je je telefoon hebt besteld via GSMtopdeal.nl dan kun je telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice via 06 - 2400 1200.
Reputatie 2
@Chris: ik heb mijn telefoon besteld icm met een abonnement via GSMTopDeals.nl
Zijn zij dan de verkoper van het toestel of is provider T-Mobile de verkoper?
Reputatie 2
Dank je wel voor je reactie, Chris!
Reputatie 6
@Sylvia

Het wiebelen van het scherm lijkt mij niet normaal, ik kan je alleen adviseren om contact op te nemen met de verkoper waar dit toestel is aangeschaft zij zullen er voor moeten zorgen dat dit opgelost word.