Vragen/problemen Sony Ericsson X10 (deel 2)

Reputatie 5
  • Oud-Moderator
  • 8100 reacties
[modbreekt]

Dit topic is het vervolg op [thread=108053]Vragen/problemen Sony Ericsson X10[/thread].

Alle vragen/problemen over de Sony Ericsson X10 kun je in dit topic kwijt.

Wanneer je gebruik maakt van een Sony Ericsson X10 en deze het contact kwijtraakt met de simkaart kun je dit hier ook laten weten.
Dan kunnen wij direct de juiste simkaart uitsturen zodat het probleem verholpen wordt.

[/modbreekt]
icon

Beste antwoord door baloubeer 30 mei 2011, 11:39

Vandaag het vervolg in het relaas. Persoonlijk ga ik het steeds meer een tragedie noemen.

De transporteur stond zojuist aan de deur met een nieuw toestel. Alleen dit was de X10 mini en niet de X10 mini pro die ik zelf heb. Daarom is de transporteur, zonder het toestel om te ruilen, weer weggegaan.

Ik heb de afspraak voor het ruilen gemaakt met Frans (Telefonische servicedesk T-mobile). Deze gaf mij al niet een erg betrokken indruk en het blijkt uit wat er uiteindelijk is verstuurd.

Straks maar weer terug naar de winkel. Telefonische service is ook niet het snelste dus.

Wordt vervolgd.
Bekijk origineel

114 reacties

Reputatie 2
Hallo allemaal,

Ik heb denk ik ook dit probleem !!!!!!!!!!!!!!!!! mijn hagel nieuwe toestel een Xperia x-10 hd, van 2 dagen oud, geeft een paar keer per dag de melding "Geen simkaart ge
Reputatie 2
kan iemand mij vertellen of Sony Ericson X10 HD in wit komt zodat ik hem kan bestellen .?
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb mijn sony ericsson xperia x10 twee weken terug naar de optie 1 gemaakt omdat het scherm was gebarsten. Alleen ik kreeg hem vandaag terug en toen kwam ik erachter dat de 3 toetsen het niet meer doen, als de telefoon is opgestart doen ze het 2 minuutjes en dan ineens niet meer.

Weet iemand waardoor dat kan?
Reputatie 7
@Hetzer
Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met T-Mobile klantenservice. Er wordt een nieuwe simkaart naar je gestuurd.

@Anelia,
Ik heb het voor je nagevraagd. We bieden dit toestel niet meer in het wit aan.

Je kunt je contract vanaf 2 maart vernieuwen. Dit kan ook via andere verkooppunten die T-Mobile aanbieden.
Reputatie 2
ik heb precies het zelfde probleem als die van NKMZ
het toestel wil niet meer opladen en daarvoor viel ie steeds uit.
wat ik bijna klant onvriendelijk vind is dat ik ten eerste mij toestel beschadigd terug krijg en bovendien niet gerepareerd omdat ie volgens t-mobile buiten de garantie termijn is en men heeft me geadviseerd om mij contract te verlengen indien ik een nieuwe toestel wil.
beste mensen ik heb het toestel net 7 maanden en tot nu toe 2 keer naar de reparatie gestuurd.
Nu heb ik het via een t-mobile schop geregeld, zij hebben die door hun collega's van de help disk gemaakte schade gezien...en ze hebben hem opnieuw gestuurd naar de reparatie (3de keer inmiddels).
ik ben benieuwd wat de volgende stap is...!!!
Reputatie 2
Het is nu al een maand geleden dat de update voor Xperia X10 met pinch-zoom uit zou komen.
Ik vind dat het nu wel erg lang duurt.
Vorige maand is mij gezegd dat het een aantal weken zou duren, ik geloof dat het nu eerder een aantal maanden wordt.
Is er nu al eens wat meer duidelijkheid over de datum van uitgifte van de update of zijn jullie er gewoon mee gestaakt?
Reputatie 2
Ja Pascal, ik vind het ook behoorlijk lang duren, aangezien het maar een update betreft en niet een upgrade.
Maar ja, leuk speeltje erbij, maar naar 2.2 and higher kunnen we fluiten. En die hebben we echt nodig al was het alleen voor flashplayer. En iedereen die nu nog een X10 besteld is niet goed snik. Die kunnen beter even wachten dan als ze perse een SE willen, ga dan voor play of arc. Maar ik brand me niet meer aan SE, die ditchen je gewoon na 9 maanden, zoek het maar uit met je X10 wij gaan verder met onze nieuwe modellen, bedankt voor poen.
En T-Mobile intereseert het ook niets, geen druk van hen op SE voor hun klanten, want echt, 9 maanden support is echt a joke. En als ze beweren dat het niet kan, waarom lukt het XDA dan wel? Ik heb dus gewoon een beta phone gekregen.
Reputatie 2
Ja Pascal, ik vind het ook behoorlijk lang duren, aangezien het maar een update betreft en niet een upgrade.
Maar ja, leuk speeltje erbij, maar naar 2.2 and higher kunnen we fluiten. En die hebben we echt nodig al was het alleen voor flashplayer. En iedereen die nu nog een X10 besteld is niet goed snik. Die kunnen beter even wachten dan als ze perse een SE willen, ga dan voor play of arc. Maar ik brand me niet meer aan SE, die ditchen je gewoon na 9 maanden, zoek het maar uit met je X10 wij gaan verder met onze nieuwe modellen, bedankt voor poen.
En T-Mobile intereseert het ook niets, geen druk van hen op SE voor hun klanten, want echt, 9 maanden support is echt a joke. En als ze beweren dat het niet kan, waarom lukt het XDA dan wel? Ik heb dus gewoon een beta phone gekregen.

Ik ben het ook helemaal met je eens.
We zijn gewoon een stelletje testers..
Er wordt bijna om gevraagd om je telefoon te rooten, want ze limiteren je gewoon totaal.
Ik heb gehoord dat bij een root van de X10 de snelheid zo omhoog gaat dat hij de Samsung Galaxy S nog inhaalt.
Maar klagen schijnt wel te werken, de dag erna kreeg ik al de update.
Er was trouwens wel bekend gemaakt dat de update 'over the air' kon, maar dat was dus helemaal niet het geval...
Reputatie 2
Ah, moet ik eens via de computer gaan kijken, ik heb hem nog niet, hoe groot was ie?
Reputatie 1
Ik heb mijn nieuwe x10 ontvangen maar kan geen code voor Spotify vinden, zoals bij de aanschaf vermeld stond op de Tmobile website.
hoe kan ik gebruik maken van de spotify actie?
Reputatie 5
@timnl
In de verpakking van het toestel zit een voucher, met daarop een code.
Zit deze er niet bij? Ik heb je tevens een priv
Reputatie 5
@timnl
Bedankt voor het snelle reageren. Ik heb het doorgezet en ik hoop dat je code snel hebt.
Reputatie 1
Toch vreemd dat ik bij Sony ericcson verwezen wordt naar T-mobile, met het verhaal dat jullie coupon codes kunnen aanbieden en dat jullie m'n vraag weer doorsturen naar Sony Ericcson.
Reputatie 2
Toch vreemd dat ik bij Sony ericcson verwezen wordt naar T-mobile, met het verhaal dat jullie coupon codes kunnen aanbieden en dat jullie m'n vraag weer doorsturen naar Sony Ericcson.

Precies hetzelfde gebeurde my met een vorige actie: de gratis spellen. Je moet dan je IMEI code vanaf je telefoon versturen, maar krijgt als bericht dat die code ongeldig is. In deel I van dit topic kun je lezen dat dat een veelvoorkomend probleem is.

Bij SE vroegen ze om een kopie aankoopbewijs + een ander nummer dat op de doos staat, maar nadat ik ze dat per ommegaande stuurde hoor ik niets meer. Toevallig net vandaag voor de 4e maal om antwoord gevraagd. Daarop krijg je een auto-mail dat je ticket met nummer zoveel op de laatste stand is gebracht.

Nee, SE doet niet aan after-sales. En natuurlijk, dit straalt ook af op T-mobile, met wie ik tenslotte een overeenkomst sloot.
Reputatie 2
24 januari jl. schreef ik:
"Hier exact hetzelfde probleem! Heb hem ongeveer in de zelfde periode bij T-Mobile gekocht, en na de 2.1. update valt hij bij mij ook regelmatig uit. Met name wanneer de accu onder de 50% komt, wanneer ik gps navigatie gebruik en/of wanneer hij aan het opladen is en ik tegelijkertijd ping of foto's maak. Bijzonder vervelend! Overweeg om hem ter reparatie aan te bieden bij T-Mobile maar kan hem eigenlijk niet missen, heb geen andere telefoon...
Nog meer gebruikers met ditzelfde probleem?"

Ik heb hem dus 2 weken geleden naar de reparatie gestuurd, maar kijg hem nu terug met de melding dat ze geen defect hebben geconstateerd. Wel zouden ze de nieuwste software hebben ge
Reputatie 2
so... ik zie dat het een bekend probleem is.........
http://talk.sonyericsson.com/message/55919#55919
T-Mobile, wat nu?
Reputatie 2
hoi,

Na de laatste update (met pinch to zoom) klopt bij mij het weeknummer in de agenda niet... Hij geeft voor deze week week 10 aan, terwijl het week 11 is.

Zijn er meer mensen die dit hebben en weet iemand de oplossing?

Groet,

Tommy
Reputatie 2
@ TTK

Was me nog niet opgevallen, maar ook bij mij is het op m'n tel. week 10, terwijl het werkelijk week 11 is. Vreemd...
Reputatie 2
Ja, ik heb hier ook problemen mee.
zo bleek dus dat ik al mijn dagen vrij en vakanties een week te vroeg heb vrijgevraagd.

Best vervelend, maar gelukkig kwam mijn werkgever erachter.

groetjes,

Gerben
Reputatie 5
@Gerbenvandeel

Wat vervelend dat je al je vakanties en vrije dagen nu verkeerd hebt aangevraagd. Gelukkig dat je baas dit heeft gezien! 🙂
Reputatie 2
Beste Aeon,

Ook ik heb het probleem dat meerdere keren per dag mijn simkaart niet herkend wordt. Verder valt geregeld de verbinding weg.
Tel geeft dan wel aan dat er bereik is maar ik kan dan niet bellen en/of smsen, en ook niet gebeld of gesmst worden.

Als ik de vliegmodus gebruik, krijg ik hem niet meer van de vliegmodus af.

Het gekke is dat ik het toestel de eerste 4 weken met een Vodafone sim gebruikt heb, zonder enig probleem. Zelf alles al geprobeerd. Terug naar fabrieksinstellngen, nieuwste update. Niets hielp.

Ik heb het probleem voorgelegd in de T-Mobile winkel. Daar ging met ervanuit dat het toch een software probleem moest zijn, aangezien de simkaart in een ander eenvoudig toestelletje prima werkt. Toestel ter reparatie opgestuurd. Gerepareerd (geen idee wat er gedaan is) maar het probleem is niet verholpen.

Nu lees ik hier dat het met een nieuwe simkaart goed zou komen. Graag een nieuwe simkaart dan, want ik word er gek van. Iedereen klaagt voortdurend dat ik niet bereikbaar ben.

Alvast bedankt.

Hellie
Reputatie 5
@Hellie69

Vervelend dat er in de T-Mobile Shop niet direct een oplossing is gekomen voor het simkaartprobleem wat betreft de Sony Ericsson X10. Ik heb direct de juiste simkaart aangevraagd. Deze zul je zo spoedig mogelijk ontvangen. Zou je zodra je deze in gebruik hebt genomen kunnen laten weten of dit het probleem verhelpt? 🙂
Reputatie 2
hoi ik heb ook steeds problemen met mijn simkaart,ik moet hem zeker 2 of soms 3 x per dag opnieuw opstarten om dat hij aan geeft geen simkaart
Reputatie 2
Begint erg vervelend te worden met die netwerk problemen!!!

Al uren kan ik mijn moeder niet bereiken.
Er moet nodig iets aan de hand zijn.. bahbah!
Reputatie 5
@pedrosas

Ik heb direct een nieuwe simkaart naar je laten uitsturen. Deze zul je zo spoedig mogelijk ontvangen. 🙂

Reageer