Vragen/problemen Sony Ericsson Xper...

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

106 reacties

Reputatie 2
Hoi,
Vanuit een ander toestel lukt het inderdaad wel. Het ligt dus niet aan mijn simkaartje.
Echter, het simkaartje welke in mijn toestel heb gedaan(ander nummer en andere provider) werkt ook niet naar behoren. Het vermoeden dus dat het aan het toestel ligt. Hoe verder?
Lonneke
Reputatie 5
@lonnekedewolf.

Je gaf aan dat het sms-centralenummer correct in het toestel stond, heb je hem wel alsnog verwijderd en opnieuw ingesteld? Zo nee, zou je dat dan als eerste even willen doen?
Reputatie 2
Super,
Hij doet het weer. Er is zeker geen mogelijkheid om de berichten die aan mij verstuurd zijn, die ik dus niet kreeg, terug te halen?
Ik ben in ieder geval al heel blij dat ik weer kan smssen en ze ook kan ontvangen.
Dank,dank,dank.
Lonneke
Reputatie 6
@lonnekedewolf
Sms-berichten die niet op jouw toestel afgeleverd konden worden, blijven maximaal 72 uur bewaard op de sms-centrale. Wanneer je binnen deze 72 uur weer sms kunt ontvangen, zul je de berichten die zijn verstuurd door de verzender alsnog ontvangen.
Reputatie 2
ben al de hele ochtend bezig en krijg m maar niet aan de praat
wie helpt!!!??????
Reputatie 6
@joca

Je kunt gebruik maken van de toestelhulp om je email-instellingen te configureren. Hier staat stap voor stap uitgelegd hoe je dit in kunt stellen.