Vragen/problemen Vairy Touch/Text

Reputatie 2
hebben jullie een vairy touch? hoe bevalt hij?

127 reacties

Reputatie 4
Haha! Ik heb net een topic gestart over dit toestel. Lijkt mij wel een leuk toestel. Ben van plan deze zeker te halen! (Als die in de winkels te verkrijgen is althans)
Reputatie 2
hallo.
ik heb hem sinds net.
het is een goed ding voor maar 60 euro.
je krijgt zelfs een extra pennetje erbij.
de menu's enzo zijn snel.
je krijgt 15 euro beltegoed en 1 maand internet gratis.
dus wel waar voor je geld
Reputatie 2
bevalt heel goed, alleen toetsenbordje iets te klein maar je kunt ook zelf schrijven en je went er natuurlijk wel aan. verder prima telefoon , alleen weet niet hoe ik er andere spellen op kan zetten, hij pakt .jar spellen niet op de een of andere manier.
Reputatie 4
Ik heb zelf ook een Vairy Touch(al 3 dagen) en ik vindt hem kort en krachtig gezegd SUPER!!! Spelletje, leuk. Touchscreen veel beter dan dat ik had verwacht van een QVDA-touchscreen. Smsjes schrijven is leuk 🙂 Vooral dat handschrijven. De touch-sensible QWERTY-toetsenbord is fijn, mits je eraan went. Gewoon lange duimnagels hebben zou ik zeggen. En voor de mensen die dat niet willen/geen behoefte aan hebben is er nog altijd de bijgeleverde stylus die je in de telfoon kan schuiven.

🙂
Reputatie 2
Sinds gister heb ik um en hij bevalt me super op 1 ding na

Als je een foto op je aschtergrond zet dan heb je nog een donkerder stuk erover van de tijd enzo. Nu had ik alles uitgezet maar dat donkere stuk blijft zodat me achtergrond echt verpest word. Iemand die weet hoe je dat helemaal wge krijgt?
Reputatie 2
Goedemiddag, ik heb nu sinds een week de vairy touch en ben over het algemeen tevreden over het toestel, toestel heeft een geweldig geluid en een fijn touchscreen wat zich zonder al te veel moeite laat bedienen . Enige minpuntjes van mijn kant is dat ik door het touchscreen minder snel nu ben met smsen schrijven, daarnaast valt mij op als ik mms-en ontvang of verstuur dat er in de berichten regelmatig onleesbare regels zijn die wel getypt zijn. en mijn laatste opmerking gaat over het bestandenbeheer. ik heb meerdere gif afbeeldingen op de geheugenkaart staan en mis tijdens de weergave de mogelijkheid om door te scrollen naar de volgende afbeelding zonder steeds de afbeelding individueel te openen. heeft iemand tips op advies die kan helpen ook qwa het wegvallen van de tekst in de mmsen dan hoor ik het graag. Verder voor
Reputatie 2
SuperSupersuper fijn=D
alleen hoeveel maanden gratis internet krijg je erbij?
1 of 3?
En ik er stond bij 15 euro beltegoed maar heb nog steed smaar 5 euro?
maarja.
Reputatie 4
SuperSupersuper fijn=D
alleen hoeveel maanden gratis internet krijg je erbij?
1 of 3?
En ik er stond bij 15 euro beltegoed maar heb nog steed smaar 5 euro?
maarja.

@loes12 : Je krijgt als je de T-Mobile Vairy Touch koopt in een T-shop een simkaart van hen erbij. Op deze staat 15 euro beltegoed, waarvan je er alleen 5 krijgt op dat moment. De resterende 10 euro beltegoed krijg je door je aan te melden voor T-Mobile Speciaal, waarvoor je je eerst moet aanmelden voor My T-Mobile. Als je dit hebt gedaan krijg je binnen 3 werkdagen(ik kreeg ze pas na 5, dus niet schrikken als ze laat zijn) 180 punten bijgeschreven op Speciaal. Deze kan je dan weer in de catalogus inwisselen voor TM 10 euro(10 euro beltegoed).
Als je de simkaart hebt geactiveerd, krijg je in de loop van de eerste dagen een smsje van T-Mobile. Hier staat in dat je 80MB aan datategoed hebt gekregen. Wanneer je dit smsje hebt gekregen kan je
Reputatie 2
hallo,

ik heb de vairy touch nu al een tijdje en ik vind hem super fijn alleen heb ik een probleem.
Ik kan geen liedjes verzenden via bluetooth.
Kan iemand me vertellen hoe het werkt ik heb al heel veel geprobeerd maar het lukt steeds maar niet
Reputatie 4
Je gaat naar menu; Bestandsbeheer. Klik de mappen aan waar het liedje inzit. Klik dan op 'Opties'; 'Doorsturen'; 'Naar Bluetooth'.

Ik hoor wel als er iets mis is.
Reputatie 2
Volgens mij is hier geen oplossing voor. Ik heb hetzelfde probleem. De instellingen heb ik al doorgezocht, maar ik kan die snelkoppelingen niet wegkrijgen. Misschien moet je eens de uitgebreide gebruikershandleiding doorlezen in het meegeleverde CD-rommetje. Daar zal misschien vast wel iets in staan. Bijvoorbeeld hoe je je toetsen moest blokkeren 😛 Succes!

ma hoe kom je dan bij die uitgebreide handleiding??
Reputatie 2
Bij mij is ook wat raars.... me bluetooth werkt vaak niet, me pc vind hem soms, en als ik naar iemand wat verzend krijgt diegene survice mislukt in beeld
Reputatie 2
heey,

TOEST vergrendeling zoals het bij deze telefoon heet.
ik dacht de rechter toets ingedrukt houden!! ( en anders de linker!)

(mijne is na 2wk opgestuurd voor reparatie, hij viel constant uit!)
heb m gekocht bij kijkshop. omdat ze m een week eerder bij de t mobile shop nog niet hadden!. toen k t zag wel een beetje balen. maar vooruit.

hoop dat ik m deze week terug krijg!
Reputatie 2
had ik eerst ook maar dan is het geheugen van het ander persoon meestal vol.
Reputatie 2
Ik heb sinds een tijdje de Vario Toch en ben er erg tevreden mee.
Echter, op de een of andere manier kan ik hem niet aan mijn headset koppelen. Deze werkt met bluetooth en is van het merk Logitech.
Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd maar het lukt me niet!
Mijn man heeft de zelfde telefoon gekocht en bij hem lukt het wel!!
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt.
Reputatie 2
wie kan me helpen? ik heb sinds 2wkn deze toestel(T-vt) maar pff ik begrijp niks van!!
Zo als ring toon waar kan ik het vinden, de balk in het midden hoe krijg ik het weg.ik heb nog meer vragen maar ik begin bij deze. ik de gebruik aanweizing gelezen maar word niet wijs van.als vast bedank.
groetjes sholaica
Reputatie 2
je hebt er een cd bij zitten die moet je goed lezen en die balk in het midden gaat niet weg volgens mij , ik heb hem zelf ook maar nu de LG arena
Reputatie 2
1. Als ik op beveiligingsinstellingen klik dan moet ik een code/wachtwoord intypen.
Als ik mijn code van mijn mobiel doe doet hij het niet?
2. Ik wil graag een slotje op mijn berichten en bestanden enzo, ik weet niet of dat kan op deze mobiel? Zo ja, hoe moet dat?
3. En hoe kan ik mijn pincode wijzigen?

Ik heb dit toestel nog maar 1 dag, dus weet er niet echt veel vanaf.

Alvast bedankt! 🙂
Reputatie 2
Ik zou zeggen lees je handleidingsboekje eens door...
Reputatie 2
Ik heb het antwoord al van iemand anders.
Ik weet niet of zo'n topic gesloten kan worden?
Want anders kan die op slot. 🙂
Reputatie 2
nou mij bevalt ie nie zo goed want ik zou 10 euro dr bij op krijgen maar heb ik niet gehad enz.. bij mij was ie 69.99 euro maja
je kan er bijna nix mee doen en bijna nix instaleren maja ik hbe um ok nog nie zo lang mischien komt het wel maar 1 ding als ik die 10 euro btg dr nie opkrijg en die 300gratis smsjes in de maand krijjg ga ik ze eerst bellen dan..

hihi
Reputatie 2
De 10 euro heb je in de vorm van punten gekregen. Zodra je je hebt aangemeld op de site voor dat special-gebeuren dan krijg je ze en kun je ze omzetten voor 10 euro btg.
Heb je wel 1 maand gratis internet gekregen? Dat heb ik namelijk niet 😕
Reputatie 2
Ik heb de hele handleiding gelezen maar ik kan alsnog niks vinden ik heb namelijk hetzelfde probleem.....
Reputatie 2
Soms als ik mijn vairy touch pak, en wil gebruiken zie ik dat die uitgevallen is, eerst dacht ik dat de batterij op was, maar dat is nooit het geval.
Zijn er andere mensen met dit probleem?
Reputatie 2
hallo

weet iemand hoe je op de vairy touch zelf kan schrijven?
ik snap niet waar dat staat.

Reageer