Beantwoord

Vragen/problemen Viewty Smart

  • 10 december 2008
  • 48 reacties
  • 2318 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dag allen! Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van de LG ViewTy :feest:

icon

Beste antwoord door jogje 16 mei 2010, 14:40

hallo,
ik heb op internet gekeken en er staan diverse links vermeld om dit veelkomend probleem zelf op te lossen. Maar bedankt voor je reactie.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 2
Weet iemand of de Lg Viewty Snap GM360 nou wel of geen WiFi heeft? Op internet bestaat hiet veel onduidelijkheid over, de ene zegt van wel en de ander zegt van niet. Iemand die het goede antwoord heeft??
Reputatie 2
Helaas was er geen nieuwere firmware beschikbaar omdat ik al over de nieuwste fw beschik.
Toch heb ik het eindelijk voor elkaar.
Ik kon met een code in het service-menu van de telefoon komen, daar heb ik gekozen voor factory settings waarna het eindelijk werkte.
Reputatie 2
Ik heb juist 2 dagen een nieuwe sim in gebruik omdat ik met de oude bijna geen verbinding had. Het toestel wat ik nu heb is nieuw en t-mobile gelocked, de instellingen staan er dus gewoon al in.
Internet is geen probleem, enkel dus het online streamen van videos.
Ik zal eens kijken of er een firmware update is voor mijn nieuwe toestel.
Reputatie 6
Omdat het met wifi ook niet goed werkt ben ik bang dat het een toestelprobleem is. Wellicht dat een software update het probleem kan verhelpen. Test het voor de zekerheid ook eens met je simkaart in een ander toestel.
Reputatie 2
Ik heb een gc900 en een web 'n walk abo.
Internetten gaat prima, vaak slecht signaal, maar daar kan ik nog wel mee leven.
Echter, als ik op bv youtube een filmpje wil gaan kijken, opent hij in de player, ik zie de tijd staan hoe lang het filmpje duurt, maar de buffer blijft gewoon op 0% staan tot ik een time-out krijg (zowel bij 3g als bij Hsdpa signaal).
Dit is ook bij andere websites met online filmpjes, ook via wifi is het knudde.
Wat kan ik hier aan doen?
Reputatie 2
Ik ben in het bezit van een viewty smart.
Bezit deze nu 5 maanden. Het probleem is nu, als ik een oproep binnen krijg het scherm zwart blijft. Kan dus niet zien wie er belt, en kan zodoende ook niet opnemen.
Hetzelfde probleem als ik iemand belt. ook een zwart scherm. Kan dan ook niet zelf het gesprek beeindigen. Vervelend als je de voicemail van iemand krijg.
Iemand hier ook ervaringen mee? en een oplossing?
Heb het toestel al geupdate, en aan en uit gezet.


Even bij telefooninstellingen opnieuw kalibreren en dan is je probleem opgelost.
Reputatie 2
Hallo,

ik hen sinds eer gister last van een irritant probleem. Ik stuurde een sms van 3 paginas lang naar een vriend. Doen ik dit stuurde kreeg ik iets te zien maar uit gauwigheid klikte in het snel weg en drukte ik op verzenden.

Het was iets van een multimedia bericht of zo, nu stuurde hij een heel verhaal terug via een multimedia bericht en dit kon ik niet openen want telkens als ik hierop drukte kreeg ik de melding of hij dit multimedia bericht moest ophalen. Ik drukte op ja en toen kwam er te staan "Verboden".

Sinds dien heb ik last van een vervelend probleem; dat in het uur ik een stuk 4 tot 8 smsjes worden verzonden naar mij toe, en het zijn allemaal mutlimedia berichten. Als ik dan naar mijn inbox ga staat er het volgende als titel:

[Pietje] Re: vervolg
Een ogenblik geduld alstublieft


Ik heb vorige week mijn telefoon laten sim unlocken, eerst zat er vodafone op maar nu T-mobile. Daar zal het niks meer te maken, ik heb de lg KU990i beter bekend als de LG Viewty.

Alvast bedankt!
Reputatie 2
hallo,
ik heb op internet gekeken en er staan diverse links vermeld om dit veelkomend probleem zelf op te lossen. Maar bedankt voor je reactie.
@jogje

Ik adviseer je om het toestel in te leveren voor reparatie. Je kunt hiervoor terecht bij een lokale T-Mobile shop.
Reputatie 2
Ik ben in het bezit van een viewty smart.
Bezit deze nu 5 maanden. Het probleem is nu, als ik een oproep binnen krijg het scherm zwart blijft. Kan dus niet zien wie er belt, en kan zodoende ook niet opnemen.
Hetzelfde probleem als ik iemand belt. ook een zwart scherm. Kan dan ook niet zelf het gesprek beeindigen. Vervelend als je de voicemail van iemand krijg.
Iemand hier ook ervaringen mee? en een oplossing?
Heb het toestel al geupdate, en aan en uit gezet.
Reputatie 1
@GC900

Ik adviseer je contact op te nemen met de LG Klantenservice: 036 537 77 80.
Reputatie 2
Ik heb een LG GC900 alleen hoe zet ik mijn sluitergeluid uit van de camera? dit is zeer irritant als ik stille ruimtes ben.
Reputatie 3
Hallo Stef25

Weet natuurlijk niet waar je precies woont, maar wilde je even laten weten
dat in sommige t-mobile winkels deze mobiel nog wel voorradig is.
O.a. in Eindhoven - Winkelcentrum woensel.
Heb zelf vandaag daar deze mobiel gekregen bij het verlengen van mijn abbo.

Hoorde zelfs dat ze vanuit daar een groot aantal naar Venlo gestuurd hadden
omdat ze een grote voorraad hadden.

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Groetjes
Nancy
Reputatie 2
Ik heb die telefoon ook sinds een paar weken, maar ik vind het helemaal niks. Het is een telefoon met gebruiksaanwijzing. Gevoelige apparatuur en heel erg kwetsbaar.
Geef mij maar een telefoon met voelbare toetsen!
Groetjes, Dora
De LG Viewty zal niet meer worden opgenomen in het assortiment. Je kunt natuurlijk nog eens bij andere winkels informeren of zij het toestel nog kunnen leveren.
Reputatie 2
gaat hij helemaal niet meer geleverd worden of komt hij wel weer terug over een tijdje?

alvast bedank voor de info 🙂
@Stef25, de LG Viewty is inderdaad uit het assortiment. We gaan binnenkort wel de LG Pop aanbieden.
Reputatie 2
oke dankjewel voor de reactie
Reputatie 2
Dat toestel levert T-Mobile niet meer, sinds afgelopen mandag of dinsdag is het uitverkocht en niet meer leverbaar

Grtz
Reputatie 2
even een kleine vraag maar wanneer komt de GC900 Viewty Smart
op de site te staan ik wil mijn abonnement verlengen en deze telefoon graag hebben maar hij staat er niet tussen

groetjes
Reputatie 2
Mijn LG Viewty Smart staat sinds zijn reparatie voort standaard op stille modus...in elke modus. Ofwel welke modus ik ook selecteer, het toestel staat altijd in de stille modus. Oplossingen?
Reputatie 2
Dank je voor je reactie, alleen helpt dat ook niet. Ik blijf nog even doorzoeken en nogmaals dank je wel.

Groeten
Reputatie 2
Hmm ik weet niet hoe het bij LG is maar bij Nokia komen mislukte berichten in de map outbox terecht met de tekst verzenden mislukt erbij, en wanneer je die verwijdert dan pas gaat het tekentje weg dus ik zou even kijken of dat misschien niet helpt, ik heb helemaal geen ervaring met LG.

Gr.

Ilyas
Reputatie 2
Hallo, zoals de titel al aangeeft heb ik een vraag in verband met mijn viewty smart. Ik heb een icoontje in beeld "bericht verzenden mislukt" een envelopje met een uitroepteken.

Nu heb ik al behoorlijk door mijn telefoon gezocht maar ik vind geen mogelijkheid om dit icoontje te verwijderen.

Het is niet heel erg maar elke keer als ik iets verzend zie ik dat tekentje en weet ik niet zeker of het verzonden is.

Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen?

Alvast mijn grote dank.
Reputatie 2
Ik heb dat ook met mijn nieuwe Viewty en dat is vet irritant!!! Ik heb op een ander forum gelezen dat er een programmeringsfout in de helft van die toestellen zit, waardoor dit probleem dus optreedt.
Ik ben eigenlijk niet van plan om hem te laten maken en hem een tijdje kwijt te zijn. Daar betaal ik geen abbonnementskosten voor! Ik ga bij de T-Mobilewinkel een nieuwe vragen. Als hun kapotte spullen opsturen, kan ik, lijkt mij, een nieuwe eisen toch.
Heb al extra kosten gemaakt door elke beller terug te bellen. Ben niet helemaal gek.
Best een domper dit.....

groetjes