Beantwoord

Vragen/problemen Viewty Smart

• 10 december 2008
  • 48 reacties
  • 2318 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Dag allen! Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van de LG ViewTy :feest:

icon

Beste antwoord door jogje 16 mei 2010, 14:40

hallo,
ik heb op internet gekeken en er staan diverse links vermeld om dit veelkomend probleem zelf op te lossen. Maar bedankt voor je reactie.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 2
Ik zou het via de meest eenvoudige weg proberen en dat is via de geheugenkaart. Zet de foto's/filmpjes daarop dan kan je ze met je Viewty waarschijnlijk wel weergeven
Reputatie 2
hoe krijg ik mijn foto's en filmpjes vanop mijn pc dan op die geheugenkaart? die heb ik trouwens momenteel nog niet... moet ik nog effe gaan kopen dan...
Reputatie 2
hoe krijg ik mijn foto's en filmpjes vanop mijn pc dan op die geheugenkaart? die heb ik trouwens momenteel nog niet... moet ik nog effe gaan kopen dan...

We willen je best helpen, maar je koopt een toestel, kent de specificaties niet, je hebt nog geen geheugen kaart en je hebt nog weinig zelf geprobeert.
Kortom, probeer eens de handleiding, google, pocketinfo etc als zoekfunctie. We zijn nl. geen helpdesk die betaald wordt.
Reputatie 2
omfg, ik heb gisteren 2u geprobeerd via USB kabel
via die software die je krijgt bij je viewTY is het me alleszinds niet gelukt
uit frustratie ben ik er mee gestopt

zeg dan gewoon dat je het antwoord niet kent

en waarom zou ik een geheugenkaart MOETEN kopen?
ik heb 100 MEG intern geheugen, laat ons eerst die vol krijgen voor we geld uitgeven neen?

mijn vorige gsm had een ander systeem: usb plugin => verkenner => je zag je gsm met de submap pictures

dit vind ik dus niet, via die software die je bij je viewTy krijg kom ik tot bij INHOUD
maar daar vind ik ook geen map op mijn ViewTY naar waar ik de pictures van mijn pc kan kopieren

en ik heb alle topics gelezen ivm de lg viewty op pocketinfo, mijn beste
dat heeft toch ook wel de volle 10minuten geduurd
Reputatie 2
Kijk, je moet niks natuurlijk, maar als zeer ervaren leden je dat advies geven, dan zou ik dat maar opvolgen.
Alles wat je op je interne geheugen gooit, vertraagt het toestel. Een beetje foto is al zo 2 MB groot, dus met 50 foto's is jouw telefoon prop en propvol. Een kaartje is dus zeker zinvol.
Verder staat heel duidelijk in de handleiding beschreven hoe je via de LG PC Suite je toestel met je PC kunt verbinden. Ook zou je trouwens via bluetooth bestanden kunnen verzenden.
En met een geheugenkaart kan je je toestel ook via de gewone verkenner benaderen (je kan dan instellen dat je toestel herkend wordt als mass storage device). Dit alles haal ik dus gewoon uit de handleiding.
Dus verdiep je in je nieuwe toestel en de bijbehorende handleidingen en geniet dan van je mooie apparaat.
Reputatie 2
Ik heb geen LG maar 1 minuut zoeken op google geeft mij dit resultaat

[quote]Het synchroniseren van het adresboek en de agenda met Outlook verloopt probleemloos via de meegeleverde software. Helaas bleek het niet mogelijk via de Windows-verkenner naar de telefoon te surfen om plaatjes of andere bestanden te kopi
Reputatie 2
ps: via bluetooth krijg ik geen verbinding (via de wizard van de LG Suite)
en ja, mijn BT staat aan 🤣
Reputatie 2
Kortom, rechtstreeks kopieeren onder de verkenner gaat niet en hiervoor moet je dus de LG PC Suite gebruiken.

en hoe zou het er moeten uitzien dan? misschien een screenshot? ik kan browsen via de Suite naar mijn lokale pc map met pictures, maar in welke map geef ik het commando PASTE ????????

something is wrong... ik heb nochtans alle drivers ge
Reputatie 2
Kortom, rechtstreeks kopieeren onder de verkenner gaat niet en hiervoor moet je dus de LG PC Suite gebruiken.
Zou volgende de handleiding wel moeten kunnen:

Vanuit de handleiding:
Using your phone as a mass storage device.
You phone can only be used as a mass storage device if you have a memory card inserted.
1 Disconnect your phone from your PC.
2 From the standby screen select , then touch and choose Phone settings.
3 Select Connectivity, then USB connection mode.
4 Select Mass storage and touch OK.
5 Connect your phone to your PC. Your phone will read: Connecting as Mass Storage… followed by Connected as Mass Storage Mode. Do not disconnect during transfer.
6 All of your phone fi les will automatically be stored onto your PC hard drive.
Note: Your phone must be unplugged from your PC to initiate Mass Storage. Note: Mass storage backs up content saved on your memory card only, not your handset memory. To transfer the content of your handset memory (e.g. contacts) you’ll need
to synchronise using PC Sync.
Reputatie 2
ps: via bluetooth krijg ik geen verbinding (via de wizard van de LG Suite)
en ja, mijn BT staat aan 🤣

Ook dat staat in de handleiding hoe dat moet.
Je moet dus zowel op je pc als op je LG bluetooth aanzetten en ze dan pairen met elkaar.
Reputatie 2
Zou volgende de handleiding wel moeten kunnen:

Vanuit de handleiding:
Using your phone as a mass storage device.
You phone can only be used as a mass storage device if you have a memory card inserted.

En een geheugenkaart ontbreekt dus!
Reputatie 2
Ja inderdaad, ik hou er hier even mee op totdat de handleiding is gelezen en de kaart is gekocht.
Reputatie 2
[QUOTE=DimitriDV;654247]en hoe zou het er moeten uitzien dan? misschien een screenshot? ik kan browsen via de Suite naar mijn lokale pc map met pictures, maar in welke map geef ik het commando PASTE ????????

something is wrong... ik heb nochtans alle drivers ge
Reputatie 2
dit is, denk ik, d
Reputatie 2
Lijkt me een goed plan. Let er wel op dat er maar maximaal 2GB in kan.
Succes en laat even weten of het dan wel lukt.
Reputatie 2
Ook dat staat in de handleiding hoe dat moet.
Je moet dus zowel op je pc als op je LG bluetooth aanzetten en ze dan pairen met elkaar.

euhm, waar staat dat? ik heb juist het boekje grondig gelezen, en ik weet nog steeds niet hoe ik de bluetooth aanzet op mijn pc

😕😕
Reputatie 2
Nee dan kan je lang zoeken, dat zal echt niet in je handleiding staan. Dit zijn toch echt wel basisdingen die je vraagt. Heb je wel bluetooth op je pc? Ik heb ook geen flauw idee hoe je dat bij jou aanzet, verschilt namelijk per pc. Als ik jou zo hoor, zou ik zo snel mogelijk een geheugenkaartje kopen en dan via een verkennerachtige manier je bestanden overzetten.
Reputatie 2
ik heb geen bluetooth op mijn pc, een 'expert' is effe komen kijken via remote desktop 🤣
Reputatie 2
geheugenkaartje is reeds besteld mijn vriend, zaterdag heb ik een 2GB MicroSD Ultra in mijn bezit 🆒
Reputatie 2
de viewty heb ik nu al bijna een jaar en ik word echt gek van de firmware bugs
bijv. dat je heel de telefoon moet herstarten om je browser te openen, lange laad tijden en vage storingen op het scherm het word tijd voor firmware update!!!!
Reputatie 2
ik heb afgelopen dinsdag een LG Viewty Smart aangeschaft. Vanaf het begin doet de telefoon bij oproepen een beetje vreemd. Als ik gebeld wordt blijft het scherm donker en kan ik niet zien wie er belt. Omdat het gehele toestel touch is kan ik dan ook niet opnemen. Ook als ik zelf bel blijft het scherm vaak donker zodat ik het gesprek bijvoorbeeld ook niet op luidspreker kan zetten. Sinds gisteren doet de telefoon dit bij elk gesprek. Ik moet dus nu iedere keer mensen terug bellen. Aangezien ik de telefoon ook vaak met werk gebruik, wordt ik ook door kantoren gebeld die geen nummerweergave geven. Hierdoor kan ik niet terug bellen en dit levert nogal irritaties op.
Ik heb de telefoon nog geen week en omdat het een verlenging van het abbonement is weet ik dat de telefoon op IMEI nummer wordt verkocht. Ik heb vrij weinig zin om nu al de telefoon op te moeten sturen voor reperatie.
Graag hoor ik zo snel mogelijk een reactie hierop.
Reputatie 2
Ik snap helemaal wat je bedoeld.
Zelf begin ik een hekel te krijgen aan mijn viewty.
Elke keer als je een instantie belt met een keuzemenu is mijn beeldscherm zwart en kan ik niet eens meer een nummer invoeren. Dan moet ik wachten totdat ik op mijn werk zit zodat ik dan met een normale telefoon kan bellen en de keuze 1, 2 of 3 in kan toetsen.
Moet nog 10 maanden wachten voor ik een andere telefoon mag uitzoeken. Nee ik tel die maanden niet af............lijkt maar zo
Reputatie 2
Hier hetzelfde probleem. Ik heb hem wel op laten sturen voor reparatie en 1,5 week later weer terug gekregen. Hij doet het perfect. Het bleek een geheugen storing te zijn!

Misschien toch op sturen?
Als er nog garantie op zit toch?
Reputatie 2
Ik heb dat ook met mijn nieuwe Viewty en dat is vet irritant!!! Ik heb op een ander forum gelezen dat er een programmeringsfout in de helft van die toestellen zit, waardoor dit probleem dus optreedt.
Ik ben eigenlijk niet van plan om hem te laten maken en hem een tijdje kwijt te zijn. Daar betaal ik geen abbonnementskosten voor! Ik ga bij de T-Mobilewinkel een nieuwe vragen. Als hun kapotte spullen opsturen, kan ik, lijkt mij, een nieuwe eisen toch.
Heb al extra kosten gemaakt door elke beller terug te bellen. Ben niet helemaal gek.
Best een domper dit.....

groetjes
Reputatie 2
Hallo, zoals de titel al aangeeft heb ik een vraag in verband met mijn viewty smart. Ik heb een icoontje in beeld "bericht verzenden mislukt" een envelopje met een uitroepteken.

Nu heb ik al behoorlijk door mijn telefoon gezocht maar ik vind geen mogelijkheid om dit icoontje te verwijderen.

Het is niet heel erg maar elke keer als ik iets verzend zie ik dat tekentje en weet ik niet zeker of het verzonden is.

Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen?

Alvast mijn grote dank.