Beantwoord

Vrijgeven andorid 10 update Nokia 8.1

• 27 januari 2020
  • 62 reacties
  • 3027 Bekeken

Toon eerste reactie

62 reacties

Nu wel opletten dat ze de goede versie er op zetten, heb ook in het tweakers verhaal gelezen dat er een russische rom op was gepusht, dan gewoon weer terug sturen.

Weet wel dat HMD zich aardig in de nesten aan het werken is, ze zullen toch betere kwaliteit moeten gaan leveren onder de naam Nokia, dat zijn ze het merk wel verplicht.

Nu wel opletten dat ze de goede versie er op zetten, heb ook in het tweakers verhaal gelezen dat er een russische rom op was gepusht, dan gewoon weer terug sturen.

Weet wel dat HMD zich aardig in de nesten aan het werken is, ze zullen toch betere kwaliteit moeten gaan leveren onder de naam Nokia, dat zijn ze het merk wel verplicht.

Hoe kom je erachter wat de goede versie is? 

Dat moet je kunnen zien aan het Built nummer, maar welke de goede is heb ik nog niet gelezen op dat Tweakers forum, wel dat er 1 een verkeerde rom had gekregen en hem weerbterug gestuurd heeft.

Reputatie 2

Telefoon is op dit moment aan het updaten Android 10'(V4.30.B) Google beveiligingspatch 2020-3.:blush:

Nu nog afwachten of alles werkt

Lang gewacht . Redelijk stil gezwegen uiteindelijk toch gekregen.

Bij mij nu ook aan het updaten naar Android 10 patch 2020-03

Hier ook, heel benieuwd of er ook de VoLTE toevoeging bij zit (ik ga er vanuit van niet, maar je moet blijven hopen...)

Edit: Zojuist even gechecked; dreams do come true: VoLTE lijkt nu ook te werken :)

Ik heb net mijn telefoon terug van dynafix. 

Er staat nou Buildnr 00WW_5_15B_SP05 op. Dus eindelijk android 10.

Hij is een weekje weggeweest. Bij de beschrijving die ik terug kreeg stond dat ze de software hadden vervangen ivm een defecte software. 

Hij is een weekje weggeweest. Bij de beschrijving die ik terug kreeg stond dat ze de software hadden vervangen ivm een defecte software. 

En ik stuur hem weet terug. De 00WW_5_15B is dus inderdaad voor de Russische markt. Staat hij wel op android 10 maar met de beveiliging van september. 

😱 hij is aan het updaten.  Het is niet te geloven.  Komt dit door T-Mobile of Nokia.

😱 hij is aan het updaten.  Het is niet te geloven.  Komt dit door T-Mobile of Nokia.

00WW_4_30B security update 1maart

2020

En ik stuur hem weet terug. De 00WW_5_15B is dus inderdaad voor de Russische markt. Staat hij wel op android 10 maar met de beveiliging van september. 

Hebben ze het niet geleerd daar, Dynafix kan het ook niet eigenlijk, beetje prutsers daar, je bent niet de eerste die hem terug stuurt, maar je weet nu welke er op moet, staat boven deze post.

Hebben ze het niet geleerd daar, Dynafix kan het ook niet eigenlijk, beetje prutsers daar, je bent niet de eerste die hem terug stuurt, maar je weet nu welke er op moet, staat boven deze post.

Dit volgende bericht kreeg ik zojuist. 

Rotterdam, dinsdag 7 april 2020

Beste meneer/mevrouw ✖️✖️✖️✖️✖️✖️

Bedankt voor uw geduld. De reparateur heeft de situatie voor u nagekeken en geeft het volgende aan:

\"Wij krijgen de terugkoppeling dat wij gewoon de laatste software versie van Nokia er op gezet is. In hun bulletin staat niet dat deze specifiek voor Rusland is, zoals dat wel bij andere software staat vermeld.

We hebben sinds maandag een nieuwe versie gekregen van Nokia, ook hier staat niet bij vermeld dat het allen voor Rusland is, maar deze zouden we erop kunnen laten zetten.\"

Indien u wenst kunt u uw toestel opnieuw ter reparatie aanbieden, zodat zij de nieuwe versie erop kunnen zetten. Middels dit bericht hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter nog vragen hebben vernemen wij dit graag.

Reageer