Beantwoord

Waarom bieden jullie de LG-G8 niet meer aan

• 28 juli 2019
  • 1 reactie
  • 1959 Bekeken

Wat is de reden voor het niet meer aanbieden van de laatste LG (G8 of think)?
Dat jullie hem niet meer aanbieden kwam ik gister in de shop achter. De medewerker had het erover dat de G7 de laatste was, en dat LG nog geen nieuwe had ontwikkeld.
Thuis kwam ik erachter (ben eerst aan het oriënteren voor ik mijn abonnement kan verlengen) dat de G8 in mei 2019 al uit was.

Bij andere providers bieden ze de G8 wel gewoon aan.
Ik wil eigenlijk niet bij Tmobile als provider weg, maar omdat de LG mij al 8 jaar zeer goed bevalt zou ik het jammer vinden om toch de overstap te moeten maken.

Kunnen jullie mij een antwoord geven waarom en of er een mogelijkheid bestaat dat jullie nog LG blijven aanbieden?
icon

Beste antwoord door Hajar 29 juli 2019, 11:38

Hi dragonnetteke,

Ik heb het voor je gecontroleerd en wij bieden dat toestel zelf niet aan, maar geen zorgen je kan gewoon bij ons blijven. Je kan zelf kijken of je het toestel bij een externe dealer kan vinden zoals Belsimpel of GSMweb en dan in combinatie met een T-Mobile abonnement dat toestel nemen. Zo kun je gebruiken maken van het toestel en nog lang bij ons blijven!

Laat je even weten of je zo verder komt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij vooral weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi dragonnetteke,

Ik heb het voor je gecontroleerd en wij bieden dat toestel zelf niet aan, maar geen zorgen je kan gewoon bij ons blijven. Je kan zelf kijken of je het toestel bij een externe dealer kan vinden zoals Belsimpel of GSMweb en dan in combinatie met een T-Mobile abonnement dat toestel nemen. Zo kun je gebruiken maken van het toestel en nog lang bij ons blijven!

Laat je even weten of je zo verder komt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij vooral weten!

Reageer