Vraag

Wanneer komt Android 5.1 voor huawei G7

• 2 januari 2016
  • 4 reacties
  • 255 Bekeken

wanneer komt er een update naar android 5.1 beschikbaar voor de Huwaei G7 ascend?

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo hhuijser,

Welkom op het Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Goed dat je dit bij ons navraagt. Zelf durf ik hier niet gelijk op te antwoorden, dus ga ik het voor je navragen bij de afdeling die hierover verantwoordelijk is. Zodra ik een reactie krijg zal ik hier weer een berichtje plaatsen. :)

Heb je een fijne jaarwisseling gehad? Neem trouwens ook eens een kijkje in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn!
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Hhuijser,

Inmiddels heb ik een reactie gekregen van onze collega's die hierover gaan. Zij geven aan dat de update naar 5.1 nog niet op de planning staat. Er is dus nog niets bekend over de datum waarop Android 5.1 wordt vrijgegeven voor de Huawei Aschend G7.

Ik kan me voorstellen dat dit niet het antwoord is waar je op zat te wachten, maar ik hoop wel dat je vraag beantwoord is.
Werd vanaf oktober 2015 uitgerold. In de meeste landen van Europa sinds november 2015 beschikbaar.
Android 6.0 wordt vanaf januari 2016 uitgerold. Ook nog niets bekend?
Huwaei zelf wijst naar provider.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo hhuijser,

In 2015 was er inderdaad een versie van Lollipop te downloaden van de Huawei G7. Echter ging het hier om een Beta. In week 1 van 2016 is de officiele versie van Android 5.1.1 vrijgegeven door Huawei. Wij streven er naar om deze software versie zo snel mogelijk te testen en optimaliseren zodat ook T-Mobile klanten optimaal gebruik kunnen maken van hun Huawei G7.

Reageer