Beantwoord

Wat vind je van de Sony Xperia XZs?

Wat vind jij van de nieuwe Sony Xperia XZs? Let me know!
icon

Beste antwoord door MartenH 16 maart 2017, 14:41

Dat snap ik ook en dat is toch een afweging (gezien ik de vorige keer bij het afsluiten een erg aangename aanbieding had).

Qua telefoon twijfel ik of ik met de Snapdragon 820 niet spijt ga kijken als ik nog even wacht op de 835. Het nadeel aan de XZ premium is dan voor mij wel weer dat achterkant (helaas) wel weer van glas is en dat is zeker een pluspunt bij de XZs!

Weten jullie ook wanneer jullie de eerste modellen van de XZs in de winkel zullen hebben? Ik vind persoonlijk dat hij gewoon goed moet aanvoelen in de hand en gezien dat met pre-order helaas niet te testen is neig ik naar het later afsluiten van het abonnement en deze actie aan me voorbij te laten gaan 😉
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Heb hem gisteren vanuit de winkel toch maar besteld 😉 Kon het niet laten!

Dus ben heel benieuwd!

offtopic: "deze coole toestel"?
Reputatie 3
Badge
Je zit hier verkeerd... Hier is namelijk Samsung forum

Pierre
Hoi Pierre,

Je hebt helemaal gelijk! Ik ga het aanpassen. Dankjewel!

Groetjes,
Pauline
Zit erg te twijfelen over de pre-order actie. Momenteel een Z3 waar ik erg blij mee ben. Echter nu toch te twijfelen over de nog uit te brengen Samsung S8, de XZs en de later dit jaar uit te brengen XZ premium. Ik ben bang als ik nu voor de XZs ga dat ik spijt krijg dat ik niet toch heb gewacht tot de XZ premium.

Verder vind ik het nadeel aan pre-order acties altijd dat je de smartphone nog niet in je handen heb gehad.

Ook ben ik bang dat T-Mobile na de actie weer met één of andere lente actie komt, of rond mei weer met de transferweken (gezien mijn abonnement nog doorloopt tot juni) ben ik bang dat ik de juiste actie weer mis...

Twijfelachtig dus momenteel, zeker met de nog te uit te brengen smartphones...

Ben benieuwd wat anderen ervan vinden!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marten,

Dat is inderdaad altijd afwachten, met die acties! Uiteindelijk moet je afwegen wat voor jou het belangrijkste is en vooral waar jij je lekker bij voelt! Die acties wisselen inderdaad regelmatig, maar daar hebben we van tevoren ook geen inzicht in.

Zijn er bepaalde redenen waar de twijfels over gaan? Bepaalde specificaties, de prijs of andere zaken?

Mochten wij je ergens over kunnen adviseren, laat het gerust weten. Succes alvast met je keuze! 🙂
Dat snap ik ook en dat is toch een afweging (gezien ik de vorige keer bij het afsluiten een erg aangename aanbieding had).

Qua telefoon twijfel ik of ik met de Snapdragon 820 niet spijt ga kijken als ik nog even wacht op de 835. Het nadeel aan de XZ premium is dan voor mij wel weer dat achterkant (helaas) wel weer van glas is en dat is zeker een pluspunt bij de XZs!

Weten jullie ook wanneer jullie de eerste modellen van de XZs in de winkel zullen hebben? Ik vind persoonlijk dat hij gewoon goed moet aanvoelen in de hand en gezien dat met pre-order helaas niet te testen is neig ik naar het later afsluiten van het abonnement en deze actie aan me voorbij te laten gaan 😉
Reputatie 2
Love my iphone maar deze sony ziet er gelikt uit en qua spec erg acceptabel. Indien ik geen Apple meer wens dan is sony de eerst volgende merk!!
Reputatie 7
Badge +20
@Marten: Ik begrijp heel goed dat je hem eerst in je hand wilt hebben. Hij zal vanaf 5 april beschikbaar zijn in de winkel. Op deze pagina vind je alle informatie over dit coole toestel!

@Maxi: Ik heb zelf ook de iPhone 7, maar deze ziet er zeker ook cool uit! 😃
Reputatie 7
Badge +20
Haha dit ofcourse.:P Hoop dat het toestel je goed zal bevallen!
Reputatie 2
Ik heb hem vandaag in de winkel besteld. Ik vraag mij alleen af of je zelf nog iets moet doen om de gratis speaker te krijgen. Of heeft de shop dit al geregeld?
Hoi Rvdkaay.

Daar moet je zelf nog wat voor doen ja, goed dat je dit op tijd vraagt! 🙂 We zien dit soort vragen met regelmaat te laat binnenkomen en als Sony net zo streng is als Samsung, dan is dat 'een beetje zuur' (zacht uitgedrukt). ;)

Dit komt van de T-Mobile website:
Bestel de Sony Xperia Xzs tijdens de presales en ontvang exclusief bij T-Mobile een gratis Sony Speaker (SRS XB30) t.w.v 169 euro. Deze actie is geldig tot en met 2 april 2017. Actievoorwaarden zijn van toepassing. Klik hier voor meer informatie.

Let er even op dat je de IMEI-sticker op het doosje van je toestel niet in alle enthousiasme stuk scheurt, die moet je namelijk als foto uploaden.

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. 🙂
Reputatie 2
Hoi kaassausje
ik zag net dat je pas vanaf 3 april de speaker kan aanvragen.
Dankjewel voor je snelle reactie.