Beantwoord

Wat zijn de APN gegevens van T-Mobile voor de globesurfer3

• 2 december 2016
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Wat zijn de Apn instelling voor t mobile
icon

Beste antwoord door Skyrider 2 december 2016, 13:09

In het globaal kun je APN instellingen vinden via T-Mobile Toestelhulp. Maar je zei dat je een globesurfer3 gebruikt, wat een 3G-router is (voor de andere mensen die dit lezen).

Hoewel ik hierbij geen ervaring in heb (met die 3G Router) ga ik er van uit dat de volgene instellingen zou moeten werken:

- Bij Naam, voer T-Mobile Internet in.
- Bij APN, voer smartsites.t-mobile in
- Proxy, Poort, Gebruikersnaam en Wachtwoord kun je leeg laten.
- Bij MCC, voer 204 in.
- Bij MNC, voer 16 in.

Verificatietype en vink PAP aan. Selecteer Type toegangspunt.
Verschijnt een pop-up, vul dan default (kleine letters) in en kies OK. Als deze pop-up niet verschijnt, vink je Internet aan.

Sla dan de gegevens op.

Ik hoor graag van je of het lukt.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

4 reacties

Acces point name?
Login user name
Reputatie 4
Badge +9
In het globaal kun je APN instellingen vinden via T-Mobile Toestelhulp. Maar je zei dat je een globesurfer3 gebruikt, wat een 3G-router is (voor de andere mensen die dit lezen).

Hoewel ik hierbij geen ervaring in heb (met die 3G Router) ga ik er van uit dat de volgene instellingen zou moeten werken:

- Bij Naam, voer T-Mobile Internet in.
- Bij APN, voer smartsites.t-mobile in
- Proxy, Poort, Gebruikersnaam en Wachtwoord kun je leeg laten.
- Bij MCC, voer 204 in.
- Bij MNC, voer 16 in.

Verificatietype en vink PAP aan. Selecteer Type toegangspunt.
Verschijnt een pop-up, vul dan default (kleine letters) in en kies OK. Als deze pop-up niet verschijnt, vink je Internet aan.

Sla dan de gegevens op.

Ik hoor graag van je of het lukt.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bedankt en inmiddels kan ik bevestigen dat het nu functioneerd.
Normaal werken we met een Huawei b315 en gaat alles automatisch maar die is er vanmorgen mee gestopt dus dan het oude beestje even tevoorschijn voor nood
Reputatie 4
Badge +9
Top, ben blij dat het werkt! Wel jammer dat je b315 ermee gekapt is. Maar wie bewaard, heeft wat ^_^. In dit geval je globesurfer3.

Groetjes,
Skyrider

Reageer