Vraag

Waterschade Sony Xperia Z3

• 31 januari 2016
  • 2 reacties
  • 293 Bekeken

Ik was net gaan douche en had mijn mobiel buiten de douche liggen, ik had muziek aangezet op mijn mobiel en opeens stopte de muziek, toen ik ging kijken zag ik dat er water onder mijn scherm was gekomen. Het was wel vochtig in de lucht maar dit zou toch niet mogen gebeuren bij mijn Sony xperia z3, wat moet ik nu doen? Het scherm gaat wel aan maar ik kan nergens meer op drukken.

2 reacties

Beste Mauritsmaas,

Vervelend dat je toestel waterschade heeft opgelopen!

Het beste dat je kan doen is eerst zo snel mogelijk een back-up maken van je hele toestel. Denk hierbij aan je foto's video's etc.

Hierna kun je het beste langs een T-Shop gaan en vragen of zij je zelf hiermee kunnen helpen, of je kunt je toestel meteen ter reparatie aanbieden bij Dynafix in de winkel.

Als je nog garantie hebt op je toestel, kun je wellicht een vervangend toestel krijgen voor een kleine meerprijs!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mauritsmaas,

Wat balen dat je toestel waterschade heeft! Zeker wel geschrokken toen je muziek opeens ophield!

Zou je eens naar dit topic kunnen kijken? Daar worden meerdere tips voor waterschade bij de Z3 gegeven. Mocht dit niet helpen, dan wil ik je toch adviseren om je toestel aan te bieden ter reparatie. Waar heb je het toestel gekocht? Als je het toestel via T-Mobile hebt aangeschaft kun je via deze pagina meer lezen over aanbieden ter reparatie. Anders kun je contact opnemen met de dealer waar je het toestel hebt gekocht.

Houd je ons op de hoogte?

Reageer