Beantwoord

Weinig bas uit oordopjes Sony xperia xz1compact

• 4 juli 2019
  • 3 reacties
  • 1928 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Als ik mijn oordopjes aansluit op mijn mobiel (Sony xperia xz1 compact) dan heb ik minder bas geluid dan normaal (blikkerig geluid) . De geluid instellingen zijn ongewijzigd. Sinds vandaag soms ook dat de oordopjes zijn aangesloten maar dan komt muziek uit de speaker en niet uit de oordopjes. Wat kan dit zijn? Is mijn audio aansluiting defect?
Alvast dank
Sjors
icon

Beste antwoord door Rajaalderi 5 juli 2019, 09:18

Beste Sjors,

Heeft u nog een andere set oordopjes om te testen? Dan kunt u kijken of deze een vergelijkbaar blikkerig geluid geven. Dit om uit te sluiten dat de oordopjes niet "opgeblazen" zijn.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Beste Sjors,

Heeft u nog een andere set oordopjes om te testen? Dan kunt u kijken of deze een vergelijkbaar blikkerig geluid geven. Dit om uit te sluiten dat de oordopjes niet "opgeblazen" zijn.
Beste Rajaalderi

Een ander setje is inderdaad iets beter. Ga deze oordopjes vervangen. Alleen geeft de audio plug storingen als je deze beweegt of geeft soms geen geluid via de oordopjes maar alleen via de speaker. Kan dit ook vuil zijn? En zo ja hoe kan ik dat het beste verwijderen?
Reputatie 4
Badge +4
Helaas heb ik al vaker gehoord dat de aansluitingen van Sony relatief snel slijten/ uitlubberen. Het is de moeite waard om te proberen schoon te maken. Wellicht met een wattenstaafje of een tandenstoker waar het puntje van afgebroken is met een dun doekje (wat geen vezels afgeeft)

Reageer