Vraag

Welke smartphone beste camera?

• 6 juni 2016
  • 4 reacties
  • 268 Bekeken

Welk toestel maakt de mooiste foto s en video s zonder de flitser te gebruiken?

4 reacties

Het fijne weet ik er niet van, maar dat kun je zo niet stellen. Met fotolenzen voor een smartphone kun je al extra verschil maken.
Op een site stond deze op 1.
Samsung Galaxy S7 Edge G935 Black
Reputatie 6
Badge +15
Hey Redksi,

Toe aan een nieuw toestel? 😉

Waar maak je nu gebruik van? Frutjuh zei het ook al, de Samsung Galaxy S7 maakt super mooie foto's ook als het wat donkerder is. De iPhone 6S heeft ook een goede camera maar deze is weer wat minder goed in het donker. Ik ben even voor je op zoek gegaan naar een reviewfilmpje en in onderstaand filmpje zie je de verschillen in de camera tussen de iPhone 6S en de Samsung Galaxy S7.

Op ongeveer 6:22 min zie je een foto van een boom in het donker. Op de Galaxy S7 is de foto veel gedetailleerder maar ik denk dat je met onderstaand filmpje wel een goed beeld krijgt van wat deze toestellen kunnen doen! Je kunt natuurlijk ook altijd even langs een T-Shop gaan en in de winkel de toestellen zelf even uittesten.

Houd je ons op de hoogte hier? Ik ben benieuwd voor welk toestel je gaat 😉.

Ik denk waarschijnlijk voor de samsung galaxy s7 edge
Reputatie 7
Badge +20
Hi Redski,

Nice goede keuze! Ik houd zelf ook echt van foto's maken. Dus het is inderdaad slim om dan een toestel met een mooie camera uit te kiezen. Ik wens je alvast veel plezier ermee. Als je verder nog tips nodig hebt, kun je altijd terecht op ons Forum! 🙂

Reageer