Beantwoord

welke telefoon?

• 2 oktober 2017
  • 11 reacties
  • 770 Bekeken

wat is de BESTE keus....iphone 8...10...of de note 8
icon

Beste antwoord door Snotaapje 2 oktober 2017, 22:35

Hallo,

Mijn advies gaat over de Note 8 :8

De Note 8 van Samsung heeft een mooie Infinity Display van 6,3 inch met 2960 x 1440 pixels.

De Note 8 beschikt over Android 7. Hij heeft een mooie S-Pen waarmee je kan schrijven en tekenen. Krijg je een document binnen die je moet ondertekenen. Dat kan dan met de Note 8. Je kan hem ontgrendelen met een Irisscanner, gezichtsherkenning en je vingerafdruk.

Wil je de Note 8 opladen. Dat is geen probleem je krijgt de Note 8 met een snellader die je bij de iPhone extra moet aanschaffen. Je kan hem ook draadloos opladen

De iPhone 8 heeft maar 2 GB werkgeheugen en de Plus 3 GB maar de Note 8 heeft 6GB aan werkgeheugen. De Note 8 is ook waterbestendig. Hij heeft een IP68 certificaat.

Nog een grote voordeel heeft dat de Note 8 een 3,5 mm koptelefoonaansluiting heeft. Daardoor kan je gewoon je oortjes aansluiten die je nu hebt. Of de bijgeleverde gebruiken.

Veel succes met je keuze!

- Snotaapje
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste PaulTruijen, als je dat aan mij vraagt zeg ik de IPhone 8+ Het besturings systeem van de IPhone is zo veel beter en gemakkelijker dan van Android telefoons.
Maar nogmaals dat is mijn mening (ik heb een iPhone en een Samsung 😜

Maar vraag je dat aan een ander zullen ze zeggen dat de Note8 weer veel beter en fijner is🤔🤣
Dus ik denk dat niemand je daar antwoord op kan geven.
Je moet dus geheel op je eigen gevoel afgaan.
Ik wens je heel veel succes en ben benieuwd waar je keus uiteindelijk op zal vallen
Reputatie 4
Badge +4
Ik heb ook de iPhone 8 Plus en ben er zeer tevreden mee!
Reputatie 4
Badge +5
Hallo,

Mijn advies gaat over de Note 8 :8

De Note 8 van Samsung heeft een mooie Infinity Display van 6,3 inch met 2960 x 1440 pixels.

De Note 8 beschikt over Android 7. Hij heeft een mooie S-Pen waarmee je kan schrijven en tekenen. Krijg je een document binnen die je moet ondertekenen. Dat kan dan met de Note 8. Je kan hem ontgrendelen met een Irisscanner, gezichtsherkenning en je vingerafdruk.
Wil je de Note 8 opladen. Dat is geen probleem je krijgt de Note 8 met een snellader die je bij de iPhone extra moet aanschaffen. Je kan hem ook draadloos opladen

De iPhone 8 heeft maar 2 GB werkgeheugen en de Plus 3 GB maar de Note 8 heeft 6GB aan werkgeheugen. De Note 8 is ook waterbestendig. Hij heeft een IP68 certificaat.

Nog een grote voordeel heeft dat de Note 8 een 3,5 mm koptelefoonaansluiting heeft. Daardoor kan je gewoon je oortjes aansluiten die je nu hebt. Of de bijgeleverde gebruiken.

Veel succes met je keuze!

- Snotaapje
Reputatie 2
Badge
Bijna alles wat je zegt over de Note 8 is ook van toepassing op de S8 en S8+. Enige verschil is de S-pen bij de Note 8.
Ik ben zelf voor de S8 gegaan. Prima formaat, hoeft niet groter wat mij betreft. En ik kan er gewoon mijn favoriete oordopjes bij blijven gebruiken. De keuze van Apple (en sommige andere fabrikanten nu) om deze niet meer in te bouwen ontgaat mij volledig.
Reputatie 4
Badge +4
Hoezo geen oordopjes bij Apple, ik heb prima oortjes bij mijn iPhone 8 Plus!
Reputatie 4
Badge +5
Hallo,

De iPhone heeft geen 3.5 mm koptelefoonaansluiting een Samsung wel. Ik heb niet gezegd dat je bij een iPhone geen oortjes krijgt. Je kan wel je oortjes aansluiten alleen heb je de bijgeleverde adapter nodig. De meeste gebruiken de bijgeleverde standaard met de lighting-poort maar je kan hem dan weer niet gebruiken voor je laptop. Een nadeel is dat je niet je telefoon bijvoorbeeld aan een powerbank kan aansluiten en je oortjes tegelijk gebruiken. Kan weer wel maar dan moet je weer van die losse adapters kopen.
Reputatie 4
Badge +4
Ja oh zo, nog geen last van gehad. Bijgeleverd geen adapter maar gewoon oortjes die ik zo kan inpluggen, werkt goed en je kan ‘m draadloos opladen dus dan kun je gewoon blijven luisteren 😉
Reputatie 4
Badge +5
Dit bedoel ik:

Een voordeel van een Samsung is de Samsung Dex Dock. Daarmee kan je de S8(+) en Note 8 als een computer gebruiken.
Reputatie 2
Badge
Ja, je kan een adapter gebruiken.. maar die vergeten mensen toch wel eens. Ik ken genoeg mensen nu die een Apple MacBook hebben en een iPhone 7 of nieuwer. In de MacBook heb je geen lightning aansluiting, maar wel een 3,5mm jack... En op de iPhone is het precies andersom. Daardoor zijn ze genoodzaakt om 2 setjes oordopjes mee te nemen als ze van huis gaan. Niet echt ideaal.. en dan hebben we het nog niet eens over opladen en muziek luisteren tegelijk.
Reputatie 4
Badge +4
Ach ja tis maar waar je een probleem van maakt, ik heb er geen last van!
Reputatie 7
Badge +11
Hi Paul,

Ik ga (binnenkort) voor de iPhone X (10), maar dat blijft natuurlijk een persoonlijke keuze. Welk toestel heb je op dit moment in gebruik?