Beantwoord

Welke telefoon?

• 9 september 2018
  • 5 reacties
  • 1775 Bekeken

Welke telefoon zal ik nemen?
En waarom??
De Samssung s8 of
De lg v30?
Of de i-phone 8?
Ik ben benieuwd.
Mij ab. Loop deze maand af.

Groet Theo.
icon

Beste antwoord door ShadowLea 9 september 2018, 17:40

Om je te kunnen adviseren moeten wij eerst weten wat jij zoekt in een telefoon.

Wat zoek je allemaal in een telefoon? Wat moet hij absoluut hebben?

Headset poort?

Grote batterij?

Groot scherm?

De customisatie opties en vrijheden van Android?

Het 'aanzetten en hij draait, geen kennis vereist' gemak van iOS?

Een geweldige camera?

Goede prijs?

Kan tegen een stootje?

Langdurige software updates?

Anders?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Om je te kunnen adviseren moeten wij eerst weten wat jij zoekt in een telefoon.

Wat zoek je allemaal in een telefoon? Wat moet hij absoluut hebben?

Headset poort?
Grote batterij?
Groot scherm?
De customisatie opties en vrijheden van Android?
Het 'aanzetten en hij draait, geen kennis vereist' gemak van iOS?
Een geweldige camera?
Goede prijs?
Kan tegen een stootje?
Langdurige software updates?
Anders?
Reputatie 7
Badge +20
Beste @Koopm
ik ben fan van Apple dus mijn advies wacht tot woensdag 12-09-2018 want dan komen er drie nieuwe modellen uit.
De 8 van Apple maakt erg mooie foto’s en de update IOS12 komt er aan. (Denk eind deze week)

Mijn neefje heeft een S8+ Van Samsung, prachtige telefoon, ligt fijn in de hand en maakt
schitterende foto’s kortom als je geen bezwaar hebt tegen Android is die S8 een super gsm. Is ook goedkoper dan de telefoons van Apple.

het beste is dat je naar een winkel gaat en ze allemaal even bekijkt en test.👍🏻🤣
ben benieuwd welke je uiteindelijk gaat kopen.
Reputatie 7
Badge +18
Sommige iPhone gebruikers hebben op dit moment problemen met bellen via T-Mobile. Ze moeten dan hun toestel ter reparatie aanbieden en krijgen van Apple soms een refurbished toestel terug. Afwachten wat de nieuwe toestellen gaan doen. Ik weet niet hoeveel procent van de iPhone gebruikers deze problemen heeft.

Verder sluit ik me helemaal aan bij het lijstje van ShadowLea met als aanvulling:
Moet de telefoon waterdicht zijn?
Wil je kunnen snel laden?
Wil je draadloos kunnen opladen?

Bedenk ook dat er meer opties zijn dan de telefoons uit de T-Mobile shop. Je kunt ook via de officiële T-Mobile partner Belsimpel een telefoon kopen i.c.m. een T-Mobile abonnement. Afhankelijk van het type abonnement krijg je nog wat korting op de losse toestel prijs.
Badge +13
En niet onbelangrijk hoeveel geld per maand heb je voor het toestel over en hoeveel wil je eventeel los bijbetalen?
Reputatie 7
Badge +18
En niet onbelangrijk hoeveel geld per maand heb je voor het toestel over en hoeveel wil je eventeel los bijbetalen?

Waarbij een toestel lening je bij een bedrag van 250 euro of hoger je een BKR registratie oplevert.

Reageer