Beantwoord

Whatsapp

• is Prince of Content
  • 29 reacties
Hai Hai,

Ik heb een vraagje! Ik app dagelijks zoals iedereen met meerdere personen maar als ik een nieuw appje krijg van de persoon waar ik al mee app komt hij niet boven aan maar onder aan de lijst.. weet niet hoe ik het anders kan uitleggen maar ik hoop dat jullie mij begrijpen en kunnen helpen.. :8
icon

Beste antwoord door HarryMe 28 augustus 2015, 18:58

Ja, kun je het veranderen (bijv. 01/012010 0:00 uur) / WhatsApp openen/ vernieuwen / weer goedzetten?
Hopelijk pakt de app dan wel de goede tijd op?

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hoi, bedoel je dit?

Bron:
http://www.androidplanet.nl/spotlight/whatsapp/

het laatste bericht komt er onder, dat hoort zo.
Volgens mij is dit niet te veranderen.
Hahah, nee ik bedoel dus net als ik whatsap open en nog niet het gesprek geopend heb.. AA lastig uit te leggen dit haha.

Bijvoorbeeld je opent je App en je ziet nieuwe apps van Kim Hans en Jan vervolgens reageer je en zodra jan als eerst reageert hoort zijn gesprek boven aan te komen maar jan blijft toch onder Kim en Hans.. 😛 snapje het nu een beetje
Volgens mij is het een willekeurige volgorde
Reputatie 4
Badge +4
http://androidworld.nl/nieuws/android-l-detail-uitgebreidere-notificaties/
Kijk hier even voor het instellen van je notificaties of ideeën.

Bron:
http://androidworld.nl/nieuws/android-50-lollipop-10-dingen/

Bedoel je dit soort pop-ups/ notificaties?

De volgorde kun je niet aanpassen, wel kun je het veranderen/ aan en uit zetten.
Ik denk dat ik je begrijp, aangezien je duidelijk zegt dat je je app opent, waarmee je Whatsapp natuurlijk bedoelt. Je zei dat het lastig uit te leggen is, maar het is best duidelijk. :)

Het gesprek hoort inderdaad bovenaan de lijst met open chats te staan, daar heeft nooit een willekeurige volgorde in gezeten. Zou je de cachegegevens van whatsapp eens willen verwijderen in de applicatiebeheer op je toestel? Alleen de cachegegevens, dat heeft verder geen invloed op je gegevens. (Als je op 'data wissen' klikt, wist 'ie wel alles, dus doe dat maar niet.)
Reputatie 4
Badge +4

Deze lijst (waar nieuwe gesprekken ook in terecht komen )?
Dat gaat bij mij op alfabetische volgorde.

Is helaas ook niet te veranderen.
Alfabetisch, wat? Je contactenlijst is alfabetisch. Die van de chats hoort dat niet te zijn.

Ik zat net nog op whatsapp, de een die reageerde heet F. en de ander heet T., het laatst binnengekomen bericht is die van T., dus die staat bovenaan. De derde is D., dus da's niet alfabetisch. XD De chats staan normaal gesproken gesorteerd op tijd van het laatste bericht.
Reputatie 4
Badge +4
Ok Kaassausje, had er 4 instaan. Op alfabetische volgorde van eerste letter van voornaam.
Dit kan toeval zijn, nooit op gelet eigenlijk.
Ga het in de gaten houden :8

De chats wisselen als ze eenmaal een plaats hebben (en niet verwijderd worden) niet meer bij mij.
Ik verwijder geen chats, op die manier kan ik terugzoeken wat er eerder is gezegd als dat nodig is.

Waarschijnlijk is het toeval, je zou kunnen kijken naar hoe laat de berichten zijn verstuurd/ontvangen. Daar horen ze op te sorteren.
Haha heel fijn dat jullie mij proberen te helpen! Erg lief!!!
Ik weet volgens mij waardoor het komt, maar ik heb geen oplossing. 3 dagen geleden heb ik mijn vader een appje gestuurd maar ieder dag staat er op een of ander manier dat ik het vandaag heb verzonden..? Dit is ook bij me neefje of me vriendin zo.. zegt dit jullie iets?:?
Reputatie 4
Badge +4
Inderdaad horen de "chats" in tijdsvolgorde te staan.
De nieuwste chats bovenaan (ontvangen of verstuurd).

Kun je proberen te "vernieuwen" in het WhatsApp menu of bij de toestelinstellingen: "instellingen", "datum en tijd" naar een andere dag en tijd te veranderen... en weer terug?
Inderdaad horen de "chats" in tijdsvolgorde te staan.
De nieuwste chats bovenaan (ontvangen of verstuurd).

Kun je proberen te "vernieuwen" in het WhatsApp menu of bij de toestelinstellingen: "instellingen", "datum en tijd" naar een andere dag en tijd te veranderen... en weer terug?

Ik heb het gekeken via normale telefoon instellingen 28 aug 18.20 bedoel je dat?
Reputatie 4
Badge +4
Ja, kun je het veranderen (bijv. 01/012010 0:00 uur) / WhatsApp openen/ vernieuwen / weer goedzetten?
Hopelijk pakt de app dan wel de goede tijd op?
Heeft de suggestie van Harry geholpen?

Zou je anders onder Instellingen -> applicatiebeheer (of iets wat daar op lijkt) -> whatsapp eens de cache willen legen? Niet de data wissen, dan ben je je gesprekken kwijt. De cache heeft daar geen invloed op, dus dat kan veilig.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ruya75,

Zo te zien ben je al aardig op weg geholpen! :)

Heb je de suggesties van HarryMe en Kaassausje al uitgeprobeerd? Hopelijk heeft dit gewerkt! Ik ben benieuwd!

Reageer