Beantwoord

WhatsApp foto's verdwijnen Xperia M2

• 14 juni 2016
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Er verdwijnen spontaan foto's (die ik toegezonden krijg) van mijn WhatsApp. Ik kan ze eerst downloaden en zien etc, maar het kan zo zijn dat een paar uur later de foto's "wazig" zijn en ik de melding krijg "Dit bestand staat niet op uw Sd kaart". Ik heb zelf niet handmatig de foto's verwijderd... Is mijn Sd kaart naar zijn grootje of heb ik teveel foto's in WhatsApp? Help...
icon

Beste antwoord door Kaassausje 14 juni 2016, 23:12

Hoi MarijeK, welkom terug op het klantenforum.

Het zou kunnen dat je SD-kaart het begint te begeven. Wat voor SD-kaart gebruik je? Merk, class, type?

Zou je alle gegevens die op de SD-kaart staan willen overzetten naar de computer/laptop? Je zou de SD-kaart kunnen formatteren en kijken of het dan wel goed gaat. Als de foto's alsnog corrumperen kun je het beste een nieuwe SD-kaart halen.

Lees deze reactie van ShadowLea ook even door, dat gaat over welke SD-kaarten het beste geschikt zijn. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi MarijeK, welkom terug op het klantenforum.

Het zou kunnen dat je SD-kaart het begint te begeven. Wat voor SD-kaart gebruik je? Merk, class, type?

Zou je alle gegevens die op de SD-kaart staan willen overzetten naar de computer/laptop? Je zou de SD-kaart kunnen formatteren en kijken of het dan wel goed gaat. Als de foto's alsnog corrumperen kun je het beste een nieuwe SD-kaart halen.

Lees deze reactie van ShadowLea ook even door, dat gaat over welke SD-kaarten het beste geschikt zijn. 🙂

Reageer