Beantwoord

Whatsapp gesprekken overzetten

• 7 januari 2017
  • 1 reactie
  • 407 Bekeken

hoi allemaal, een vraagje ?
ik heb een nieuwe telefoon en wil hier whatsapp op downloaden maar staan mijn gesprekken van mij vorige telefoon dan ook op mijn nieuwe telefoon ? of raak ik deze kwijt ?
icon

Beste antwoord door Pilovali 7 januari 2017, 21:45

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

De gesprekken worden opgeslagen op de telefoon zelf (of SD-kaart als je die erin hebt). Als je backup via Google Drive hebt ingeschakeld, dan wordt het óók opgeslagen in de cloud.

Als beide toestellen Android hebben, is het een kwestie van 06-nummer invoeren en je telefoon detecteert zelf als je een SD-kaart met backup hebt of een backup op Google Drive hebt, en zet alles netjes terug.

Als je iOS hebt, dan gaat het waarschijnlijk via iCloud, maar dat kan ik niet bevestigen. Ik werk zelden met iOS, en ik heb daar dus niet genoeg kennis van.

Laat je het weten als het gelukt is of als je meer hulp nodig hebt?

Groet,
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

De gesprekken worden opgeslagen op de telefoon zelf (of SD-kaart als je die erin hebt). Als je backup via Google Drive hebt ingeschakeld, dan wordt het óók opgeslagen in de cloud.

Als beide toestellen Android hebben, is het een kwestie van 06-nummer invoeren en je telefoon detecteert zelf als je een SD-kaart met backup hebt of een backup op Google Drive hebt, en zet alles netjes terug.

Als je iOS hebt, dan gaat het waarschijnlijk via iCloud, maar dat kan ik niet bevestigen. Ik werk zelden met iOS, en ik heb daar dus niet genoeg kennis van.

Laat je het weten als het gelukt is of als je meer hulp nodig hebt?

Groet,

Reageer