Beantwoord

WhatsApp verbindt niet goed op Motorola

Om watsapp te kunnen sturen en te onvangen moet ik opeens mijn wifi verbinding uit en weer aan zetten. Ik heb de telefoon ook al een keer helemaal uitgezet. Dit lost niets op. Ik heb een Motorola. Wie heeft een idee hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door peterine 1 maart 2017, 16:51

Nou, het is opgelost. Ik heb de experiabox van de KPN via een internet verbinding opnieuw opgestart en nu doet alles het weer! Gelukkig!!
Maar super bedankt voor alle tips en adviezen.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 2
Heb je dit alleen met apps zoals WhatsApp, of kun je bijvoorbeeld ook niet 'internetten' voordat je deze actie uitvoert?
Als je Wi-Fi verwijderd, dus vergeten kiezen. En daarna Wi-Fi weer instelt. Maakt dat verschil?
Ik kan wel facebook, maar niet naar playstore. Wifi vergeten helpt niet
Ik ga er wel mee naar de T mobile winkel. Ik ben er erg onhandig mee
Reputatie 2
Heb je dit ook met andere mobiele apparaten? Tablets, laptops, etc. ? Dan kan je uitsluiten of het je wifi-netwerk of je toestel is.. 🙂
Nee, de rest doet het wel goed. Tenminste de laptop waar ik nu aan zit in ieder geval 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Peterine,

Top dat er in ieder geval al met je mee wordt gedacht om een oplossing te vinden! :D

Het opmerkelijke is dat het dus wel werkt met bijvoorbeeld Facebook, maar niet bij WhatsApp, dat wijst eerder op een probleem met de app dan met jouw WiFi. Heb je het probleem ook als je WiFi helemaal uitgeschakeld hebt en gebruik maakt van je mobiele internet? Maak je gebruik van de nieuwste versie van WhatsApp? Anders zou ik de app nog even updaten en anders kun je WhatsApp ook opnieuw installeren om te kijken of dit het probleem oplost.

Houd je ons op de hoogte? Hopelijk kunnen we jouw WhatsApp gauw weer aan de praat krijgen! 🙂
Hoi, ik snap er echt niets van. Ben naar de winkel geweest. Heb een nieuwe sim kaart gekregen. Dit heeft geen resultaat. Volgens de mevrouw van de t mobile ligt het aan de antenne van de mobile of aan de wifi van het huis. Ik heb playstore er uit gegooid. Probeer opnieuw te downloaden maar dat lukt natuurlijk niet. Handig 🙂 Ik dacht dat het misschien aan het account van google lag.
Apps komen wel binnen als ik even door de stad loop. En nog steeds als ik wifi uit en weer aan zet. Dus nu kpn maar bellen dan?
Facebook doet het ook gewoon, google ook, maar de andere gedownloade apps niet zoals de t mobile app en internet bankieren. Ik heb zelf de indruk dat het aan playstore ligt. Ik heb mijn google account inmiddels geupdate, maar ook geen resultaat.
Wifi helemaal uit geschakeld tot twee keer toe gedaan, ook de telefoon helemaal uit.
Reputatie 6
Badge +17
Als je een andere wifi netwerk gebruikt (openbare hotspots, kennissen etc), werkt het dan wel?
Nou, het is opgelost. Ik heb de experiabox van de KPN via een internet verbinding opnieuw opgestart en nu doet alles het weer! Gelukkig!!
Maar super bedankt voor alle tips en adviezen.
Reputatie 6
Badge +17
Zoiets dacht ik al 🙂 fijn dat het opgelost is!

Reageer