Beantwoord

wiffi van de lg7

Hallo ik vraag ff voor men zusje van 15 jaar oud die heeft de lg7 van mij gekregen toen ik heb gekocht vanwege dat ik een abonoment telefoon kreeg heeft men zusje de lg7 gekregen maar nu geeft de telefoon aan dat de wifi het niet doet we hebben het modem al opnieuw aangedaan telefoon de restart en de wifi opnieuw aan gedaan wachtwoord op nieuw in gevoerd maar hij geeft aan authenticiteitsprobleem al vanaf gisteren zij heeft het toestel ook nog geen jaar een is er altijd heel zuinig mee meschien kunt u mij helpen hoe ik dat kan herstellen dank u wel gr miranda stienstra ik hoor graag van u
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 7 augustus 2014, 12:34

Dat is vreemd!
Wat voor modem heb je?

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @miranda stienst

Heb je de modem al een keer gereset?
Hallo @miranda stienst

Heb je de modem al een keer gereset?

Ja die heb ik al 3x opnieuw aan en uit gedaan en als nog geeft die dat aan op de telefoon heb de telefoon ook al x gerestart maar dat hielp ook niet helaas
Reputatie 6
Badge +13
Resetten is iets anders dan de modem opnieuw uit en aan doen.
Achter op de modem zit een rode of zwarte ronde knop met daaronder 'reset'.
Laat maar weten of het gelukt is!
zal ff kijken
heb het gedaan maar hij geeft nog steets het zelfde aan en als ze via mijn hotspot zit kan ze wel de wiffi ontvangen maar van het modem niet
Reputatie 6
Badge +13
Dat is vreemd!
Wat voor modem heb je?
wij hebben een modem van ziggo en we hebben er nooit problemen mee er is geen storing want ik zit gewoon via men leptop maar wat kan het probleem dan zijn?
Reputatie 6
Badge +13
Echter hebben meer mensen hier last van.
Via WPS zou het toestel wel moeten verbinden.
Als je op de link klikt kun je kijken hoe je WPS aan zet op je modem.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wi-fi/wps-instellingen

Ga daarna op het toestel naar instellingen > Wi-Fi > menu > WPS-drukknop.

Als het goed is moeten de modem en het toestel dan met elkaar contact maken.
zit geen knopje op ik zet de telefoon ff helemaal trug naar fabrieks instelingen meschien helpt dat
Reputatie 6
Badge +13
Dat kan ook helpen, maar je modem zou WPS moeten ondersteunen en je toestel ook.
ik heb het modem helemaal naar gesjecht er zit helaas geen knopje op
Reputatie 6
Badge +13
1. Zou je de internetbrowser willen openen op de computer?
2.Typ dan het volgende in: 192.168.178.1
3. Gebruikersnaam: ziggo
4. Wachtwoord: draadloos
5. Log in.
6. Ga naar 'geavanceerde instellingen'.
7. Klik op 'Wireless'.
8. Klik op WPS.
9. Daar staat een code. Die kun je invullen op het toestel.

Ga op het toestel naar instellingen > Wifi > menu knop rechts onderin naast de home knop > WPS pin invoeren > voer de code in.

Optie 2:
Achter op de modem staat onder reset Wireless setup. Druk die in.
Ga op het toestel naar instellingen > Wifi > menuknop rechts onderin naast de home knop > WPS-drukknop.

De knop wordt aangeduid met nr. 8.

het is al opgelost men zusje had een typfout in het ww van het modem die men moeder verkeerd had opgeschreven
Reputatie 6
Badge +13
@miranda stienst

O, haha. Nou fijn dat het werkt! 😉
ja vind ik ook loop je al een hele dag al te klooten om de wifi en blijft dat er een typfout zat in de ww

Reageer