Beantwoord

Wifi doet het op 1 apparaat niet

  • 16 March 2019
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

Ik heb een probleem. Als ik met mijn chromebook op mijn boven WiFi ga dan doet de WiFi het niet, terwijl hij het op bijv de beneden WiFi het wel doet. Hij maakt wel verbinding, maar ik kan bijv niks opzoeken omdat ik dan alleen maar een laadscherm krijg en de foutmelding DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET. Ik heb de naamservers ook veranderd van mijn chromebook, maar het helpt niks. Kan dit ook liggen aan mijn router of eerder aan mijn chromebook? Ik heb trouwens een T-mobile thuis abonnement
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 19 March 2019, 13:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo @Lars8737

Je modem heeft als het goed is 2 wifi netwerken. probeer eens het andere wifi netwerk.
2.4 ghz heeft een groter bereik is langzamer en heeft meer last van andere (wifi) netwerken.
5ghz gaat moeilijker door muren maar is sneller.
Alles is wel afhankelijk van je lokale omgeving.
Reputatie 7
Badge +5
Hey @Lars8737, WiFi maakt het je niet makkelijk! 😉 Gelukkig zijn de Communitytoppers er voor je, en ik natuurlijk ook. Heb je de adviezen van @Hidden.nld ondertussen al opgevolgd? Zo ja, wat was hier de uitkomst van? Je kan altijd nog dit WiFi topic nalezen, waar alle stappen verzameld staan. Wie weet lees je daar nog de gouden tip!

Reageer