Vraag

Wifi drops One Plus 7 pro

• 26 november 2019
  • 2 reacties
  • 391 Bekeken

Hi,

Ik heb sinds een week of 2/3 ontzettende last van wifi uitval op mijn OP7 Pro. Als ik me niet vergis is dat gebeurd sinds Android is geupdated naar de allerlaatse versie.

Als ik een filmpje kijk dan freezed dat filmpje en schiet het internet naar 4G. Mijn bundel is daardoor dus ontzettend snel op waardoor ik dus ook extra kosten moet maken om die bundel steeds aan te vullen als ik onderweg ben.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd als:

• Sim in slot 1 of 2 doen
  • Netwerk instellingen gereset
  • Modem gereset.

Niks lijkt te werken.

Op het Oneplus forum zie ik dat meer mensen hier last van hebben maar er wordt helemaal niks aan gedaan!

Wat moet ik hier mee?

Geen idee hoe ik een oude versie van Android terug zet en of dat überhaupt kan.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Meules,

Heb je dit probleem toevallig ook op andere WiFi-netwerken? Ik heb zelf een OnePlus 7 Pro, geüpdatet, maar heb zelf nergens last van.. Wel een fijn toestel, dat wel! Moet het wel werken natuurlijk.. :wink:

Je zou er voor kunnen kiezen om een fabrieksreset uit te voeren van je OnePlus, want een softwareupdate kan behoorlijk wat impact hebben op je toestel. Zorg er dan wel voor dat je een goede back-up maakt, zodat je niets verliest! 

Hopelijk lukt het om het probleem op te lossen!

Reputatie 7
Badge +5

Goedemiddag @meules, @David,

Heb ook wat issues met WIFI. Bij mij gooit hij WIFI er ook geregeld uit. Moet mijn telefoon nog even opnieuw opstarten, maar vorige keer was het daarna bij mij opgelost. 

Mijn ervaring is dat OnePlus hier juist wel snel aan werkt. Ze zijn juist erg actief met updates en verbeteringen en waarderen feedback van klanten. Daar is het merk op gebouwd; feedback vanuit de community. Al kan het natuurlijk wel even duren voor ze de oorzaak te pakken hebben en dat getest hebben. Ben je ook lid van die community? Dat is naar mijn idee de beste plek om deze vraag beantwoord te krijgen.

Reageer