Beantwoord

Wifi inschakelen - Sony Z3 compact kan geen netwerken vinden

  • 29 mei 2017
  • 1 reactie
  • 435 Bekeken

Sinds gisteren kan mijn Sony Z3 compact opeens geen verbinding meer maken met bewaarde Wifi netwerken (thuis, werk). Al paar keer in- en uitgeschakeld maar telefoon zet Wifi elke keer uit en kan deze dan zo af en toe ook niet "aan (groen)" zetten.
Als ik m wel "aan" kan zetten, dan loopt er groene balk en komen er geen wifi netwerken in beeld.
Help!! Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door David 31 mei 2017, 10:27

Hoi Jo68,

Dat is niet erg handig, dan kan het hard gaan met jouw databundel! :S

Ben je misschien in de tussentijd al wat dichterbij een oplossing gekomen of ervaar je het probleem nog steeds? Als ik het goed begrijp komt er dus helemaal geen optie meer in beeld om een WiFi-netwerk te selecteren en dit probleem is overal? Ervaar je het probleem met het inschakelen van WiFi ook nog op een specifieke plek of is dat ook willekeurig?

Heb je dit probleem heel toevallig sinds een update of een andere handeling? Ik zou je aan willen raden om een fabrieksreset uit te voeren. Op deze manier los je alle mogelijke problemen op die na een update ontstaan zijn. Zorg er wel voor dat je eerst een goede back-up maakt! In onze Toestelhulp vind je instructies om deze reset en back-up uit te voeren. Hopelijk heeft dit het gewenste effect!

Ik ben benieuwd of het geholpen heeft! We zien jouw reactie hoe dan ook graag tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jo68,

Dat is niet erg handig, dan kan het hard gaan met jouw databundel! :S

Ben je misschien in de tussentijd al wat dichterbij een oplossing gekomen of ervaar je het probleem nog steeds? Als ik het goed begrijp komt er dus helemaal geen optie meer in beeld om een WiFi-netwerk te selecteren en dit probleem is overal? Ervaar je het probleem met het inschakelen van WiFi ook nog op een specifieke plek of is dat ook willekeurig?

Heb je dit probleem heel toevallig sinds een update of een andere handeling? Ik zou je aan willen raden om een fabrieksreset uit te voeren. Op deze manier los je alle mogelijke problemen op die na een update ontstaan zijn. Zorg er wel voor dat je eerst een goede back-up maakt! In onze Toestelhulp vind je instructies om deze reset en back-up uit te voeren. Hopelijk heeft dit het gewenste effect!

Ik ben benieuwd of het geholpen heeft! We zien jouw reactie hoe dan ook graag tegemoet!

Reageer