Beantwoord

WiFi op Huawei P9 Lite

• 25 september 2017
  • 1 reactie
  • 455 Bekeken

heel vaak gebeurd-het toestel verbind zich met mijn thuis wifi netwerk, even later wordt deze verbinding verbroken, omdat het signaal te zwak zou, maar dat is niet zo, als ik het toestel dan weer opnieuw manual verbind dan vind het toestel dat het netwerksterkte goed is, daarna word weer hetzefde herhaald en wordt de vebinding weer regelmatig verbroken. Vandaag was ik in een Hotel met wifi en daar gebeurd hetzelfde!. Mijn vrouw, ze heeft een iphone 8 plus heeft dat probleem niet zij kan de wifi zonder problemen gebruiken, dus kom ik tot de conclusie dat de wifi ontvang op mijn toestel te laag is ingesteld! gaarne advies, het toestel nog net geen jaar oud!, groet Bert
icon

Beste antwoord door David 26 september 2017, 12:12

Hoi Bert,

Dat klinkt niet zo best!:S Is dat pas sinds kort het geval of al sinds het begin dat je dit toestel hebt?

Staat de laatste software wel op jouw toestel? Als dit niet het geval is, dan raad ik je in ieder geval aan dit nog als eerste te doen. Anders zou ik je ook willen aanraden om even een fabrieksreset uit te voeren op jouw Huawei. Zorg er dan wel voor dat je eerst even een goede back-up van de gegevens maakt, zodat je niets verliest aan gegevens. Je vindt in onze Toestelhulp beide instructies, zodat je stap voor stap weet hoe je dit moet uitvoeren. Hopelijk zorgt dit er ook voor dat het probleem gelijk is opgelost!

We horen graag of het gelukt is en of het probleem is verholpen! Houd ons op de hoogte, Bert! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bert,

Dat klinkt niet zo best!:S Is dat pas sinds kort het geval of al sinds het begin dat je dit toestel hebt?

Staat de laatste software wel op jouw toestel? Als dit niet het geval is, dan raad ik je in ieder geval aan dit nog als eerste te doen. Anders zou ik je ook willen aanraden om even een fabrieksreset uit te voeren op jouw Huawei. Zorg er dan wel voor dat je eerst even een goede back-up van de gegevens maakt, zodat je niets verliest aan gegevens. Je vindt in onze Toestelhulp beide instructies, zodat je stap voor stap weet hoe je dit moet uitvoeren. Hopelijk zorgt dit er ook voor dat het probleem gelijk is opgelost!

We horen graag of het gelukt is en of het probleem is verholpen! Houd ons op de hoogte, Bert! 🙂

Reageer