Beantwoord

Wifi Sony Xperia XA1 werkt niet

• 19 november 2017
  • 1 reactie
  • 478 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Sinds een week of 3 kan ik verbinden met het wifi netwerk, maar ik kan niet internetten.
Ik heb het toestel meerdere malen aan en uit gezet, en zelf terug naar fabrieksinstellingen gebracht.

Ik heb het niet enkel thuis het probleem maar met alle wifi netwerken.
Thuis, op het werk, elders.

Ik heb de kaart in mijn ouder HTC gestoken en dan kan ik netjes op de wifi en internetten.

gelieve een oplossing bieden
icon

Beste antwoord door Sam- 20 november 2017, 11:19

Hoi Francine,

Erg vervelend. Niet gek dat je hier een oplossing voor wil hebben!

Goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgeprobeerd, want zo kunnen we meteen een aantal zaken uitsluiten. Omdat je aangeeft dat je met geen enkel Wi-Fi netwerk verbinding kan maken vermoed ik dat je toestel een hardware probleem heeft. Dit zou betekenen dat je telefoon ter reparatie aangeboden moet worden.

Om er zeker van te zijn dat je alles hebt geprobeerd voordat je jouw toestel opstuurt hebben we een 'Hoe voorkom je een reparatie topic' geschreven. Zou je daar een kijkje in willen nemen?

Ps. ik zie dat je jouw vraag ook in dit topic hebt gesteld. Zou je in het vervolg je vraag in 1 topic willen stellen? Zo houden we het overzichtelijk op het forum. Bedankt alvast!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Francine,

Erg vervelend. Niet gek dat je hier een oplossing voor wil hebben!

Goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgeprobeerd, want zo kunnen we meteen een aantal zaken uitsluiten. Omdat je aangeeft dat je met geen enkel Wi-Fi netwerk verbinding kan maken vermoed ik dat je toestel een hardware probleem heeft. Dit zou betekenen dat je telefoon ter reparatie aangeboden moet worden.

Om er zeker van te zijn dat je alles hebt geprobeerd voordat je jouw toestel opstuurt hebben we een 'Hoe voorkom je een reparatie topic' geschreven. Zou je daar een kijkje in willen nemen?

Ps. ik zie dat je jouw vraag ook in dit topic hebt gesteld. Zou je in het vervolg je vraag in 1 topic willen stellen? Zo houden we het overzichtelijk op het forum. Bedankt alvast!

Reageer