Beantwoord

WiFi uitval s5

  • 19 januari 2016
  • 2 reacties
  • 217 Bekeken

Mijn wifi valt steeds weg en moet elke keer de WiFi code invoeren
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2016, 15:42

Hey Humo10ni,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat jij jouw vraag hier stelt!

Ik snap dat het lastig is wanneer je toestel niet goed wilt verbinden met een Wi-Fi netwerk. Heb je dit voornamelijk met één netwerk of komt het vaker voor, ook met andere netwerken? Kun je overigens laten weten van welk type toestel je gebruik maakt? Dan kunnen we je wat gerichter verder helpen.

Wanneer je vooral problemen hebt met één netwerk wil ik je adviseren om het netwerk eens te resetten. Veel routers hebben daar een simpele reset-knop voor. Wanneer ook andere apparaten problemen hebben met deze Wi-Fi kun je het beste contact opnemen met de provider van de Wi-Fi.

Ik ben benieuwd naar je reactie. Ik help je graag verder met het oplossen van dit probleem!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
je kan proberen je wiffi netwerk te vergeten aan te klikken , en dan weer opnieuw aanmelden.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Humo10ni,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat jij jouw vraag hier stelt!

Ik snap dat het lastig is wanneer je toestel niet goed wilt verbinden met een Wi-Fi netwerk. Heb je dit voornamelijk met één netwerk of komt het vaker voor, ook met andere netwerken? Kun je overigens laten weten van welk type toestel je gebruik maakt? Dan kunnen we je wat gerichter verder helpen.

Wanneer je vooral problemen hebt met één netwerk wil ik je adviseren om het netwerk eens te resetten. Veel routers hebben daar een simpele reset-knop voor. Wanneer ook andere apparaten problemen hebben met deze Wi-Fi kun je het beste contact opnemen met de provider van de Wi-Fi.

Ik ben benieuwd naar je reactie. Ik help je graag verder met het oplossen van dit probleem!

Reageer