Vraag

WiFi valt steeds weg

hoi
me wifi doet het niet goed
elke keer als ik ben verbonden , valt me wifi naar 1minuut weer weg :(
ik heb met telefoon gister gekocht
maar ik kan nu niet appen
geen games spelen
dat vindt ik heel jammer :(

weet iemand hoe ik dat kan oplossen dat me wifi niet steeds wegvalt ?

mvg Demi

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welke telefoon en welke OS versie?

Probeer je Wifi eens te veranderen van DHCP naar Static. (Voor Android: settings --> Wifi --> Lang drukken op netwerk --> Aanpassen --> Geavanceerd".).

Is het Android 4.2, probeer dan Wifi Optimisatie eens uit te zetten. (settings --> Wifi --> geavanceerd)
Ik heb dit ook een tijdje gehad, maar nadat ik de Wifi Optimisatie uitgezet had, ging het weer helemaal goed. Succes!
Reputatie 4
@ demi379

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ervaar je het probleem nog steeds wanneer je de bovenstaande tip opvolgt? Ik hoor graag van je! 🙂
Mijn wifi, ongeacht waar op mijn Samsung K-Zoom lijkt wel een knipperlicht zo snel als hij in en uitschakeld...
Reputatie 5
Goedemorgen madmantwee,

Vervelend om te zien dat je problemen ervaart met de Samsung K-Zoom, heb je de tips die ShadowLea hierover geeft al eens geprobeerd? 🙂
hallo ik heb dit probleem al paar dagen last van wat kan ik hier aan doen heb samsung galaxy y
Reputatie 3
Goedemiddag johannl,

Welkom op het Forum!

Wat vervelend dat je niet goed WiFi kan gebruiken op je toestel.
Ervaar je dit probleem op dezelfde router of ook op andere?

Wat je zou kunnen doen is kijken of je het probleem ook via een ander toestel of apparaat hebt denk aan een tablet?

Mocht het op dezelfde aansluiting voorkomen kan je ook de router even resetten en daarna opnieuw verbinding proberen te maken.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Johannl,

Ik zie dat je ondertussen ook bent geholpen door een Klantexpert! :)

Had je zijn suggesties al uitgeprobeerd en heeft het iets opgeleverd? Zou je anders zijn vragen voor ons kunnen beantwoorden, dan kunnen we je verder helpen!

We zien je reactie graag tegemoet, hopelijk is het opgelost!

Reageer