Beantwoord

Wifi verbinding valt weg

Steeds vaker maakt mijn mobile geen contact met een wifi netwerk. Waar anderen apparaten op het zelfde moment wordt een sterk wifi signaal hebben.
Soms geeft de wifi aan wel verbinden geen internet en soms laat mijn wifi symbool een kruis zien.
Als de WiFi het wel doet is het een sterke en snelle verbinding.
Is er iets met de instellingen?
Ik gebruik mijn mobiel een maand of 2. Xperia xz premium
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 29 september 2017, 20:55

Wat je even kan proberen om 2 telefoons naast elkaar te leggen en dan even een speedtest te doen met de speedtest.net app. probeer het ook eens zonder telefoon hoesje. (check meteen even of de telefoons van het zelfde wifi netwerk gebruik maken en niet dat de een op 2,4 en de ander op 5Ghz zit te testen)

Check ook dit topic.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Wat je even kan proberen om 2 telefoons naast elkaar te leggen en dan even een speedtest te doen met de speedtest.net app. probeer het ook eens zonder telefoon hoesje. (check meteen even of de telefoons van het zelfde wifi netwerk gebruik maken en niet dat de een op 2,4 en de ander op 5Ghz zit te testen)

Check ook dit topic.
Reputatie 2
Hallo ook ik heb dit probleem, fabrieksreset geen hoesje heeft niet geholpen. Een speedtest doen heeft geen zin, ik kan niet surfen. Je bent internet nodig om de test te doen. Als ik wel kan surfen is er niets aan de hand. Maar ja... Veelal kan ik niet surfen en moet ik mijn data aanspreken van mijn abonnement.
Reputatie 6
Badge +16
Hey Francine,

Ik heb je vraag inmiddels ook in dit topic beantwoord.

Reageer