Beantwoord

Wifi Xperia Z3 werkt niet meer

Geachte T mobile, ik heb mijn telefoon nu net een jaar, de Sony Xperia Z3 en opeens gaat de wifi niet meer aan, niet na opnieuw opstarten, niet na verwijderen sdkaart, helemaal niks, help aub, dit gaat mij echt geld kosten omdat ik niet meer dan 3 gig internet heb met mijn abonnement , wat moet ik nu doen, Help aub???
icon

Beste antwoord door Jdeheus 24 mei 2016, 11:21

Hoi Thalina, je kon hem niet meer naar rechts klikken, dus wifi aan lukte niet meer, die sprong gelijk op uit, en liet dan zien; geen netwerken beschikbaar, terwijl iedereen hier binnen op wifi kan, het lag echt aan de Sony hoor, hij bleef niet staan op de wifi maar schoot direct terug naar uit, ik heb helaas een keiharde reset moeten doen, alles backup gedaan en toen herstellen, nu doet ie het gelukkig weer perfect, ben wel lang bezig geweest maar dankzij sony pc companion doet alles het nu weer, dus hopen dat het zo blijft, bedankt voor de snelle reactie, ik had al op het forum tips gelezen die jij hierboven ook schreef maar dat werkte allemaal niet, dus dat had geen nut helaas...
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Jdeheus,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

De reden is minder leuk, want ik begrijp dat je natuurlijk wilt dat je toestel goed werkt! Heb je misschien iets veranderd bij je instellingen of het wachtwoord van je wifi? Zie je nog wel wifi-netwerken staan? En kun je nog wifi aanzetten bij je instellingen > Wi-Fi > schakel Wi-Fi in? Maakt het toestel wel verbinding met de router en heb je vervolgens geen internet of maakt jouw toestel helemaal geen verbinding?

Kun je eens de Bluetooth en de Stamina Mode uitschakelen wanneer je verbinding met wifi wilt maken? In sommige gevallen heeft dit effect! Heb je al eens geprobeerd om het wifi-netwerk helemaal opnieuw in te stellen en erna even het toestel opnieuw op te starten?

Laat je even weten of dit geholpen heeft?
Hoi Thalina, je kon hem niet meer naar rechts klikken, dus wifi aan lukte niet meer, die sprong gelijk op uit, en liet dan zien; geen netwerken beschikbaar, terwijl iedereen hier binnen op wifi kan, het lag echt aan de Sony hoor, hij bleef niet staan op de wifi maar schoot direct terug naar uit, ik heb helaas een keiharde reset moeten doen, alles backup gedaan en toen herstellen, nu doet ie het gelukkig weer perfect, ben wel lang bezig geweest maar dankzij sony pc companion doet alles het nu weer, dus hopen dat het zo blijft, bedankt voor de snelle reactie, ik had al op het forum tips gelezen die jij hierboven ook schreef maar dat werkte allemaal niet, dus dat had geen nut helaas...
Reputatie 6
In het vervolg kun je proberen om via PC Companion eerst je software te repareren ipv te resetten. Zo behoudt je je data en hoef je niks opnieuw in te stellen 😉
Oké lief van jou, ik ben niet zo een techneut, haha dus dan weet ik dat voor de volgende keer, was idd echt een software probleem blijkbaar, heel die Wifi dacht zoek het lekker ff uit! Bedankt KoenM 😛
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jdeheus,

Wat goed dat je zelf het probleem hebt kunnen oplossen en dat alles weer naar behoren werkt. De tip van Koen kun je inderdaad gebruiken mocht je weer zulke problemen ervaren.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten! 🙂

Reageer